שתף קטע נבחר

פוטו-פיניש: הופנהיים במבחנים, דיסלדורף ירדה

העונה בבונדסליגה ננעלה בצורה סופר-דרמטית: שער של דורטמונד בדקה ה-93 נפסל ושלח את דיסלדורף לליגת המשנה. באיירן חזרה מ-3:1 ל-3:4 על גלדבאך

בשבת הבאה ייפגשו באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד בגמר הצ'מפיונס בוומבלי והערב (ש') הם רשמו את החזרה הגנרלית שלהם לקראת הקרב הגדול בשבוע הבא בלונדון. באיירן ניצחה, דורטמונד, לעומת זאת, ספגה הפסד.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הבווארים חזרו מ-3:1 במנשגלדבאך ל-3:4 ענק, במשחק האחרון של העונה ושל יופ היינקס בבונדסליגה. חמישה שערים נכבשו כבר ב-18 הדקות הראשונות. מרטין שטרנצל (4), מייק האנקה (5) והארבארד נורדביט (10) כבשו לגלדבאך, חאבי מרטינס (7) ופרנק ריברי (18) לבאיירן. הצרפתי כיכב במחצית השנייה, כשהשלים צמד (53), אריאן רובן כבש את השער המכריע (59).

 

היינקס נפרד מהאוהדים, במשחקו האחרון בבונדסליגה (צילום: AP) (צילום: AP)
היינקס נפרד מהאוהדים, במשחקו האחרון בבונדסליגה(צילום: AP)
 

האנקה ונורדביט חוגגים מוקדם מדי (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
האנקה ונורדביט חוגגים מוקדם מדי(צילום: Gettyimages)

 

באיירן, אגב, סיימה את העונה עם שלל שיאים מדהימים בבונדסליגה: כמות הנקודות הרבה ביותר (91), מספר הניצחונות (29) והפער הגדול מהסגנית (25).

 

בורוסיה דורטמונד נוצחה 2:1 מול הופנהיים, שהצליחה ברגע האחרון להשתחל למבחנים נגד הירידה, שם תפגוש את קייזרסלאוטרן. רוברט לבנדובסקי כבש ראשון לקבוצה של יורגן קלופ (6), צמד של סיאד סליחוביץ' מהנקודה הלבנה (77 ו-82) קבע מהפך. הדרמה הגדולה נרשמה בדקה ה-93: מרסל שמלצר כבש מעמדת נבדל, השופט אישר את השער ולאחר מכן פסל אותו. המשמעות: הופנהיים הפכה מיורדת לשורדת.

 

שער של עונה שלמה, או שלא. הכדור ברשת של הופנהיים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שער של עונה שלמה, או שלא. הכדור ברשת של הופנהיים(צילום: AFP)

 

ניקלאס שולה והופנהיים חוגגים את ההגעה לשלב המבחנים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ניקלאס שולה והופנהיים חוגגים את ההגעה לשלב המבחנים(צילום: רויטרס)

 

עם כל הכבוד לבאיירן ודורטמונד, מירב העיניים הופנו, כאמור, לקרבות נגד הירידה. אוגסבורג, שבקיץ האחרון עלתה לבונדסליגה, שרדה ברגע האחרון, תודות לניצחון ביתי 1:3 על גרויטר פירת' והפסדה של פורטונה דיסלדורף בהאנובר.

 

טורסטן וורנר (30) ויאן-אינגוור קאלסן-בראקר (55), דונג-וון ג'י (75) כבשו לאוגסבורג, פלוריאן טרינקס (62) לפירת'. במשחק המקביל, מאמה ביראם דיוף מהאנובר (36) ודידייה יא קונאן (61 ו-76) קבעו 0:3 לקבוצתם מול דיסלדורף, שנשרה אחרי עונה אחת בליגה הבכירה והצטרפה לגרויטר פירת'.

 

שחקני אוגסבורג חוגגים את ההישארות הדרמטית (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שחקני אוגסבורג חוגגים את ההישארות הדרמטית(צילום: רויטרס)

 

שאלקה הבטיחה ברגע האחרון את מקומה במוקדמות הצ'מפיונס עם ניצחון 1:2 בפרייבורג. ג'וליאן דרקסלר, שרק השבוע חתם על הארכת חוזהו, כבש ראשון (20), ג'ונתן שמידט איזן (54), אבל שער עצמי אומלל של ג'וליאן שוסטר (57) קבע את תוצאת המשחק.

 

פרייבורג תשחק בליגה האירופית, יחד עם פרנקפורט שסיימה ב-2:2 מול וולפסבורג. יאן פולאק (8) ודייגו (19) כבשו לאורחת, אלכסנדר מאייר (36 בפנדל) וריקרדו רודריגז (90, עצמי) השוו. במשחקים נוספים, שלא שינו דבר: נירנברג - ורדר ברמן 2:3, המבורג - לברקוזן 1:0.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
הופנהיים חוגגת
צילום: רויטרס
מומלצים