שתף קטע נבחר

פדרר עלה לגמר בהאלה, מארי בקווינס

המדורג 3 בעולם חזר מפיגור מערכה לניצחון 6:3, 3:6 ו-4:6 על האס ויפגוש את יוז'ני. יוני ארליך העפיל לגמר הזוגות. מארי גבר על צונגה ויתמודד בגמר מול צ'יליץ'

רמז לבאות? ארבע מתוך שבע הזכיות של רוג'ר פדרר בווימבלדון הגיעו לאחר שסיים כמנצח בטורניר האלה. אחה"צ (ש') השווייצרי עשה צעד נוסף לעבר התואר הראשון שלו ב-2013, אחרי שחזר מפיגור מערכה לניצחון 6:3, 3:6 ו-4:6 על אלוף השנה שעברה, טומי האס הגרמני, והעפיל לגמר טורניר הדשא היוקרתי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

פדרר, שהפסיד אשתקד בגמר להאס בן ה-35, חבט לא פחות מ-15 אייסים ומנגד נהנה מ-9 טעויות כפולות בהגשה מכיוונו של המדורג 11 בעולם, כולל שתיים רצופות שהעניקו לו שבירה במשחקון השלישי של המערכה המכרעת.

 

ההפסד לצונגה כבר מאחוריו. פדרר בפעולה (צילום: Gettyimges) (צילום: Gettyimges)
ההפסד לצונגה כבר מאחוריו. פדרר בפעולה(צילום: Gettyimges)

 

"כמו שצפיתי מראש - זה היה משחק קשה", אמר בסיום פדרר, שינסה לזכות בפעם השישית בטורניר שנערך בגרמניה. "עדיין לא הנפתי תואר השנה ובעבר הפסדתי שני גמרים כאן, כך שהמשחק הבא  לא יהיה קל, אבל אני מצפה לו בקוצר רוח". יריבו הבא של פדרר בעולם יהיה מיקאיל יוז'ני הרוסי (26 בעולם), שגבר 3:6, 2:6 על המדורג 9, רישאר גאסקה הצרפתי.

 

מאוחר יותר הופיע יוז'ני בחצי הגמר המקביל לזוגות, שם חבר לפיליפ קולשרייבר ופגש ביוני ארליך ודניאל בראצ'יאלי. הישראלי ובן זוגו האיטלקי חזרו מפיגור מערכה לניצחון 6:4, 1:6 ו-4:10. בגמר ימתינו להם סנטיאגו גונזאלס (מכסיקו) וסקוט ליפסקי (ארה"ב).

 

חוזר לכושר. מארי בפעולה (צילום: Gettyimges) (צילום: Gettyimges)
חוזר לכושר. מארי בפעולה(צילום: Gettyimges)

 

קווינס: מארי ניצח את צונגה בחצי הגמר

אנדי מארי (2 בעולם) שהחמיץ את הרולאן גארוס בשל פציעה, העפיל לגמר השלישי שלו בקווינס אחרי שגבר 6:4, 4:6 ו-2:6 על המדורג 4 בטורניר, ג'ו ווילפריד צונגה. הבריטי שניצח את הצרפתי ב-7 מ-8 המפגשים בין השניים, יפגוש בגמר את הקרואטי מרין צ'יליץ', שחלף על פני לייטון יואיט, ארבע פעמים אלוף הטורניר, עם 4:6, 6:4 ו-2:6.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים