שתף קטע נבחר

מקורב לטביב: "הכל ייעשה בשפיות ולא בלחץ"

מקורב לבעלים המיועד של בית"ר לא נלחץ מכך שאף שחקן עוד לא חתם בקבוצה: "נצרף שחקנים שיובילו אותנו לחלק העליון של הטבלה". אולרוואג'ו קאיודה (20) הניגרי הוצע

במהלך השבוע האחרון הבהירו אנשיו של אלי טביב לכל השחקנים עימם נפגשו וסוכניהם כי הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים אינו בנק. בינתיים הקבוצה לא החתימה חיזוק, וביום שני תחל להתאמן, נכון לעכשיו ללא אף שחקן רכש ועם הרבה צעירים.

 

מאות אוהדים מתכננים להגיע לאימון הבכורה למפגן תמיכה גדול במועדון ובטביב. חלק גדול מהאוהדים קורא להחזיר את הקשר אבירם ברוכיאן שגדל במועדון. מקורב לטביב: "הכל ייעשה בשפיות ובנחת ולא בלחץ עם מחירים שפויים. מיד לאחר שהמועדון יעבור לטביב רשמית הוא יתחיל לצרף שחקנים שיובילו את בית"ר לחלק העליון בטבלה".

 

אוהדי בית"ר ירושלים. מכינים מפגן תמיכה גדול ביום שני (צילום: חיים צח) (צילום: חיים צח)
אוהדי בית"ר ירושלים. מכינים מפגן תמיכה גדול ביום שני(צילום: חיים צח)

 

יש לציין גם כי אף שחקן שסיים חוזה לא חתם עדיין על הארכת התקשרות. נערכו פגישות ושיחות עם עמית בן שושן, קובי מויאל, חיים מגרלשווילי, מתן בראשי,

סטיבן כהן ודריו פרננדס, כאשר האחרון הוא היחיד שקרוב לסיכום.

 

השחקנים שיש להם חוזים לעונה הקרובה הם: אריאל הרוש, אופיר קריאף, אלי דסה ושי חדד. גם אלרואי כהן, מאור בוזגלו והחלוץ איציק כהן מועמדים.

 

לטביב הוצע אולרוואג'ו קאיודה (20) מהנבחרת הצעירה של ניגריה, כאשר במקביל נמשך המו"מ עם ניסו קפילוטו וסטפאן שצ'פוביץ'. הוועדה לאישור העברת זכויות ובעלות של ההתאחדות לכדורגל תתכנס ביום ראשון בצהריים לאשר את העברת הבעלות מארקדי גאידמק לטביב ועמותת האוהדים.

בתוך כך, בית"ר פנתה להפועל ירושלים בבקשה להכנס למו"מ על צירופו של החלוץ איציק כהן. ביום ראשון הצדדים ינסו לקדם את העסקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים