שתף קטע נבחר

עיצומים בחברת החשמל מנתניה עד אילת

סניפי חברת החשמל במחוז דרום, המשתרע מנתניה ועד אילת למעט גוש דן, סגורים היום לקבלת קהל. בהנהלת החברה מסרו כי מדובר בעיצומים של העובדים, על רקע הכוונה לחבר את תחנת הכוח הפרטית דוראד למערכת הולכת החשמל

סניפי חברת החשמל במחוז דרום, המשתרע מנתניה ועד אילת (למעט גוש דן), סגורים היום לקבלת קהל עקב עיצומי החברה. מפניות שהגיעו ל-ynet עולה כי שירות הלקוחות מושבת ואין טיפול בפניות של לקוחות.

 

עוד כתבות בערוץ הקריירה :

  • בטר פלייס בדרך לפירוק, ומה עם העובדים?

    רוצים שכולם ישמעו אתכם? כתבו את דעתכם בפייסבוק שלנו , ואת התגובות הנבחרות נפרסם לכולם

     

    גולש בשם נמרוד שפנה ל-ynet במייל האדום, סיפר כי "פניתי הבוקר לחברת החשמל בנוגע למכתב אישי שקיבלתי מהם. הפקידה איתה שוחחתי טענה כי אינם מטפלים בפניות לקוחות משום שהם בשביתה. לשאלתי עד מתי תארך השביתה, ענתה שאינה יודעת".

     

    מהנהלת החברה מסרו כי מדובר בעיצומים שהעובדים פתחו בהם, על רקע התנגדותם לכוונה לחבר למערכת הולכת החשמל, את תחנת הכוח שמקימה יצרנית החשמל הפרטית חברת דוארד במתחם קצא"א באשקלון. יו"ר הוועד מיקו צרפתי הכחיש וטען כי "ההנהלה מסלפת, המנכ"ל החליט להשבית את מחוז דרום".

     

    מחברת החשמל נמסר: "ארגון עובדי חברת החשמל הורה לעובדים העוסקים בחיבור רשת חשמל לתחנת הכוח של חברת דוראד לא לבצע את העבודה. סמנכ"ל משאבי אנוש של חברת החשמל הורה לשלוח את העובדים ולהפחית משכרם את יום העבודה. בתגובת נגד, הורה ארגון העבדים לכלל עובדי המחוז הדרום של חברת החשמל לשבות".  

     

    בחברת החשמל הוסיפו כי בכוונתם לפנות לבית הדין לעבודה על מנת שיורה לעובדים לחזור לעבוד.  עוד נמסר, כי יו"ר החברה יפתח רון טל "לא מתכוון לוותר בסוגיית חיבור תחנת הכוח דוראד, כדי למנוע מצוקת חשמל בקיץ".

     

    עוד נמסר מהנהלת החברה: "בשעות אלו הנהלת חברת החשמל נמצאת במגעים אינטנסיביים עם ארגון העובדים על מנת שהעובדים יחזרו כבר היום לעבודה סדירה עד יום רביעי, בהתאם לדיון שיתקיים בבית הדין לעבודה, בנושא חיבור ליצרנים פרטיים".

     

     

     

    המידע הראשוני לידיעה הגיע באמצעות המייל האדום


  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים