שתף קטע נבחר

ג'ודו: מוקי זכה בזהב בסבב אירופה הפתוחה

הג'ודוקא (עד 73 ק"ג) ניצח חמישה יריבים בדרך למקום הראשון בטאלין. נשים: רוני שוורץ זכתה במדליית כסף בליסבון, שירה חייט בארד

הג'ודו הישראלי ממשיך בפריחתו בתקופה האחרונה, הפעם בתחרויות אירופה הפתוחה לנשים וגברים שההקיימו היום (ש').

 

גברים: שגיא מוקי הגיע לטאלין שבאסטוניה בכושר נהדר, הוא פתח את היום במשקל עד 73 ק"ג עם ניצחונות על יריבים מבלארוס, אסטוניה ואוקראינה. בשלב חצי הגמר התייצב מולו הבלארוסי יליאסקי רמנצ'קי שהרגיש את נחת זרועו של הישראלי באיפון תוך 1:32 דקות. בקרב על מדליית הזהב ניצח מוקי את הבריטי גוסיווסקי באיפון.

 

שגיא (לבן). מדליה כבר יש לו, השאלה באיזה צבע (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שגיא (לבן). מדליה כבר יש לו, השאלה באיזה צבע(צילום: אורן אהרוני)

 

מחר באותו מקום ייקחו חלק ארבעה ג'ודוקאים ישראלים נוספים: חן יתמודד במשקל עד 81 ק"ג, האחים ששון – אלון בקטגוריית המשקל עד 90 ק"ג ואורי ב-100 ק"ג. במשקל הכבד ביותר, מעל 100 ק"ג ישתתף אסף זוהר.

 

אצל הנשים, המתחרות בליסבון שבפורטוגל נערך חצי גמר כול ישראלי בין שירה חייט לרוני שוורץ במשקל עד 52 ק"ג. חייט הגיע למעמד זה אחרי ניצחונות על יריבות מגרמניה ואילו שוורץ עברה רוסיה ופולניה. באותו משקל גילי כהן סיימה שביעית.

בחצי הגמר ניצחה שוורץ המנוסה יותר באיפון ולאחר מכן הפסידה בגמר בוואזרי למירנדה וולפסלאג ההולנדית. חייט נשרה לקרב על הארד בו ניצחה את מריה ארטל הגרמנייה בוואזרי.

  

במשקל עד 57 ק"ג, העולה החדשה קמילה מינקוואה שהשיגה בשבוע שעבר את מדליית הבכורה שלה עבור נבחרת ישראל, תתמודד על הארד לאחר שניצחה יריבה משוויץ וספרד, והפסידה לסלובנית. בניחומים גברה על בריטית והתמודדה על המדליה נגד יריבה מפולין אך הפסידה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אורי ששון ג'ודו סיריל מארה צרפת אליפות אירופה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים