שתף קטע נבחר

משחק עונה בליגת ווינר: מכבי ת"א יורדת לאילת

אחרי ההדחה הכואבת מאירופה והניצחונות הדחוקים בליגה, החבורה הצהובה של דייויד בלאט תעמוד בפני אתגר רציני מול הקבוצה של קטש, שנמצאת במקום השני. עוד במחזור ה-26: ראשל"צ מתארחת ברוממה, הרצליה רוצה להבטיח עליה באשדוד

מחר (ראשון) ייצא לדרך המחזור ה-26 בליגת ווינר בכדורסל - המחזור הרביעי של שלב הפלייאוף. בבית העליון, הפועל אילת (19:35, אולם בגין) תארח את מכבי ת"א למשחק עונה בין המקום הראשון לשני. החבורה של עודד קטש, שניצחה במחזור החולף את הפועל ירושלים, תנסה לרשום ניצחון ראשון העונה על הצהובים ולהתבסס במקום השני לקראת סדרת רבע הגמר.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מכבי ת"א כבר הבטיחה לעצמה מזמן את המקום הראשון בטבלה, אבל מקווה להציג יכולת טובה יותר ממה שהציגה מול מכבי ראשל"צ ומכבי חיפה בשני המחזורים האחרונים. למרות היכולת הלא מרשימה מאז ההדחה הכואבת ביורוליג, השחקנים של דייויד בלאט מצליחים לנצח (בקושי), ומקווים לעשות זאת גם מחר. 

 

מכבי ת"א במחזור הקודם בראשל"צ. קשה, קשה אבל בסוף מנצחים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מכבי ת"א במחזור הקודם בראשל"צ. קשה, קשה אבל בסוף מנצחים(צילום: עוז מועלם)

 

במשחק נוסף בבית העליון, מכבי חיפה (19:40, רוממה) תארח את מכבי ראשל"צ. הירוקים נמצאים בתקופה לא טובה ורשמו שלושה הפסדים רצופים שעלולים לעלות להם במקום השני.

 

הקבוצה של בראד גרינברג רוצה ניצחון שישאיר את הקרב עם הפועל אילת פתוח (השתיים ייפגשו במחזור האחרון בפלייאוף). בצד השני, הכתומים רשמו חמישה הפסדים רצופים ויקוו לעצור את הרצף בחיפה.

 

המשחק השלישי מחר יהיה במסגרת הפלייאוף התחתון, כשבני הרצליה תתארח אצל מכבי אשדוד (19:45, היכל הקריה). העונה של אשדוד הסתיימה

למעשה, לאחר ההפסדים להפועל ת"א ועירוני אשקלון, שחיסלו את הסיכויים להגיע לרבע הגמר.

 

הרצליה מצדה רוצה לברוח מהקו האדום, ותחזיק אצבעות גם להפסד של עירוני אשקלון ביום חמישי מול הפועל ת"א כדי להבטיח את ההישארות בליגה הראשונה. המחזור יימשך ביום שני, כשברק נתניה תארח את הפועל ירושלים. גלבוע/גליל תתארח באולם הפחים ותפגוש את הפועל חולון, הפועל ת"א תנעל את המחזור כשתארח את עירוני אשקלון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דייויד לוגאן
צילום: עוז מועלם
מומלצים