יום שבת, 11.05.2024 שעה 13:20
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

ברדה הונף באוויר, 1,000 אוהדים באימון ב"ש

החלוץ זכה לקבלת פנים רותחת. האוהדים פרצו לדשא והדליקו אבוקות. ברדה: "רציתי לחזור הביתה", אלונה: "יעזור לנו להביא שחקנים בכירים". צפו בתמונות

|
אליניב ברדה (חגי ניזרי)
אליניב ברדה (חגי ניזרי)

כ-1,000 אוהדים של הפועל באר שבע הגיעו לאימון הבכורה של אליניב ברדה, שרו שירי עידוד, צעקו לו "הוא אדום הוא אדום”, לאחר מספר דקות פרצו האוהדים למגרש הניפו אותו על הכתפיים. גם השחקנים האחרים זכו להנפה מהקהל, ביניהם אופיר דוידזאדה ודובב גבאי. בנוסף הדליקו האוהדים רימוני עשן והלהיטו את האווירה.

עוד קודם לכן, אחד מהקאמבקים המרגשים ביותר לליגת העל קיבל חותמת, כאשר החלוץ, אליניב ברדה, הוצג בהפועל באר שבע במסיבת עיתונאים חגיגית. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 ובערוץ 550 ב-HD של הוט וכמו כן באתר.

ברדה חוזר לישראל אחרי שש שנים נהדרות במדי גנק הבלגית, בה הפך לאחד הזרים הגדולים ביותר בתולדות הקבוצה. למרות התעניינות מכמה קבוצות בבלגיה, ברדה החליט לחזור לקבוצת נעוריו כדי לסגור מעגל בסוף הקריירה.

הבעלים של הפועל ב"ש, אלונה ברקת, שנחלה לא מעט אכזבות בשנים האחרונות, השקיעה העונה ברכש נוצץ ואטרקטיבי, כאשר אל ברדה, הצטרפו גם מאור בוזגלו, שסיכם את תנאיו בקבוצה וקובי דג'אני, שהגיע מנתניה.

בנוסף, אחמד נהיה החלוץ ששיחק שנה שעברה במכבי אום אל פאחם מהליגה הלאומית הגיע להתרשמות ומבחנים בהפועל באר שבע. נהיה בן ה-22 היה מועמד בקיץ הנוכחי לרמת השרון וינסה להרשים את מאמן הקבוצה אלישע לוי בשבוע הקרוב.

אליניב ברדה מונף על הכתפיים (חגי ניזרי)
אליניב ברדה מונף על הכתפיים (חגי ניזרי)
 

הקפטן החדש של המועדון, אליניב ברדה אמר: "הפתיעו אותי עם סרט הקפטן, אשמח לשרת בתור הקפטן, אבל זה לא רק הסרט. אני חושב שהמועדון הזה עשה מאמצים גדולים כדי שאני אהיה כאן, כשראיתי שלמועדון יש רצון כל כך גדול  להחזיר אותי, כל הפערים הצטמצמו. כשאני מסתובב בעיר אני רואה כמה רצון יש לקהל שהקבוצה הזו תצמח. אני רוצה להודות לאלונה, לאסי, לאלישע".

אליניב ברדה (חגי ניזרי)
אליניב ברדה (חגי ניזרי)
 

החלוץ ששב הביתה הוסיף: "חובת ההוכחה היא עליי. יש קבוצה טובה מאוד, יש קהל נהדר, וראו את הכוח שלו במחזור הסיום בנתניה בשנה שעברה. כשחתמתי אחד השיקולים שלי היה שעוד שחקנים ישמחו להגיע, זה מועדון גדול מאוד בכדורגל הישראלי". לגבי החזרה למועדון נעוריו: "הרצון לסגור מעגל תמיד נמצא בראשי. ייצגתי את העיר שלי בכבוד, ואני שמח לחזור הביתה".

אוהדי הפועל ב&qout;ש (חגי ניזרי)
אוהדי הפועל ב"ש (חגי ניזרי)
 

על כושרו האישי אמר: "מבחינה פיזית אני מרגיש טוב. נעבוד טוב עד פתיחת העונה ואני מאמין שיהיה בסדר. אני שלם במאה אחוז עם ההחלטה שלי. בטוח שנוכל לעשות דברים יפים ומגיע לקהל הזה קצת שמחה".

אליניב ברדה מונף על הכתפיים (חגי ניזרי)
אליניב ברדה מונף על הכתפיים (חגי ניזרי)
 

ברדה התייחס לשינוי שעברה ליגת העל בעונותיו בחו"ל: "עזבתי ליגה טובה אטרקטיבית אחרי שנתיים בהפועל ת"א. הכדורגל כאן עבר איזה שינוי עם האליפות של ק"ש ועם קטנות שהתברגו בפלייאוף העליון. אני מאמין שחמש הגדולות ירוצו למעלה וזה כולל את הפועל ב"ש".

אליניב ברדה מונף על הכתפיים (חגי ניזרי)
אליניב ברדה מונף על הכתפיים (חגי ניזרי)
 

על האצטדיון הנבנה בעיר: "נוחיות לאוהדים קודם כל. האוהדים ישבו ממש על כר הדשא, וגם בשביל השחקנים תהיה אווירה הרבה טובה. גם בווסרמיל כשהוא מלא יש אווירה ולא משנה המרחק מכר הדשא".

אוהדי הפועל ב&qout;ש (חגי ניזרי)
אוהדי הפועל ב"ש (חגי ניזרי)
 

המאמן אלישע לוי: "אני חושב שזו החתמה גדולה. מעבר לזה שאנחנו לוקחים שחקן בשיא היכולת הפיזית והמנטלית שלו. אין יותר טוב מבחינתו להביא שחקן בית במקום הנכון ובזמן הנכון. כולנו נעזור לו להציב קבוצה טובה, חזקה ואטרקטיבית".

האוהדים עם ברדה (חגי ניזרי)
האוהדים עם ברדה (חגי ניזרי)
 

לגבי השתלבות שחקני הרכש אמר: "אנחנו רוצים לעשות את הקבוצה הזו יותר טובה כפי שהיה במשחק האחרון של העונה שעברה. יהיה לנו את אליניב, את מאור ואת דובב גבאי שעשה התקדמות מצויינת. נמצא את המערך שיאפשר לשחק כדורגל אטרקטיבי".

המאמן הוסיף: "אנחנו רוצים להביא שחקנים איכותיים בכל עמדה. בהתאם לכך נבחן את הדברים, וננסה ליצור קבוצה איכותית יותר שתהיה טובה יותר. במסגרת הפקת הלקחים מאשתקד, אנחנו רוצים להשתדרג בכל עמדה, שחקנים שיוכלו להיות טובים בכל עמדה".

הבעלים, אלונה ברקת אמרה: "אנחנו מאוד שמחים שאליניב מצטרף. מעבר לזה שהוא שחקן מצוין, כושר המנהיגות שלו הוא ערך מוסף. הוא אדם מדהים ואני מתייעצת איתו. אין לי ספק שגם אחרי שהוא יסיים שלוש עונות נהדרות הוא יישאר איתנו. צירפנו בן למשפחה, הוא מאוד רוצה להחזיר לקהילה, לעם שלו. הוא לא שכח מאיפה הוא בא. זהו אושר גדול בשבילנו".

אלונה ברקת ואלישע לוי. רכש נהדר (חגי ניזרי)
אלונה ברקת ואלישע לוי. רכש נהדר (חגי ניזרי)
 

ברקת הוסיפה: "אני רוצה להודות לאליניב על ההצטרפות שלו. אין ספק שההגעה שלו תעזור לנו להביא שחקנים מהשורה הראשונה. אין ספק שאנחנו רוצים להתקדם ולעשות את הטוב ביותר, אבל חבל לדבר על יעדים לפני שאנחנו רואים איך הקבוצה מתפקדת יחד".

על הרצון להמשיך ולתרום למרות הקשיים הוסיפה: "עברתי שנתיים מאוד לא פשוטות, אבל תמיד הייתה מחשבה להביא שחקני טופ, ונקווה שנמשיך להביא שחקנים כאלה. אליניב עוזר לנו מאוד עם זה".

אביתר אילוז אמר: "חתמתי לשנתיים בשורות המועדון ואני גאה להמשיך בשורותיו. אני רוצה להעביר את סרט הקפטן לאליניב ברדה, הוא מהווה מודל לחיקוי להרבה צעירים כאן. שיהיה לו בהצלחה".

אביתר אילוז. גם הוא נשאר (חגי ניזרי)
אביתר אילוז. גם הוא נשאר (חגי ניזרי)
 
אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */