שתף קטע נבחר

הבקרה לעיריית עכו: "העבירו 2 מיל' ש"ח מיידית"

בבקרה התקציבית מאבדים סבלנות נוכח הסחבת בהעברת הכספים מהעירייה לטובת הפועל עכו. נפתרה בעיית תשלומי המשכורות. אוהדי עכו מתכוונים למחות נגד ציון ויצמן והעמותה. יובאנוביץ' גמר את העונה

סבלנותה של הבקרה התקציבית בעקבות הסחבת בהעברת הכספים מעיריית עכו פוקעת. על פי גורם בבקרה, מנכ"ל העירייה התחייב שתוך 48 שעות מרגע עזיבתו של יו"ר הפועל עכו, ציון ויצמן יועברו כספים לקבוצה אך בפועל הם טרם הגיעו.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

עו"ד אייל יפה המייצג את הקבוצה הבהיר כי העביר מכתב חריף לעירייה שהתחייבה מצידה להעביר שני מיליון ש"ח. גורם במועדון טוען כי הכסף לא יועבר בקרוב תיאלץ הקבוצה להגיש תביעה נגד העירייה.

 

בתוך כך, הגיבו בקבוצה להתארגנויות אוהדים שתיכננו להפגין נגד ההנהלה: "מדובר באוהדים שנקנו על ידי העירייה ועושים את העבודה השחורה, זה פשוט בושה". אוהדי הפועל עכו מסרו בתגובה: "אף אחד בעיריית עכו לא קנה את האוהדים ולהפך, אנחנו מגבים ותומכים במר שמעון לנקרי שהוא האוהד מספר 1 שלנו. אנחנו האוהדים לא מרוצים בלשון המעטה מהתנהלות העמותה והמשחקים המיותרים שלהם מול עיריית עכו. על מנת לסיים את הסאגה הזאת מבקשים ממר ציון ויצמן לעזוב במיידית על מנת שעיריית עכו תחזור לתמוך בקבוצה. אנחנו נמשיך להביע את מחאתנו באופן גלוי וזה יקרה כבר במשחק הקרוב נגד הפועל רמת גן".

 

שרון דן, דובר עיריית עכו מסר בתגובה: "עד שציון ויצמן לא יעזוב את הקבוצה באופן מלא ועד אשר לא ימולא התנאי השני שימונה נציג מטעם העירייה בעמותה, עיריית הפועל עכו לא תעביר כספים לקבוצה".

 

יובאנוביץ'. גמר את העונה (צילום: שמעון אלבז) (צילום: שמעון אלבז)
יובאנוביץ'. גמר את העונה(צילום: שמעון אלבז)

 

יו"ר הקבוצה, יהודה ברששת טס לעסקיו הפרטיים לחו"ל ולפני צאתו הצליח למצוא פתרון לבעיות משכורות השחקנים שלא חולקו בזמן. ברששת גייס את הסכום הדרוש והשחקנים יקבלו מחר את שכרם.

 

הקשר ברניסלב יובאנוביץ' סובל ממתיחה ברגלו וגמר את העונה, אמש עבר הסרבי בדיקה שהבהירה כי יאלץ לנוח שבועיים ולא יחזור העונה למגרשים.

 

ברששת. המשכורות לשחקנים יועברו (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
ברששת. המשכורות לשחקנים יועברו(צילום: גיל נחושתן)

 

הנהלת עכו החליטה על מחיר אחיד של 30 ש"ח לקראת משחק התחתית הלוהט מול הפועל ר"ג בשבת הקרובה. בעכו מצפים כי לפחות 3,000 אוהדי הקבוצה יגיעו לתמוך בשחקנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זוהר שחר
אוהדי הפועל עכו
צילום: זוהר שחר
מומלצים