שתף קטע נבחר

השקעה חכמה: סטוק תעמיד רכבת חינם לאוהדיה

צדיקה אחת בסדום: קבוצת הפרמייר-ליג הודיעה כי בעקבות הסכום הנכבד שנכנס לקופתה בזכות הסכם השידורים החדש, אוהדיה יוכלו לנסוע בחינם למשחקי החוץ

ההסכם השידורים החדש שחתמו קבוצות הפרמייר-ליג עם תחנות הטלוויזיה באי הבריטי הכניס להן סכום כסף נכבד. רובן השתמשו בכסף כדי למצוא חיזוק לקראת עונת 2013/14 הממשמשת ובאה, אך ניתן למצוא ביניהן גם צדיקה אחת בסדום - סטוק סיטי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

יו"ר הקבוצה, פיטר קואטס, הודיע אתמול כי בעקבות העשרת קופת המועדון, הוחלט לממן את נסיעות החוץ של האוהדים. החל מהעונה הקרובה תערוך סטוק ניסוי כאשר תעמיד לרשות קהל הקבוצה רכבת חינם למשחקי החוץ, בתקווה שמספר האוהדים שמלווים אותה יגדל.

 

אוהדת סטוק. יש תמורה לאגרה (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
אוהדת סטוק. יש תמורה לאגרה(צילום: מור שאולי)

 

"כמועדון כדורגל אנחנו מודעים שהסכומים שהאוהדים משקיעים גדלים, ודאי בימים כאלה בהם המצב הכלכלי לא מזהיר", אמר מנהל הקבוצה, טוני סקולס,

"אנחנו עושים הכל כדי לתת לאוהדים הרגשה שיש תמורה לכסף שהם משקיעים, וזו גם הסיבה העיקרית שלא העלנו את מחירי הכרטיסים מאז עלינו לפרמייר-ליג ב-2008".

 

הצעד של סטוק בא גם בעקבות הטענות הבלתי פוסקות של אוהדי הקבוצות, שהתלוננו על מחירים מופרזים שהם נדרשים שלם במשחקי חוץ. "אני תמיד הייתי בדעה שכדורגל אמור להיות זמין לכל שכבות האוכלוסייה", אמר קואטס, "באופן מסורתי כדורגל שייך למעמד הפועלים ואנחנו רוצים שכל אדם יהיה מסוגל לבקר באצטדיון שלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
רכבת (אילוסטרציה)
צילום: רויטרס
מומלצים