שתף קטע נבחר

מכבי הרצליה: תומר קשטן מונה למאמן

הקבוצה מהליגה הלאומית, שנפרדה מניסן יחזקאל, מינתה במקומו לתפקיד את מי שפוטר בעונה החולפת מהפועל רעננה. זוהי התחנה הרביעית בשרון עבור המאמן הצעיר, שאימן בעבר גם את הפועל כפר סבא והפועל הרצליה

נשאר בשרון. תומר קשטן, מונה היום (ב') למאמנה של מכבי הרצליה מהליגה הלאומית. בנו של המאמן הוותיק, דרור קשטן, יאמן את הקבוצה של אריאל שיימן בעונה הבאה וינסה להצעיד אותה להצלחות, לאחר שבעונה החולפת סיימה הרצליה רק במקום השביעי בליגה הלאומית והפגינה עונה בינונית מאוד.

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

קשטן הוא שם מוכר באזור השרון ולאחר שאימן בשנים האחרונות את הפועל כפר סבא, הפועל הרצליה ובעונה החולפת את הפועל רעננה - ממנה פוטר חודש וחצי לפני סיום העונה. למרות הפיטורים, קשטן הצעיר היה זה שהיה אחראי לסגל של הקבוצה שבסיום העונה הצליחה לחזור לליגת העל עם מחליפו בתפקיד מנחם קורצקי.

 

יחליף את ניסן יחזקאל. קשטן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יחליף את ניסן יחזקאל. קשטן(צילום: עוז מועלם)

 

קשטן יקבל את מכבי הרצליה לאחר שבעונה החולפת אימנו אותה עופר טלקר, שעזב אחרי מספר חודשים וניסן יחזקאל שגם הוא לא הצליח להצעיד את הקבוצה לצמרת ולמאבקי העלייה. יחזקאל אגב, מונה לא מזמן לתפקיד מאמן הפועל פ"ת ולקח איתו לשם את שוער הרצליה בשתי העונות החולפות- אבי איבגי, כך שאחת המשימות הראשונות של קשטן בקבוצה תהיה למצוא שוער אחר שיעמוד בין הקורות של הצהובים כחולים מהשרון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
תומר קשטן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים