שתף קטע נבחר

מכה לדורטמונד: הומלס בספק לגמר הצ'מפיונס

הבלם הגרמני נפצע בקרסול וכנראה לא יהיה כשיר למפגש מול באיירן מינכן בשבת הבאה. קלופ: "מאוד מודאגים, אבל יש עוד צ'אנס שיהיה כשיר"

מכה לא פשוטה לבורוסיה דורטמונד, שבוע בדיוק לפני גמר הצ'מפיונס מול באיירן מינכן בוומבלי. בלם הקבוצה, מאט הומלס, נפצע בקרסול בהפסד הביתי 2:1 להופנהיים והוא בספק לקרב הגדול מול הבווארים בשבת הבאה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

14 דקות מהסיום, הומלס הכשיל את קווין פולנד מהופנהיים ברחבה ונפגע במהלך. לאחר מכן הוחלף על ידי פיליפה סנטנה. "הקרסול שלו התנפח", הודה מאמן דורטמונד, יורגן קלופ. "נדע אם הוא ישחק בגמר רק בסמוך למשחק. הרופאים אומרים שיש עוד צ'אנס לכך".

 

הומלס במהלך המשחק מול הופנהיים (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
הומלס במהלך המשחק מול הופנהיים(צילום: Gettyimages)

 

"אנחנו כמובן מאוד מודאגים מהפציעה", המשיך קלופ. "מקווים מאוד שהוא יהיה כשיר, כי כולם יודעים כמה הוא חשוב לנו". הג'נרל מנג'ר של דורטמונד , מיכאל זורק, סיכם: "ביום ראשון נדע הרבה יותר פרטים".

 

ומה חדש בבאיירן? הבווארים חזרו מ-3:1 ל-3:4 בחוץ על בורוסיה מנשנגלדבאך, במשחקו האחרון של יופ היינקס בבונדסליגה. "במהלך המשחק חשבתי שהשחקנים עדיין נמצאים בחגיגות ולא על כר הדשא", צחק המאמן הגרמני בסיום. "בהמשך זה כבר נראה אחרת. ידעתי שהשחקנים רוצים לנצח עבורי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים