שתף קטע נבחר

כדורעף: נבחרת ישראל הדהימה את בלארוס

הליגה האירופית: הכחולים-לבנים של זהר בר נצר חזרו מפיגור 1:0 בדרך ל-1:3 גדול על הבלארוסים. טמיר הרשקו ואריק כצנלסון הצטיינו

נבחרת הגברים של ישראל בכדורעף הפתיעה היום (ראשון) את בלארוס במסגרת הליגה האירופית כשניצחה אותה 1:3 (24:22, 17:21, 14:21, 17:21). בלארוס, בשורותיה משחק ולדימיר ורטלקו מהפועל ירושלים, תשתתף באליפות אירופה הקרובה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

היה זה ניצחון שני בבית לנבחרת של זוהר בר נצר, שהימר על שחקנים צעירים ומוכשרים וזכה להרבה מחמאות. הנבחרת נקלעה לפיגור של 1:0 במערכות, וגם במערכה השניה לא נכנסה טוב למשחק, כשפיגרה 14:10, אבל כניסתו של נתי אוחנה, לצד יכולת מצוינת של טמיר הרשקו (19 נק'), גיא בן גל (14 נק') וניהול משחק מבריק של אריק כצנלסון, הביאו למהפך ולחגיגה בכחול-לבן באולם מטרו ווסט, רעננה.

 

נבחרת ישראל. הדהימה את בלארוס (צילום: עוז מועלם)
נבחרת ישראל. הדהימה את בלארוס(צילום: עוז מועלם)

 

בר נצר: "טורניר היורוליג נותן במה לשחקנים צעירים טובים, שיקבלו ניסיון לקראת המשימות הבאות. יש פה צעירים שאפשר להתגאות בהם, ואם נשקיע בהם יותר, גם התוצאות יבואו". גנאדי סוקולוב: "למדנו מההפסד אתמול

לטורקיה, ותיקנו את עצמנו. אנחנו במוטיבציה גבוהה לנצח כל משחק, ומאוד רוצים להמשיך להצליח".

 

נבחרת הנשים בכדורעף, שיצאה לסרביה באותה מסגרת של הליגה האירופית, הפסידה היום לבלגיה 3:0 (21:12, 21:17, 21:15) , וטרם זכתה במערכה לאחר שני סיבובים בטורניר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
נבחרת ישראל בכדורעף
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים