שתף קטע נבחר

רם ומירני הפסידו בגמר דרמטי באינדיאן וולס

שבת השחורה: אחרי שחר פאר, גם אנדי ושותפו הבלארוסי נותרו ללא תואר זוגות. השניים החמיצו שלוש נקודות משחק ונכנעו 3:6, 6:1, 14:12 צמוד מול אנדי רודיק ומרדי פיש. רם אמר בסיום לגל"צ: "היה משחק חבל על הזמן מותח, מעצבן להפסיד ככה"

שבת של החמצה לטניס הישראלי. עד אתמול בערב, עוד פינטזנו כולנו על האפשרות של דאבל כחול-לבן בזוגות של הטורניר הענק באינדיאן וולס (פרסים בסך 4.5 מיליון דולר). אלא ששעות ספורות אחרי הפסדה של שחר פאר בגמר הזוגות נשים יחד עם שותפתה ג'יסלה דולקו, גם אנדי רם היה במרחק נגיעה מהתואר הגדול, אך סיים בסופו של דבר גם הוא 'רק' כסגן אלוף.

 

 

אלוף 2008 ושותפו השנה, הבלארוסי מקס מירני (עימו משתף פעולה רם בגלל פציעתו של יוני ארליך), החמיצו שלוש נקודות משחק לטובתם ובסופו של מותחן נכנעו לפנות בוקר (א') 3:6, 6:1, 14:12 מול החברים האמריקנים אנדי רודיק ומרדי פיש.


ארבעת הפיינאליסטים בתמונת הפרידה מהטורניר (צילום: AFP)

 

אחרי שהדיחו בחצי הגמר את המדורגים 1 בעולם, האחים בוב ומייק בריאן, 'רמירני' המשיכו את המומנטום עם 3:6 ויתרון 0:1 במערכות בגמר הגדול. אלא שבמצב של 1:1 במערכה השניה, רודיק ופיש, שניהם עם הגשות אדירות, לקחו חמישה גיימים ברצף ושלחו את המשחק להכרעה ב'סופר טיי ברייק'.

 

רם ומירני היו במרחק נקודה מניצחון כאשר כבר הוליכו 8:9, 9:10 ו-11:12, אלא שהשניים הפסידו את שלוש הנקודות האחרונות במשחק בדרך להפסד 14:12 בשובר שיוויון וראו את התואר חומק מידיהם לכיוונו של הצמד המקומי.


רם ומירני בגמר הצמוד. קרובים, קרובים (צילום: AFP)

 

רם: "אני ומירני מתחילים להתחבר"

בסיום המשחק, רם אמר בראיון לגלי צה"ל: "היה משחק חבל על הזמן מותח, הקהל היה בטירוף. לצערי פספסנו כמה נקודות משחק, זה מעצבן וכואב, אבל אי אפשר להתלונן כי גם במשחק הראשון הצלנו אנחנו נקודות משחק והגענו בכל זאת עד הגמר".

 

על שיתוף הפעולה עם מירני, אמר רם: "לא סתם קוראים לו 'beast' בסבב, הוא ענק עם הגשות אדירות. כיף לשחק איתו, החיבור בינינו טוב. התחלנו לא טוב את השנה באוסטרליה, אבל עכשיו בארצות הברית אנחנו מתחילים להתחבר. נקווה להצליח עכשיו במיאמי ובהמשך העונה". על שותפו הקבוע, יוני ארליך הפצוע, אמר רם: "לצערי יש חדשות רעות מכיוונו כי הוא עדיין לא כשיר. אני מקווה שיוכל לחזור כמה שיותר מהר, אני מתגעגע אליו".


אנדי רם ומקס מירני מחוייכים. "החיבור בינינו טוב" (צילום: AFP)

 

פרס הניחומים לרם ומירני: 117 אלף דולר

"היינו בטירוף, היתה אווירה מדהימה. אני בטוח שגם המפסידים נהנו הערב", סיכם פיש אחרי שחיבק ורכב על כתפיו של רודיק, שהצהיר: "הייתי רוצה לשבת פה ולדבר על היכולת הטובה שלי בזוגות, אבל ממצב 1:1 במערכה השניה, פיש היה זה שהשתלט על העניינים.

הייתי מגוחך בשובר שיוויון עם שתי טעויות הגשה כפולות, אני שמח שמרדי התעלה וניצח את המשחק".

 

הצמד המנצח, שזכה בתואר משותף שני בקריירה, גרף 1,000 נקודות דירוג ופרס כספי של 225 אלף דולר. רם ומירני, שזכו בטורניר וינה בשלהי העונה שעברה בבכורה שלהם כצמד, הסתפקו ב-600 נק' ופרס של 117 אלף דולר לחלוקה ביניהם.

 

רם, שהגיע שלוש שנים ברצף לגמר בקליפורניה, עומד על מאזן 2:1 במשחקים על התואר שם ואילו מירני החמיץ הזדמנות לזכות בתואר הגדול היחיד שחסר לו. אם הבלארוסי היה זוכה, הוא היה הופך לשחקן הזוגות היחיד הזוכה בכל תשעת הטורנירים מסדרת המאסטרס. בשבוע הנוכחי השניים ישתפו פעולה גם בטורניר הגדול הבא, ה'סוני אריקסון אופן' במיאמי.

פורסם לראשונה 22/03/2009 07:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים