שתף קטע נבחר

לירון כהן: "עם הקהל, נצליח לנצח את יוון"

נבחרת הנשים זקוקה לניצחון ב-13 הפרש ומעלה הערב (20:00, רמלה) כדי להעפיל לגמר מוקדמות אליפות אירופה. הקפטנית: "לא יהיה קל, אבל זו תוצאה מחיקה"

ניצחון ב-13 הפרש ומעלה - זו המשימה של נבחרת הנשים הערב (20:00, רמלה) מול יוון, במשחק הגומלין בחצי גמר מוקדמות יורובאסקט 2015. כל תוצאה אחרת תדיח את ישראל ותעלה את היווניות, שהיקנו לעצמן מקדמה לפני שלושה ימים עם הניצחון הביתי באתונה 57:69.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

החבורה של אלי רבי תתמודד הערב לא רק נגד יוון, אלא גם מול הסטטיסטיקה. בארבעת המשחקים הרשמים האחרונים במסגרת רשמית נבחרת הנשים שלנו הפסידה ליווניות. בעצם, הניצחון האחרון על היריבה היה אי שם לפני 18 שנים - ב-25 במאי 1995 - גם כן במוקדמות אליפות אירופה, אז זה הסתיים על חודו של סל - 65:66 לישראל.

 

לירון כהן, נבחרת ישראל (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לירון כהן, נבחרת ישראל(צילום: אורן אהרוני)

 

בנבחרת מקווים כי אולם קריית מנחם ברמלה יהיה מלא, אולם בו ניצחו הכחולות-לבנות את כל 3 משחקיהן בשלב המוקדם. בכל מקרה, גם הדחה ישראלית תאפשר לה לשחק באליפות אירופה בעוד שנתיים. זאת בחסות פיב"א, שתערוך משחקי מוקדמות נוספים בקיץ הבא. בנבחרת, בכל מקרה, לא רוצים לחכות לחסדים, אלא להעפיל לגמר (שם תחכה בולגריה או פולין) כבר הערב.

 

"יוון יריבה לא קלה, כיאה למעמד חצי הגמר", סיפרה הקפטנית לירון כהן. "זו קבוצה מוכשרת ומאומנת, אבל הצלחנו לחזור מאתונה בתוצאה שהיא מחיקה. לא יהיה קל, אבל הרווחנו את יתרון הביתיות ואני מקווה ומאמינה שעם הקהל הביתי, ותחושת הביטחון שמגיעה עם משחק ביתי, נצליח לנצח את המשחק ולעמוד במטרה שהצבנו לעצמנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נבחרת ישראל
צילום: רענן וייס
מומלצים