שתף קטע נבחר

טור דה פראנס: הניצחון הבריטי מתקרב

הפעם כריס פרום לא ניצח בהרים, אבל עשה מספיק כדי להגדיל את הפער מאלברטו קונטאדור. כריסטוף ריבלון הביא ניצחון צרפתי ראשון השנה

הקטע ה-18 בטור דה פראנס לא היה פשוט, וגם כריס פרום לא ממש היה בשיאו, אבל איכשהו יצא שבסופו של דבר הוא אפילו הגדיל את הפער בדירוג הכללי. שלושה קטעים נותרו בטור, והבריטי נראה קרוב מתמיד לתואר.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

לצרפתים, אגב, לא אכפת מכל זה. הם סוף סוף קיבלו את המנצח הראשון שלהם השנה, כשכריסטוף ריבלון סיים ראשון בזמן של 4:51.32 שעות את 168.5 הק"מ, שכללו טיפוס כפול על האלפ ד'יאז. ריבלון השאיר אבק לאמריקאי טיג'יי ואן גרדרן שהגיע 59 שניות אחריו, כשמורנו מוזר האיטלקי שלישי בפיגור 1.27 דקות.

 

נלסון מנדלה משקיף על הרוכבים (גטי אימג'ס) (גטי אימג'ס)
נלסון מנדלה משקיף על הרוכבים(גטי אימג'ס)

 

ובחזרה לפרום. הפעם לא היה לו מספיק כוח כדי לקחת קטע הררי שלישי, אבל הוא עשה מספיק - ובעצם, אפילו יותר מזה. כל מה שחשוב מבחינתו הוא שהמקום השביעי שלו, 3.18 דקות אחרי ריבלון, שמר אותו בצהוב זוהר. מעבר לכך, אלברטו קונטאדור שוב לא עמד בקצב שלו.

 

פרום משייט באלפים (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
פרום משייט באלפים(צילום: גטי אימג'ס)

 

הספרדי סיים 4 שניות אחרי פרום, וכעת מפגר בדירוג הכללי ב-5.11 דקות, פער עצום מול מטפס מצוין כמו הבריטי. הקולומביאני הפנטסטי נאירו קווינטאנה, שפורח בהרים, טיפס (נו, בדיחה מתבקשת) למקום השלישי, 5.32 אחרי פרום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים