שתף קטע נבחר

אימון: מכבי פ"ת ניצחה 0:3 את מ.ס. אשדוד

הקבוצה של רוני לוי נהנתה משערי נגיחה של בוקסנבוים, סרסור ובלומשטיין כדי לגבור על הקבוצה מעיר הנמל. באשדוד טענו: "אולי השחקנים בהנג-אובר מבר המצווה של בר רביבו"

את הזמן הפנוי שהזדמן להן בעקבות פגרת הנבחרת ניצלו מכבי פתח תקווה ומ.ס. אשדוד למשחק אימון שהתקיים בצהריים (ג') והסתיים בניצחון 0:3 של הקבוצה מהמלאבס. שלושת השערים נכבשו במהלך המחצית השנייה, כולם בנגיחות מראשם של עומר בוקסנבוים (דקה 55), רוביל סרסור (78) וגילי בלומשטיין (85).

 

נאור פסר וטל בן חיים, שלא התאמנו עם הקבוצה מיום רביעי שעבר, אז התעמתו ביניהם במהלך משחק אימון מול קבוצת הנוער, שותפו כמחליפים במהלך המחצית השנייה של המשחק.

 

בצד האשדודי לא לקחו באופן קשה מדי את התוצאה. המאמן יוסי מזרחי נשמע אומר: "טוב שקיבלנו את סטירת הלחי עכשיו ולא בליגה". מזרחי נאלץ להסתדר ללא לובומיר קוביצה החולה, וגם ללא שי מימון שסובל מכאבים ברגלו.


יוסי מזרחי. "טוב שקיבלנו את סטירת הלחי עכשיו ולא בליגה" (צפריר אביוב)

 

מזרחי, שיפגוש ביום שני את מכבי חיפה באיצטדיון הי"א, אמר: "אנחנו נמצאים לפני סדרה של משחקים לא קלים מול קבוצות שיש להם על מה להיאבק.

זה יכול לבוא גם לטובתנו במידה ונגיע מוכנים למשחקים".

 

עידן שדה זכה ל-90 דקות מלאות והחליף את דמיטאר מקרייב, שנמצא במולדתו עם נבחרת בולגריה, ובכל מקרה לא יוכל לשחק מול מכבי חיפה עקב עונש הרחקה.

 

ראוי לציין כי במחצית השנייה ניסה מזרחי לשחק בשיטה התקפית של שלושה בלמים, כשבשער עמד השוער המחליף יוסי שקל. בקבוצה אמרו בצחוק שאולי השחקנים סבלו מהנג-אובר אחרי שחגגו אמש עד שעות הלילה המאוחרות את בר המצווה של בנו של חיים רביבו, בר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דוד רביבו
צילום: אלי אלגרט
מומלצים