שתף קטע נבחר

צילום: גטי אימג'ס, עוז מועלם

אנגליה כבר מזיעה: זאהה הגיע ארצה עם פציעה

כוכב נבחרת שלושת האריות, יריבת ישראל ביורו הצעירות, סובל מפציעה בקרסול. לא סיים את האימון שנערך באצטדיון בנתניה. פירס: "לא אמור להיות ספק בנוגע לשיתופו"

נבחרת אנגליה, יריבתה של ישראל בבית 1 ביורו הצעירות, ערכה הבוקר (ב') בנתניה אימון בכורה לקראת משחקה מול איטליה ביום רביעי (21:30).

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

האנגלים, שסבלו מאוד מהחום, עלו בסגל מלא אך במהרה התברר שישנה בעיה. חלוץ קריסטל פאלאס, ווילפריד זאהה, שישחק בעונה הבאה במנצ'סטר יונייטד, הגיע לארץ עם פציעה בקרסול שהוא סוחב זמן רב.

 

זאהה באימון האישי בצד המגרש (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
זאהה באימון האישי בצד המגרש(צילום: ראובן שוורץ)

 

פירס מסדר את הכדורים באימון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
פירס מסדר את הכדורים באימון(צילום: ראובן שוורץ)

 

אחרי עשר דקות של חימום, זאהה ניענע בראשו בפנים מודאגות למאמן סטיוארט פירס, ואותת שאינו יכול להמשיך. פירס שלח אותו לצד לערוך אימון קל עם אחד מעוזריו, וכרגע נראה שבאנגליה יזיעו בנושא, ולא בגלל מזג האוויר.

 

מעבר לכך, האימון הפתוח עבר ללא בעיות. האנגלים התרכזו בהסתגלות לתנאים ובשחרור ובשעשועים, והשחקנים היו במצב רוח מצוין. את ישראל הם יפגשו במחזור האחרון של שלב הבתים.

 

שחקני נבחרת אנגליה מתרגלים לחום בארץ הקודש (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחקני נבחרת אנגליה מתרגלים לחום בארץ הקודש(צילום: ראובן שוורץ)

 

"יש נבחרות חזקות בטורניר ועל הנייר, הוא החזק ביותר שהתמודדנו בו בזמני", סיפר פירס. "ספרד חזקה במיוחד, גם גרמניה. אם תשאלו אותי מי הפייבוריטית בבית, אומר איטליה, אבל לפני שנתיים שמנו לעצמנו למטרה לזכות בטורניר וזה המסר היחיד לשחקנים שתשמעו ממני".

 

באימון עצמו התייחס פירס לפציעה של זאהה: "לא אמור להיות ספק בנוגע לשיתוף שלו. הוא עשה עונה טובה וביום שני שעבר עוד שיחק בגמר פלייאוף העלייה לפרמייר-ליג. התכנית הייתה להכניס אותו לעניינים בצורה מדורגת. כמובן שנצפה בו שוב באימון מחר ונראה בצורה מדויקת מה מצבו, אבל אני לא צופה בעיה כלשהי. ברור שהוא שחקן חשוב והוא תרם הרבה לקריסטל פאלאס העונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
ווילפריד זאהה
צילום: Gettyimages
מומלצים