שתף קטע נבחר

מודי בר און: אולי נצליח לעשות את הדבר האמיתי

איש התקשורת נכלל בקבוצת אוהדים שייכנסו כשותפים לניהול מחלקת הנוער של הפועל חיפה: "היעד הראשון הוא להרים שיפוץ בקריית חיים". יואב כץ: "הוא לארי קינג הישראלי"

קבוצת אנשי עסקים, אוהדי הפועל חיפה, צפויים להיכנס כשותפים לניהול מחלקת הנוער של המועדון. לשם כך הם גייסו קבוצת אוהדים ביניהם גם איש התקשורת מודי בר און, כשרצונם היא גיוס כספים מאוהדים נוספים ומאוחר יותר ניסיון לרכוש את המחלקה. מטרת האוהדים היא שיקום וטיפוח כישרונות צעירים מהמחלקה כתרומה לקהילה. 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הבוקר (ה'), באישורו של הבעלים יואב כץ, הובאו למתחם האימונים שבקריית חיים טרקטורים ורכבי עבודה בכדי לצאת לדרך עם עבודות שיפוץ, כשבתחילה יבוצעו עבודות ניקיון ושיקום המתחם המוזנח. 

 

מודי בר און עם אפרים גבאי. "אנחנו רק המתווכים" (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
מודי בר און עם אפרים גבאי. "אנחנו רק המתווכים"(צילום: גיל נחושתן)

 

"הגיוס לשיפוץ מהווה גם מעין פיילוט ליכולת שלנו, האוהדים, להתארגן לקהילה שתוכל לקחת על עצמה בהמשך גם את הפרויקט הגדול של ניהול מחלקת הנוער", נכתב באתר האינטרנט שנפתח הבוקר עבור המיזם. בנוסף, נפתחה גם קבוצה בפייסבוק למען אותה מטרה.

 

כץ סיפר ל-ynet ספורט: "נפגשתי עם נציגים שלהם בפילדלפיה והסכמתי למהלך ואני מקווה שזה יצליח. לא מדובר בקנייה, אלא רק בניהול המחלקה. מודי בר און הוא הלארי קינג הישראלי ואני מאמין שישיג את היעדים שהציב".

 

יואב כץ. "לא מדובר בקנייה, אלא רק בניהול המחלקה" (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
יואב כץ. "לא מדובר בקנייה, אלא רק בניהול המחלקה"(צילום: ראובן כהן)

 

מודי בראון הוסיף ואמר: "אנחנו רק המתווכים. עכשיו זה רק מתחיל, בתקווה שדברים יתקדמו לפי התוכניות. אנחנו מתחילים בקטן - היעד הראשון הוא

להרים שיפוץ בקריית חיים ואם נצליח לעשות את זה, אולי גם נצליח לעשות את הדבר האמיתי".

 

ולעניין אחר, הקבוצה תקיים במהלך מחנה האימונים בבלגרד שלושה משחקי אימון מול אררט ירבאן הארמנית, ווזדובאץ הסרבית ומול יריבה מקומית נוספת. הערב יתקיים משחק אימון מול הפועל רעננה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
מודי בר און עם אפרים גבאי
צילום: גיל נחושתן
מומלצים