שתף קטע נבחר

תעלומת רפאלוב: "באימונים הוא דווקא מספר1"

במכבי חיפה מופתעים מהיכולת החלשה של הקשר ב-0:0 בשבת. אלישע לוי על פאנטיני, המאכזב גם הוא: "לא מסכמים עכשיו ולא נתלה אותו בכיכר העיר"

אכזבה גדולה במכבי חיפה לאחר התיקו הביתי 0:0 עם מכבי פתח תקווה אמש. לאחר שלושת הניצחונות בשמונה ימים בליגה ובגביע חזרה הקבוצה לאבד נקודות יקרות במאבק על האליפות, שוב מול קבוצתו של האקס רוני לוי, כמו בסיבוב השני.

 

 

לאחר שנראה כי הוא חוזר לעצמו במשחקים האחרונים, החלוץ ת'מבינקוסי פאנטיני חזר לאכזב. הדרום אפריקני החמיץ אתמול בצורה שלומיאלית בתחילת המשחק הזדמנות גדולה. המאמן אלישע לוי אמר על פאנטיני בסיום המשחק: "אנחנו לא עושים שום סיכום עכשיו על כל שחקן כזה או אחר שמשחק לא טוב, לא נתלה אותו בכיכר העיר".

 

שחקן נוסף שאיכזב הוא ליאור רפאלוב, שחזר בשבת להרכב על חשבונו של ראנספורד אוסיי. מבחינת הירוקים המקרה של הקשר נחשב לתעלומה, מאחר ובאימוני השבוע הוא מפגין יכולת מצויינת, אך במשחקים הסיפור שונה לגמרי. רפאלוב אף שוחח השבוע עם לוי שאמר לו כי הוא מרוצה מיכולתו.

 

שחקנים בקבוצה אמרו בהקשר הזה: "באימונים רפאלוב השחקן מספר אחד, הוא כובש ומבשל ואין ספק שהוא צריך לפתוח על פי היכולת שלו בשבוע. לא ברור למה הוא לא מצליח להביא את היכולת שלו מהאימונים לידי ביטוי גם במשחקים".

 

בחיפה היו מרוצים מכך שמרבית הקהל קיבל את המאמן לשעבר של הקבוצה, רוני לוי, בתשואות גדולות. הקפטן יניב קטן, שלא לחץ את ידו של המאמן לפני המשחק בגלל קוצר זמן, ניגש בסיום לחדר ההלבשה של האורחים ולחץ את ידו של המאמן. כזכור, יחסיהם של השניים לא היו טובים בשנתו האחרונה של המאמן בקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רפאלוב. טוב באימונים, לא בשבתות
צילום: עדי סרדס
מומלצים