שתף קטע נבחר

צילום: AFP

ווימבלדון: דודי סלע הודח, אמיר וינטרוב ניצח

סלע הפסיד כבר בסיבוב הראשון של מוקדמות הגראנד סלאם לסטפן רובר הצרפתי 6:4, 6:7 (5), 6:2. חברו לנבחרת פתח ברגל ימין את הופעתו עם 2:6, 3:6 על פטר פולנסקי הקנדי

דודי סלע (90 בעולם), שדורג לפני תחילת טורניר מוקדמות ווימבלדון במקום הראשון, קיווה לעבור את השלבים המוקדמים ולהיכנס להגרלה הראשית. אלא שהערב הוא סיים את דרכו כבר בסיבוב הראשון, כשהפסיד לסטפן רובר הצרפתי 6:4, 6:7 (5), 6:2.

 

לעומתו, אמיר וינטרוב, פתח ברגל ימין את הופעתו במוקדמות טורניר ווימבלדון, הגראנד סלאם השלישי של העונה, לאחר שגבר על הקנדי פטר פולנסקי בתוצאה 2:6, 3:6.

  

אמיר וינטרוב. בסיבוב השני מחכה מתיו ריד האוסטרלי (צילום: ראובן שוורץ ) (צילום: ראובן שוורץ )
אמיר וינטרוב. בסיבוב השני מחכה מתיו ריד האוסטרלי(צילום: ראובן שוורץ )
 

 

וינטרוב (218 בעולם), שרוצה לעבור את שלושת סיבובי המוקדמות ולהיכנס להגרלה הראשית, פגש במשחק הפתיחה את הקנדי המדורג

208 בעולם.

 

מהפתיחה היה אפשר לראות את הנחישות של הישראלי, ששבר כבר לאחר המשחקון השלישי (1:2). שבירה אחת נוספת גם במשחקון השביעי העניקה לו את המערכה הראשונה עם 2:6 קליל. גם במערכה השנייה, הסיפור חזר על עצמו, כאשר וינטרוב השיג שוב שבירה במשחקון השלישי, שהספיקה לו לניצחון 3:6.

 

שחר פאר. הגרלה נוחה בסיבוב הראשון (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
שחר פאר. הגרלה נוחה בסיבוב הראשון(צילום: gettyimages)

 

יריבו בסיבוב השני יהיה האוסטרלי מתיו ריד (212 בעולם), שהפתיע את סמדב דברמן מהודו (140 בעולם ו-22 במוקדמות) לאחר דרמה שנמשכה שלוש וחצי שעות והסתיימה במערכה השלישית עם 16:18.

 

בהגרלת מוקדמות הנשים שפורסמה הערב, הטניסאית הבכירה של ישראל, יוליה גלושקו (20 במוקדמות), תפגוש את אולרו מרומניה (214 בעולם). שחר פאר קיבלה הגרלה קלה ותפתח נגד מלני סאות' הבריטית (523).


פורסם לראשונה 17/06/2013 19:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים