שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

צפו: הצצה לאסיפת דיירים בנושא תמ"א 38

תמ"א 38 הפכה למילת הקסם בקרב תושבי המרכז. יצאנו לראות איך נראית מבפנים אסיפת דיירים בבניין בהרצליה, שבו מקדמים השכנים תוכנית לשדרוג הדירות והבניין - ונתקלנו גם בהתנגדויות

חוקי הנדל"ן בישראל מעניינים: כמה שיותר ישנה ורעועה דירתכם - כך הסיכוי לרווח כללי ממנה הוא רב יותר. אם התמזל מזלכם ואתם גרים במרכז הארץ בבניין שנבנה בשנות ה-70 או לפני כן, ככל הנראה יחוגו סביבכם קבלנים ויזמים עם הצעות שונות כגון פינוי-בנוי, תמ"א 38 או תוכנית השבחה אחרת.

 

 

בעיריית הרצליה החליטו לקדם תהליכי התחדשות עירונית, וסגן ראש העיר צביקה הדר, המתמודד בימים אלה על ראשות העירייה, יצא ביוזמה להגיע אל מתחמים ישנים בעיר, אשר על פי תוכניות העירייה צפויים לעבור התחדשות עירונית. אחד האזורים שצפוי לעבור מתיחת פנים הוא מתחם הנדיב בהרצליה, הכולל 12 בניינים ישנים בני 4 קומות ובסך הכל 192 יחידות דיור. באסיפת הדיירים שכינסו השכנים אמרו ל-ynet: כבר מספר שנים אנחנו מחוזרים על ידי יזמים עם הצעות קוסמות, ואנחנו בעיקר "מבולבלים".

 

כעת נראה כי מה שעומד על הפרק הוא הוספת קומות על המבנה הקיים על ידי קבלן, שבתמורה יוסיף שטחים, מעליות וכן ישדרג את חזות הבניינים. למרות זאת, לחלק מהדיירים יש הסתייגויות: אחת הדיירות במתחם טענה בפני ynet כי ההצעה אותה מקדמים נציגי הדיירים מפלה אותה לרעה.

 

צפו בכתבת הווידיאו:

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורי דווידוביץ'
אסיפת הדיירים בהרצליה. יש חילוקי דעות
צילום: אורי דווידוביץ'
צילום: אורי דווידוביץ'
המתחם בהרצליה. בקרוב מתיחת פנים
צילום: אורי דווידוביץ'
מומלצים