שתף קטע נבחר

ג'יימס: "הגיע הזמן שננצח שני משחקים ברצף"

קינג ג'יימס מוכן למשחק מספר 5 הלילה בסן אנטוניו: "חייבים לעצור את נדנדנת הניצחון הפסד שלנו שנמשכת כבר יותר מדי זמן". בצד של סן אנטוניו כולם דואגים לשריר של פארקר: "אם זו הייתה העונה הרגילה הייתי נח 10 ימים"

המשחק החמישי בסדרת גמר ה-NBA יתקיים הלילה (3:00, אור לשני) בין מיאמי היט לסן אנטוניו ספרס. כאשר הסדרה במצב של 2:2 וזה המשחק האחרון בסן אנטוניו לפני שהסדרה חוזרת למיאמי לשני המשחקים האחרונים (אם יהיה צורך בשניים), אין צורך להכביר בחשיבות של המשחק הזה, אלא לעבור לציטוטים.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"אני חושב שזה מספיק", אמר לברון ג'יימס לקראת המשחק. ג'יימס התכוון לנדנדת הניצחון/הפסד של מיאמי שנמשכת כבר ב-11 מתוך 12 המשחקים האחרונים של הקבוצה. "אני לא רוצה שנביס את היריבה, מספיק לי ניצחון קטן אבל גדול. אני חושב שאנחנו צריכים להתייחס למשחק הזה כאילו אנחנו עדיין בפיגור 2:1 בסדרה", הוסיף.

 

לברון וג'יימס. השלישייה נתנה הופעה במשחק הרביעי  (צילום: AP) (צילום: AP)
לברון וג'יימס. השלישייה נתנה הופעה במשחק הרביעי (צילום: AP)

 

האלופה שהשיגה השנה 27 ניצחונות רצופים לא מצליחה לחבר שניים כבר תקופה ארוכה. מיאמי תקווה לתצוגה דומה משלישיית הכוכבים שלה: ג'יימס, דווין ווייד וכריס בוש, כמו במשחק הרביעי, שם קלעה השלישייה 85 נקודות יחד, והובילה את ההיט לניצחון מרשים בהפרש של 16 נקודות, 93:109.

 

אין תרוצים, אלו המספרים", אמר ווייד, "אבל אם אנחנו רוצים לזכות שוב באליפות לא תהיה לנו ברירה ונצטרך לחבר שני ניצחונות".

 

ווייד מטביע את הספרס במשחק הרביעי  (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ווייד מטביע את הספרס במשחק הרביעי (צילום: AFP)

 

סן אנטוניו: דאגה ממצב השריר של פארקר

אצל היריבה העניינים מתרכזים סביב השריר הפגוע של טוני פארקר. "השריר

נמצא בסכנה להיקרע כל רגע", אמר הרכז הצרפתי, "אם זו הייתה העונה הרגילה לא הייתי משחק עכשיו 10 ימים, אבל זה הפלייאוף", הוסיף. מאמן הקבוצה, גרג פופוביץ', שוודאי מודאג ממצבו של פארקר שחרר משפט קצר ולקוני לכתבים, "הוא בסדר".

 

מי שאמור לסייע לפארקר בניהול המשחק של הספרס וגם בקליעה הוא מאנו ג'ינובילי, אבל הארגנטינאי מציג בינתיים את יכולת הקליעה הגרועה ביותר בפלייאוף בקריירה שלו עם 38 אחוז בלבד. "אתה צריך להיות קרוב למושלם כדי לנצח קבוצה כמו מיאמי", אמר ג'ינובילי, "והיינו מאוד רחוקים מזה. בצורה שהם שיחקו במשחק הרביעי אין לנו כמעט מרווח לטעויות 

 

 

פארקר. דאגה ממצב השריר שלו (צילום: AP) (צילום: AP)
פארקר. דאגה ממצב השריר שלו(צילום: AP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
מאנו ג'ינובילי סן אנטוניו ספרס
צילום: AP
מומלצים