יום ראשון, 12.05.2024 שעה 16:35

דודי סלע: רק ברמה"ש יש לנו סיכוי לנצח את רוסיה

הטניסאי הבכיר כינס מסיבת עיתונאים ואמר: "שמעתי שהאיגוד רוצה לארח בנוקיה, אבל רמה"ש זה הבית שאנחנו רגילים אליו". רם ומירני בשלב הבא במיאמי

|
דודי סלע:
דודי סלע: "מקווה שנשחק מול רוסיה ברמה"ש" (מתן להב)

התפתחות דרמטית הערב (שלישי) בנושא אירוח משחק רבע גמר גביע דייויס מול רוסיה בחודש יולי. הטניסאי הישראלי הבכיר, דודי סלע (57 בעולם), כינס במלון דייויד אינטרקונטיננטל בת"א מסיבת עיתונאים.

"החלטתי לכנס את כולם בגלל המשחק מול רוסיה. נודע לי שהמשחק ייערך בהיכל נוקיה. כמי שמשחק מגיל 7 אני יכול לומר לכם שמשחקים דוגמת המשחק מול רוסיה הוא רגע נדיר. הסיכוי לעלות הוא רק אם נשחק בבית האמיתי שלנו ברמה"ש. אמרתי לקפטן אייל רם שמה שצריך לקבוע הוא השיקול המקצועי בלבד.

"זה האיצטדיון בו אנחנו מתאמנים ומכירים. החלטתי לקרוא לאיגוד לקיים את המשחק ברמת השרון. מאוד חשוב שנשחק ברמת השרון, אנחנו רגילים ויש סיכוי טוב לנצח, גם בגלל החום וגם בגלל שיהיה קשה לנו במקום שאנחנו לא מכירים".

"אני רוצה לשחק את הדייויס הזה ואני רוצה שזה יהיה ברמה"ש ומקווה שזה מה שיהיה. אני חושב שהמשחק יהיה שם וזה השיקול המקצועי שהאיגוד חייב לעשות".

כידוע, לאחרונה אישר ה-ITF את היכל נוקיה כמקום המפגש, ואיגוד הטניס עומד לערוך מחר ישיבה כדי לאשר סופית את "נוקיה" כמקום האירוח.

מסע"ת דודי סלע

כבר עם נחיתת הנבחרת הישראלית ממשחק הניצחון בשבדיה, הביעו השחקנים בקול רם את רצונם לארח את הרוסים ברמת השרון. סלע נחת היום בארץ, ולכן ההודעה המפתיעה הגיעה ברגע האחרון.

דודי סלע המשיך ואמר: "כל הנבחרת מגובשת וכולנו באותה דעה. לא עשינו את זה ביחד כי אנדי בארה"ב ולא הצלחתי לארגן את שאר השחקנים. אנחנו רוצים לא רק לשחק ברבע הגמר גביע דייויס, אלא גם לנצח. העיקר זה לא ההשתתפות".

דודי סלע הערב:
דודי סלע הערב: "מקווה שהאיגוד יקבל החלטה מקצועית" (מתן להב)

בתגובה לשאלה מה היה קורה אם שחקן כדורסל היה מודיע שהוא לא משחק בנוקיה היה אומר: "אין מה להשוות בין טניס לכדורסל, מזל האויר הולך להיות חם ובמזג אויר הזה ניצחנו את צ'ילה וככה נוכל להצליח נגד הרוסים".

דודי סלע. לא רוצה לנוקיה (מתן להב)
דודי סלע. לא רוצה לנוקיה (מתן להב)

לגביי הכסף שהאיגוד ירוויח בנוקיה ויוכל לממן את הטניס הישראלי ואתה שחקנים הישראלים במשך תקופה אמר סלע: "אני לא יודע מה ההבדל מבחינה כלכלית, יש רק הבדל של 2000 מושבים וזה לא מה שיעשה את ההבדל. אני חושב שהרווחים ברמה"ש יהיו די דומים. האיגוד מחפש הופעה היסטורית אבל אני מסתכל על המשחק בצורה ספורטיבית ורוצה לנצח".

לאחר מסיבת העיתונאים הוסיף סלע כמה מילים ל-ONE: "השחקנים הרוסים טובים באינדור זה חשוב שנצהיר בקול רם שאנחנו רוצים לשחק ברמת השרון. כשהגעתי מארה"ב לא ידעתי עד כמה העניין רציני. שמעתי על זה, אבל היו שמועות תמיד וזה אף פעם לא קרה ונקווה שגם הפעם זה לא יקרה. אני מקווה שישמעו אותי ואת שאר השחקנים ושזה יעזור".

ש: האיגוד די נעול על נוקיה.
"האיגוד נעול? אז הוא צריך להיפתח. הסיכויים שלנו הרבה יותר גבוהים ברמת השרון".

ש: אתה בעצם מקבל כסף עבור ההשתתפות במפגש, אז באיזו זכות את פותח את הפה?
"הם הציעו לי הרבה יותר כסף אם אשחק בנוקיה. לי לא חשוב הכסף אני רוצה לשחק ולנצח ברמת השרון שם אני משחק הכי טוב. אמרתי את זה בבוקר ליו"ר האיגוד הוא כנראה חשב שמה שאני אומר זה חפיף. באתי להראות שזה לא ככה".

יו"ר האיגוד, מיכאל קליין, אמר ל-ONE: "נקבעה פגישה עם השחקנים למחר עוד מאתמול ונשוחח על נושא נוקיה. אם דודי בוחר לעשות מסיבת עיתונאים ולא לדבר עם האיגוד, זו החלטה שלו".

לאחר מסיבת העיתונאים פרסם האיגוד את התגובה הבאה: "איגוד הטניס זימן למחר את כל שחקני הנבחרת הנמצאים בארץ לפגישה שבמהלכה היו אמורים השחקנים לקבל הסבר לגבי הרעיון לקיים את מפגש הדייויס מול רוסיה בהיכל נוקיה. זה המקום בו גם דודי סלע יכול היה בצורה מסודרת להביע את דעתו, אך לצערנו הוא בחר לעשות בצורה אחרת".

"מכל מקום רק ביום שישי צפויה הנהלת איגוד הטניס לדון ולהחליט האם לקיים את המפגש בנוקיה. מסיבות עיתונאים כאלה ואחרות לא ישפיעו על ההחלטה של האיגוד שתעשה מתוך ראיה רחבה של מה שטוב לכלל הטניס במדינת ישראל".
 

הראל לוי. ייאלץ להסתדר ללא דודי סלע? (רויטרס)
הראל לוי. ייאלץ להסתדר ללא דודי סלע? (רויטרס)

אנדי רם ומקס מירני עלו לסיבוב השלישי בטורניר מיאמי
אנדי רם ומקס מירני עלו הערב (שלישי) לסיבוב השלישי בטורניר מיאמי, אחרי שגברו על ג'ף קוצי וסלי מודי מדרום אפריקה, המדורגים 7, בתוצאה 6:7, 6:3 ו-8:10 בסופר טיי ברייק.

הישראלי ושותפו, שניצחו בסיבוב הראשון את האיטלקים סימונה בוללי ואנדריאה, ניצחו את המערכה הראשונה בשובר שיוויון אך הפסידו בשניה בדרך לסופר טיי ברייק מותח.

אנדי רם ומירני. ממשיכים להצליח (Gettyimages)
אנדי רם ומירני. ממשיכים להצליח (Gettyimages)

רם ומירני עלו ליתרון 2:5, אבל שני הטניסאים מדרא"פ לא ויתרו ונשארו קרובים עד לסיום. הישראלי והבלארוסי ידעו לשמור על קור רוח ביום בדרך לניצחון 8:10 ועליה לשלב הבא בטורניר.

השניים, שהגיעו לגמר טורניר אינדיאן וולס, מקווים ללכת רחוק גם הפעם. בסיבוב השלישי הם יפגשו את טסונגה ובנטיאו, שניצחו בסיבוב השני את דה ווסט וריינולדס בתוצאה 4:6 ו-6:7.

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */