שתף קטע נבחר

ספונסר שיא: 300 מיליון ליש"ט לצ'לסי מאדידס

הכחולים מלונדון יקבל את סכום העתק מענקית ציוד הספורט במשך 10 שנים. השיא הקודם היה שייך ליונייטד שקיבלה ב-2000 סכום של 287 מיליון ליש"ט מנייק ל-15 שנה

300 מיליון ליש"ט, זה מה שתשלם אדידס לצ'לסי ב-10 השנים הקרובות בעבור זה שמחזיקת גביע הליגה האירופית תשתמש בציוד הספורט של חברת הענק הגרמנית. השיא הזה יחד עם סכום זהה שתשלם פומה לארסנל (אבל בינתיים רק לעונה אחת), מנפץ את השיא הקודם שהיה שייך למנצ'סטר יונייטד ונייק, כאשר ענקית ציוד הספורט האמריקאית שילמה לאלופת הפרמייר ליג 287 מיליון ליש"ט ל-15 שנה בשנת 2000. עכשיו צריך לחכות ולראות את התגובה של נייק ויונייטד ב-2015, אז יסתיים החוזה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בינתיים כאמור צ'לסי היא המרוויחה הגבוה אי פעם מחוזה אימוץ. החוזה הקודם עם אדידס שנחתם ב-2006 וחודש ב-2010 העניק לבלוז 20 מיליון ליש"ט בשנה. ההסכם החדש יכול להרגיע מעט את אנשי המועדון, שכן בקבוצה של רומן אברמוביץ' חוששים מאוד מהחוקים החדשים של אופ"א שיבדקו את יחס ההכנסות וההוצאות של המועדונים החל מ-2014. כמו כן הסכום שייכנס לקופת המועדון הלונדוני יצייד את ז'וזה מוריניו בכמות מזומנים מספקת כדי לצאת לציד בשוק שחקנים שעושה רושם שהולך להיות רותח מתמיד הקיץ הזה.

 

מוריניו. אפשר לצאת לקניות  (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מוריניו. אפשר לצאת לקניות (צילום: רויטרס)

 

כאמור ארסנל חתמה בימים האחרונים על חוזה אימוץ עם פומה לעונה הקרובה בסכום של 30 מיליון ליש"ט וליברפול תקבל 25 מיליון ליש"ט לעונה עם חברה אחרת.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים