שתף קטע נבחר

מעין שחף קבעה 1.90 מטרים בקפיצה לגובה

אלופת ישראל הייתה רחוקה שני סנטימטרים מקריטריון לאליפות העולם. ליגת היהלום: אריאס מריט נפצע, ניצחונות לקיראני ג'יימס ולילנה איסינבייבה

הקופצת לגובה, מעין שחף (פורמן לשעבר) רשמה הערב (ש') תוצאה איכותית כשעברה 1.90 מטרים במחזור הרביעי והאחרון של הליגה הבין-אגודתית באתלטיקה קלה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

תוצאתה של אלופת ישראל היא הטובה ביותר שהשיגה השנה קופצת ישראלית והשנייה בטיבה שהשיגה שחף אי פעם. לאחר שעברה את הגובה המדובר, ניסתה שחף לעבור 1.92 מטרים כדי להבטיח את מקומה באליפות העולם במוסקבה אך פסלה שלוש פעמים.

 

מעין שחף. תוצאה איכותית (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מעין שחף. תוצאה איכותית(צילום: אורן אהרוני)

 

יוחאי הלוי ניצח בקפיצה לרוחק עם 7.58 מטרים, דונלד סנפורד סיים ראשון ב-400 מטרים עם 48.01 שניות כשגם מאור סגד הצעיר הרשים עם מקום שני ותוצאה של 48.53 שניות. מכבי תל אביב ניצחה באליפות ישראל בריצת שליחים 100x4 מטרים עם 41.17 שניות. הרביעייה של מכבי כללה את אלכס ארונוב, דימה ברסקי צבי בלון ומיקי בר יהושע.

 

ליגת היהלום: אריאס מריט נפצע, ניצחונות לג'יימס ואיסינבייבה

האלוף האולימפי ושיאן העולם ב-110 מטרים משוכות, אריאס מריט נפצע במהלך מפגש ליגת היהלום בשנגחאי. מריט נאלץ לפרוש לאחר המשוכה השלישית ואמר לאחר הריצה שהוא סבל מהתכווצות קטנה והעדיף לפרוש כדי לא להסתכן בפציעה מורכבת יותר. בהיעדרו ניצח אלוף העולם, ג'ייסון ריצ'רדסון בזמן של 13.23 שניות.

 

ילנה איסינבייבה. פרישה? בינתיים יש ניצחון (צילום: gettyimages imagebank) (צילום: gettyimages imagebank)
ילנה איסינבייבה. פרישה? בינתיים יש ניצחון(צילום: gettyimages imagebank)

 

האלוף האולימפי ב-400 מטרים, קיראני ג'יימס גבר על האלוף האולימפי מבייג'ינג, לשון מריט עם זמן נאה של 44.02 שניות.

 

שיאנית העולם בקפיצה במוט, ילנה איסינבייבה הרוסייה אשר סיפרה השבוע כי היא שוקלת לפרוש לאחר אליפות העולם שתיערך במוסקבה ניצחה בתחרות הקפיצה במוט עם 4.70 מטרים. בקרב מסקרן ב-100 מטרים לנשים ניצחה האלופה האולימפית, שלי אן פרייז'ר את סגניתה, כרמליטה ג'טר שסיימה רק שלישית. פרייז'ר קבעה זמן יפה של 10.93 שניות.

 

הקופץ לרוחק הסיני, לי ג'ינז'ה הלהיב את הקהל המקומי כשניצח עם תוצאת השנה בעולם, 8.38 מטרים. לי הקדים בשבעה סנטימטרים את אלכסנדר מנקוב הרוסי. מיטשל וואט האוסטרלי איכזב עם 7.58 מטרים ומקום 12 בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מעין שחף
צילום: אורן אהרוני
מומלצים