שתף קטע נבחר

בשבת: נבחרת הרוגבי תוכל להתקרב לעליית דרג

שחקניו של רענן פן יארחו בשבת (15:00, וינגייט) את דנמרק במסגרת אליפות אירופה, ניצחון יבטיח את אחד משני המקומות הראשונים בבית. המאמן: "הדנים יעשו לנו הרבה צרות"

אחרי הניצחון הגדול על לטביה לפני שבועיים, נבחרת ישראל ברוגבי תשחק בשבת (15:00, איצטדיון וינגייט) את משחקה האחרון העונה במסגרת משחקי אליפות אירופה נגד דנמרק. ניצחון עם בונוס יקנה לישראל יתרון של 8 נקודות על המקום השני, ולמעשה יבטיח את אחד משני המקומות הראשונים בבית (הראשונה מעפילה לדרג 2A, השנייה תשחק בפלייאוף מול הלפני אחרונה בדרג 2A).

 

במפגש האחרון בין שתי הנבחרות לפני כשנה בווינגייט ניצחה ישראל 0:15, אך מאז נפרדו דרכיהן של שתי הנבחרות. בעוד נבחרת דנמרק רשמה ניצחון ראשון בקמפיין הנוכחי רק בשבוע שעבר על נבחרת סרביה (0:38), הנבחרת הישראלית כבר עם שלושה ניצחונות, וללא אף הפסד.

 

רענן פן. "יותר קשה לשחק מול דנמרק" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
רענן פן. "יותר קשה לשחק מול דנמרק"(צילום: אורן אהרוני)

 

"הדנים לא באים לטייל", הזהיר רענן פן, מאמן הנבחרת, את השחקנים באימון ווידאו שנערך השבוע. "הדנים בכושר מצוין. הם קרעו את סרביה, ויבואו לעשות לנו הרבה צרות". פן ממשיך: "למעשה הנבחרת הדנית הרבה יותר מאוזנת מנבחרת לטביה, ולכן יותר קשה לשחק מולם". מי שיחסר למאמן הוא נמרוד קפלן, שנפצע באימון ולא יהיה כשיר לשבת.

 

ניצחון לא יספק את פן והשחקנים. במשחק בית הרצון הוא לנצח עם ארבעה טריים, ולהשיג נקודת בונוס. מזג האוויר צפוי גם הוא לשחק תפקיד חשוב מאוד במשחק מאחר שכדור רטוב יוצר משחק חדש לחלוטין ויותר סבלני. יו"ר האיגוד, מנחם בן מנחם, לא מודאג מהגשם הצפוי בכל הנוגע להגעת האוהדים: "הקהל הישראלי הוא לא קהל מפונק. אני בטוח שגם במזג אויר חורפי כל האוהדים של הנבחרת יצאו מהבית ויבואו לדחוף אותנו לניצחון נוסף". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נבחרת רוגבי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים