שתף קטע נבחר

זלינגר: "יש פה בנות שאף אחד לא שם עליהן"

נבחרות הנשים והגברים הפסידו ביורוליג (3:0 לבלגיה ו-3:0 לקרואטיה בהתאמה) והמאמן הוותיק שיחרר קיטור: "בלי עבודה לא נגיע לכלום"

נבחרות הנשים והגברים של ישראל בכדורעף ספגו היום (ו') הפסדים חלקים במסגרת היורוליג. הנשים הפסידו בבית, במטרו ווסט רעננה, לבלגיה 3:0 (23:21, 21:16, 21:7) , בעוד הגברים שיצאו לטורניר בבלארוס, הפסידו לקרואטיה 3:0 (25:23, 21:10, 21:14) .

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בעוד נבחרת הגברים בהרכב צעיר, ובלי כמה מהבכירים, ניצחה שלושה משחקים ביורוליג, נבחרת הנשים, שגם היא חסרה שלוש שחקניות בכירות פצועות (טלי ארטמנקו, גלית דבש וגיזל רודריגז), הפסידה בפעם ה-11 ברציפות.

המאמן הוותיק אריה זלינגר, ניסה להסביר: “בבלגיה הקימו אקדמיה אחרי שנים שלא הצליחו, ועכשיו רואים את התוצאות. אצלנו צריך זמן ושינוי בצורת החשיבה. בלי עבודה לא נגיע לכלום. אם נעבוד קשה ונחשוב חיובי, בסוף זה יצליח".

 

אריה זלינגר. "אין מספיק עומק" (צילום: דרור עינב) (צילום: דרור עינב)
אריה זלינגר. "אין מספיק עומק"(צילום: דרור עינב)

 

זלינגר הוסיף על הכדורעף הנשי: “יש פה בנות, ש-25 שנים שמו אותן בצד, ואף אחד לא שם עליהן. אין מספיק בנות צעירות שהולכות לכדורעף, אין מספיק עומק, צריך לעבוד נכון יותר בתשתיות כדי להרים את הכדורעף בארץ. גם את הצעירות שכן משחקות לא שיחררו ליורוליג , בגלל בחינות בגרות”.

 

זלינגר הביע אכזבה מכך, שהשחקניות הצעירות להן נתן את ההזדמנות, לא ניצלו את הצ'אנס, ומי שבלטו שוב הוותיקות אניה ויליקי (12 נק') ומורן צור (10 נק') .

 

אניה ויליקי. בלטה בנבחרת (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אניה ויליקי. בלטה בנבחרת(צילום: אורן אהרוני)

 

יו"ר איגוד הכדורעף, חנן בן דור, אישר כי בקרוב יבצעו באיגוד הערכת מצב, ויוחלט על העברת תקציבים לבניית תשתיות בכדורעף ברחבי הארץ.

 

שחקניות העבר בטקס (צילום: זאב גולדשמיט) (צילום: זאב גולדשמיט)
שחקניות העבר בטקס(צילום: זאב גולדשמיט)

 

אירוע מעניין היה בין המערכות במשחקים, כשביוזמת שחקן הנבחרת לשעבר, אליעזר כגן, הוענקו גביעי הוקרה לשחקניות שנות ה- 70 עד ה-90 . זה היה גם מפגש נוסטלגי מרגש, בו התקבצו יחד האחיות מורן ורותם בצר, דור שני לנבחרת אחרי אימן רות בצר, ששיחקה בנבחרת ישראל בשנות ה-60, וכן מלכת היופי לשעבר, ניקול הלפרין, שהגיעה עם ילדיה, וסיפרה: “הכדורעף נשאר ב-D.N.A היום הבנות עובדות יותר קשה, מאשר בתקופתנו”. ואילו אליעזר כגן נראה מאושר, כשאמר: "שמחתי להחזיר את שחקניות הנבחרת לבמה שהן כל-כך אהבו”.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריה זלינגר
צילום: עוז מועלם
מומלצים