שתף קטע נבחר

מכבי ת"א הגישה הצעה משופרת לסמית'

במועדון הצהוב רוצים להמשיך את ההתקשרות עם הפורוורד, שמחזיק במקביל בהצעה אטרקטיבית מקבוצת יורוליג נוספת. סמית' לאחר הניצחון על ראשל"צ: "אנחנו חייבים להשתפר ברמה ההגנתית, אחרת זה לא יעבוד"

במכבי ת"א קיוו אתמול להשאיר את ההדחה הכואבת מהיורוליג מאחור, כשהתייצבו למשחק מול מכבי ראשל"צ במסגרת המחזור ה-24 בליגת ווינר. במחצית הראשונה הכל עבד לפי התוכניות של האלופה, שכבר הובילה 24:42, אך רבע אחרון חלש במיוחד שלה כמעט שהוביל למהפך של הכתומים. בסיום הניצחון נשאר צהוב (71:77), אך השחקנים זכו לנזיפה מהמאמן דייויד בלאט.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בין לבין, במכבי החלו כבר בהכנות לעונה הבאה. המו"מ עם דווין סמית', שהחל מיד לאחר ההפסד 3:0 לריאל מדריד בסדרת ההצלבה, נמשך, כאשר לשני הצדדים רצון להמשיך את ההתקשרות. ל-ynet ספורט נודע כי מכבי ת"א שיפרה את ההצעה הראשונית שהגישה לפורוורד האמריקני, שבמקביל מחזיק בהצעה אטרקטיבית מקבוצת יורוליג נוספת, שמוערכת בכמיליון דולר לעונה.

 

סמית', שסיים אמש עם 16 נק' ו- 5 ריב', אמר: "עשינו את המעבר

מאירופה לליגה. אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר ברמה ההגנתית עוד יותר לקראת השלבים המכריעים של העונה, אחרת זה לא יעבוד".

 

הפורוורד התייחס לרבע האחרון החלש של קבוצתו והוסיף: "היה חשוב להרים את עצמנו ברבע האחרון כדי שלא נפסיד, אבל לפעמים זה מה שקורה במהלך משחק. הכי חשוב שבסוף ידענו לנצח. לפעמים אתה זה שמרים את החבר'ה ולוקח אחריות ובערב אחר אלו שחקנים אחרים שמתעלים על עצמם ולוקחים אחריות גדולה יותר על המשחק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דווין סמית'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים