שתף קטע נבחר

אחרי השואו בצ'מפיונס: 0:1 לבאיירן על פרייבורג

בונדסליגה, מחזור 31: סוללת הכוכבים של יופ היינקס קיבלה מנוחה לקראת הגומלין בחצי גמר הצ'מפיונס, ההרכב השני הסתפק בניצחון מינימלי. שאקירי כבש את שער הניצחון (35). גם קלופ נתן לכוכבי דורטמונד מנוחה מה שלא הפריע למחליפים לנצח 1:2 את דיסלדורף. 0:3 לאוגסבורג על שטוטגארט, 0:1 ללברקוזן על ורדר ברמן

שומרים כוחות לקמפ נואו. ארבעה ימים אחרי ה-0:4 המדהים של באיירן מינכן על ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות, החבורה הנפלאה של יופ היינקס (שכבר הבטיחה את זכייתה באליפות גרמניה), השיגה הערב (שבת) עוד ניצחון בבונדסליגה, הפעם 0:1 על פרייבורג, והיא עשתה זאת בלי רוב הכוכבים שלה, שקיבלו מנוחה לקראת הגומלין בספרד.

 

 

כתבות סופ"ש ב-ynet ספורט:

  

מנואל נויר, דאנטה, פרנק ריברי, מריו גומז, חאבי מרטינס, אריאן רובן ודויד אלאבה - כולם פתחו על הספסל, כשהמאמן המנוסה החליט לא לקחת שום סיכון מיותר. את שרדאן שאקירי זה לא עניין - בדקה ה-35 הוא כבש בבעיטה חופשית שלא מצאה אף רגל מסיימת אבל עשתה את דרכה לרשת של פרייבורג. ברבע השעה האחרונה גם חלק מהכוכבים קיבלו דקות, אבל התוצאה נשארה 0:1.

 

הכוכבים נשארו בחוץ. רובן, דאנטה, גומז וריברי משקיפים מהספסל (צילום: רויטרס)
הכוכבים נשארו בחוץ. רובן, דאנטה, גומז וריברי משקיפים מהספסל(צילום: רויטרס)

 

הכוכבת השנייה של חצאי גמר ליגת האלופות, בורוסיה דורטמונד, ניצחה 1:2 את פורטונה דיסלדורף. יורגן קלופ אפשר מנוחה לכוכבי ההצגה מול ריאל מדריד באמצע השבוע, אבל זה לא הפריע למחליפים לרשום עוד ניצחון לקבוצה המצויינת מדורטמונד. נורי שהין שעלה לשניות האחרונות בחצי הגמר מול ריאל כבש את הראשון בדקה ה-20, יקוב בלצ'קובסקי הפולני עלה בדקה ה-69 מהספסל, כדי להבקיע את השני בדקה ה-70. אדם בודזק צימק (88).

 

באייר לברקוזן מהמקום השלישי בגרמניה גברה 0:1 על ורדר ברמן, שנמצאת בסכנת ירידה מוחשית.

סטפן קיבלינג כבש את השער היחיד במשחק

מהנקודה הלבנה (35). אוגסבורג, שנמצאת מתחת לקו האדום, הביסה 0:3 את שטוטגארט, סשה מולדרס (61), מרסל דה יונג (83) ודונג וון ז'י (85) חגגו.

 

הופנהיים מהמקום ה-17 השאירה לעצמה סיכוי לשרוד בבונדסליגה עם 1:2 על נירנברג. טוביאס ווייס (11) וסשד סליחוביץ' (19) כבשו שערים מהירים להופנהיים, טימי סימונס צימק בפנדל (58). וולפסבורג השיגה 1:3 בבית על בורוסיה מנשנגלדבאך: מקסימיליאן ארנולד (34), איביצה אוליץ' (61) ודייגו (75) כבשו למארחים, פניאל מלאפה כבש לגלדבאך. ב-19:30: פורטונה דיסלדורף מארחת את בורוסיה דורטמונד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
שרדאן שאקירי
צילום: Gettyimages
מומלצים