שתף קטע נבחר

פיאניץ' מועמד לברצלונה, לואיס אלברטו בליברפול

עונת המלפפונים: הקשר הבוסני של רומא מבוקש גם בקאמפ נואו, החלוץ הספרדי עובד לאנגליה. וגם: פאוליניו בדרך לטוטנהאם

שוק ההעברות באירופה ממשיך לספק כמה החתמות מעניינות. ליברפול היא בינתיים אחת הקבוצות העסוקות הקיץ בפרמייר-ליג והיום (ש') הודיעה על צירופו של לואיס אלברטו מסביליה תמורת 6.8 מיליון ליש"ט.

 

אלברטו יחליף לואיס אחר, סוארס, שכבר הודיע על כוונתו לעזוב את המועדון. החלוץ הספרדי בן ה-20 בילה את העונה החולפת בהשאלה לברצלונה ב', בה כבש 11 שערים ובישל 17 ב-38 משחקים. האדומים החתימו אותו על חוזה ארוך טווח, לארבע שנים.

 

יעבור לקאמפ נואו או לסיגנל אודונה פארק? פיאניץ' (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
יעבור לקאמפ נואו או לסיגנל אודונה פארק? פיאניץ'(צילום: רויטרס)

 

נשאר באדום. לואיס אלברטו (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
נשאר באדום. לואיס אלברטו(צילום: Gettyimages)
 

 

קבוצה אנגלית אחרת, טוטנהאם, קרובה לצרף את אחד הכישרונות הצעירים המבטיחים כיום על הגלובוס - פאוליניו הברזילאי. קורינתיאנס כבר אישרה כי מתנהל מו"מ בין המועדונים והתקשורת הבריטית פרסמה כי 'התרנגולים' יוציאו מהארנק לא פחות מ-17 מיליון ליש"ט עבור הקשר בן ה-24.

 

ומה חדש בספרד? מיראלם פיאניץ', קשרה הבוסני של רומא, עשוי לעבור לברצלונה. בינתיים מדובר רק בספקולציה בתקשורת הקטאלונית, בטח כשבורוסיה דורטמונד חזק במרוץ. מחירו ההתחלתי, למי שמתעניין, עומד על 15 מיליון יורו.

 

בינתיים, ברומא כבר החתימו שחקן, אבל לא על המשבצת של פיאניץ'. מתיאה דסטרו בן ה-22, ששיחק עם איטליה ביורו הצעירות פה בארץ, נרכש מגנואה תמורת 4.5 מיליון יורו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
מיראלם פיאניץ'
צילום: Gettyimages
מומלצים