שתף קטע נבחר

ההתאחדות: "שיסבירו איזה גורם רקוב הדליף"

בעקבות חשיפת הפרוטוקולים של ועדת זליכה ב"ידיעות אחרונות", פרסמה ההתאחדות לכדורגל תגובה: "שחברי הוועדה והשרה לימור לבנת יסבירו מי 'בגד' באלו שהיו משוכנעים שהם מעידים רק בפניהם"

"ההתאחדות לכדורגל מאשרת באופן מוחלט ובאחריות מלאה, כי הפרוטוקולים של ועדת זליכה לא הודלפו באופן סלקטיבי, מגמתי ומעוות על ידה". כך נמסר בהודעת תגובה מההתאחדות בתגובה לטענות שהעלו ראשי קבוצתו שהעידו בפני חברי ועדת זליכה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

עוד נמסר: "בהתאחדות מצפים בכיליון עיניים ובאוזניים קשובות להסבר מצד אבירי השקיפות, הזיקה, הגילוי הנאות וניגודי האינטרסים - פרופסור ירון זליכה, צחי פישביין והשרה לימור לבנת - להסביר איזה גורם רקוב "בגד" בכל מי שהיו משוכנעים, כי עדותם היא בפני הוועדה ואך ורק בפניה, כפי שהובטח להם עם כניסתם לחדר האמור בקריה האקדמית אונו".

 

"מדובר בעדות של שלושה או ארבעה נציגי קבוצות, וזאת מתוך 300 שמקבלות שירות מההתאחדות לכדורגל. זה אחוז אחד בלבד. שניים מתוך השלושה, ג'קי בן זקן ואיזי שרצקי, לא חששו הבוקר להביע את חוות דעתם על השינוי הגדול והחיובי במצב העניינים בין היום בו נאמרו הדברים לבין העת הנוכחית. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון מתחייב להמשיך בשנים הקרובות בהצעת הכדורגל הישראלי למקום עוד יותר טוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים