שתף קטע נבחר

במכבי חיפה מאשרים: מולנגה החלוץ המועדף

הירוקים אישרו את הפרסום ב-ynet ספורט על מועמדותו של חלוץ אוטרכט. עורך הדין המייצג את סוכנו: "ההולנדים רצו תחילה מיליון יורו, אפשר לרכוש אותו בכ-750 אלף יורו". הקשר רן אבוקרט מהפועל חיפה סיכם במכבי לשלוש עונות וצפוי לצאת עם הירוקים למחנה באוסטריה, בכפוף להסכמת הפועל חיפה

"ג'ייקוב מולנגה הוא החלוץ הזר המועדף שלנו", כך אישרו היום (ו') במכבי חיפה את הפרסום ב-ynet ספורט על מועמדותו של החלוץ מזמביה, שמככב באוטרכט ההולנדית ונמצא על סף סגירה אצל הירוקים.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

גם עו"ד אמיר רוזנברג המייצג את הסוכן ההולנדי של השחקן בארץ, אישר כי השחקן מנהל מו"מ עם מכבי חיפה. רוזנברג :"הסוכן ההולנדי שלו היה כאן ביורו האחרון והשחקן אכן הוצע לראשי חיפה. החוזה שלו מסתיים בסוף העונה הקרובה באוטרכט. מדובר בחלוץ מאוד מוכשר. ההולנדים רצו תחילה מיליון יורו, לדעתי אפשר לרכוש אותו בכ-750 אלף יורו".

 

ג'ייקוב מולנגה בפעולה. "אכן הוצע לראשי חיפה" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ג'ייקוב מולנגה בפעולה. "אכן הוצע לראשי חיפה"(צילום: AFP)

 

מולנגה (29), שמשתכר בהולנד כחצי מיליון יורו לעונה. כבש 32 שערים בארבע עונות באוטרכט, אליה הגיע משאטורו הצרפתית.  בעונה אחרונה הבקיע 14 שערים בליגה, כאשר בנבחרת זמביה יש לו 39 הופעות ו-9 שערים. הוא לא זומן לסגל שזכה באליפות אפריקה ב-2012, אבל חזר לאחרונה לנבחרת והבקיע שערים חשובים במוקדמות המונדיאל לברזיל.

 

לחיפה עוד מספר מועמדים לעמדת החלוץ: הניגרי קנדי איגבואנניקה (24) מסולנה השבדית, מוחמד בנגורה (23) מסיירה לאון שמשחק באלפסבורג משבדיה והחלוץ הקרואטי, איבאן סאנטיני (24), שהיה מועמד לחיפה גם בעונה שעברה.

 

אייל גולסה. מתקרב לקלאב ברוז' (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אייל גולסה. מתקרב לקלאב ברוז'(צילום: ראובן שוורץ)

 

הקשר רן אבוקרט סיכם במכבי חיפה ל-3 שנים וצפוי לצאת עם חיפה למחנה האימונים באוסטריה. צירופו יוביל כנראה למכירה של אייל גולסה לקלאב ברוז' מבלגיה. השוער בוריס קליימן יחתום אצל הירוקים למספר עונות ובסוף השבוע תתקבל החלטה אם להשאילו העונה על מנת שיצבור דקות במועדון אחר, או שישמש כמחליף לבויאן שראנוב על חשבון אמיר אדרי. וויאם עמאשה עשוי להצטרף בשבוע הבא להפועל ת"א.

פורסם לראשונה 28/06/2013 14:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: GettyImages
ג'ייקוב מולנגה
צילום: GettyImages
מומלצים