שתף קטע נבחר

ההצלחה של גל מקל / טור

ההצלחה של הנציג הישראלי השני ב-NBA היא קודם כל בנושא המנטלי. אריאל הרוש - גבר שבגברים. רן בן שמעון יודע לעבור ויוסטון, יש לכם סופרמן. אריק הניג מסכם

גל מקל. בשנים האחרונות ידעו כולם שגל מקל צומח להיות כוכב, אבל איש לא העריך נכון את העוצמה של מה שיהיה. השנה הוא כנראה יהפוך לישראלי השני ב-NBA, ואין ספק שההצלחה שלו היא קודם כל בנושא המנטלי והחינוכי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כמו מיקי ברקוביץ', שהצליח בעיקר בזכות ההשקעה וההתמדה, כך פעל גם מקל שרואה לנגד עיניו מטרה אחת בלבד - לעבוד. אנחנו מהמרים שמדובר בקריירה שהשמיים הם הגבול בשבילה.

  

מקל. צד מנטלי חזק  (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מקל. צד מנטלי חזק (צילום: אורן אהרוני)

 

אריאל הרוש. עם כל השינויים בבית"ר ירושלים, העוגן החזק ביותר הוא השוער. קבוצות רבות בארץ מבזבזות את כספן על שוערים זרים. הקומץ של

בית"ר כנראה לא יודע להעריך מה יש לו ביד, ובמקום לעטוף באהבה את הרוש הם לא נותנים לו מנוח. במהלך העונה הקודמת ובפגרה הנוכחית הרוש נהג כגבר שבגברים, ויכול להוות מודל לכל הכדורגלנים בישראל.

 

רן בן שמעון. יש עונות שבהן אתה מסתכל על קבוצה מסוימת בקיץ ויודע כמעט בוודאות מה יקרה בחורף. הפועל ת"א יכולה להרגיש טוב ללא ספק, בעיקר בזכות המאמן המצטיין רב"ש. הכל שם משדר מקצוענות ורצינות מהרגע בו דרך בחודורוב. בעוד רבים מהמאמנים רוכשים זרים על פי הווידאו, רב"ש צירף את מי שהוא מכיר לפני ולפנים.

  

מארי. כל הממלכה על הגב שלו  (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מארי. כל הממלכה על הגב שלו (צילום: AFP)

 

ווימבלדון. אחד מהימים הגדולים בלוח השנה של הספורט העולמי הוא גמר ווימבלדון. השנה, כנראה לראשונה, אין לי בעיה עם מי שיזכה, עם יתרון קל לאנדי מארי.

הוא היה ברמת השרון לפני כמה שנים, כנער אלמוני וגבה קומה, וכל מי שראה אותו ידע שמדובר בכוכב לעתיד.

 

היום הוא יתייצב לגמר כשהאומה הבריטית כולה דוחפת אותו. הציפייה מ-1936 ועד היום יכולה לגרום לטירוף אם ינצח. יריבו הענק ג'וקוביץ' הוא בחור חביב שגם יודע כמה קללות בעברית בנוסף להיותו עילוי בטניס. לכן, גם אם מארי יפסיד נתנחם בניצחונו של הסרבי.

 

דווייט האוורד. מצדיק כל פסיק בכינוי "סופרמן" שהודבק לו. הוא נראה כמו סופרמן, מתנהג כמו סופרמן ומשחק כמו סופרמן. הבחירה שלו בלייקרס הייתה רעה. השבוע הוא החליט לחתום ביוסטון, שמשוועת למישהו כמוהו מאז האקים אולג'וואן. אין ספק שיחד עם הארדן ולין, כשעל הקווים ניצב אחד השחקנים החכמים בתולדות ה־NBA, הסלטיק קווין מקהייל, יוסטון שווה הימור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים