שתף קטע נבחר

חיפה הפסידה בנתניה 99:94 וירדה למקום שלישי

בית עליון: הקבוצה של בראד גרינברג רשמה תצוגה חלשה בקופסל, אילת הביסה 76:95 את מכבי ראשל"צ ועלתה על חשבונה למקום השני. בית תחתון: אשדוד ניצחה 79:83 בחולון. צפו בתקצירים

מכבי חיפה ירדה הערב (ה') למקום השלישי בליגת ווינר סל לאחר שנכנעה 99:94 לברק נתניה בקופסל. מי שעלתה על חשבונה למקום השני היא הפועל אילת שהביסה 76:95 את מכבי ראשון לציון בבית העליון.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

במשחק שנערך בבית החתתחון גברה מכבי אשדוד 79:83 על הפועל חולון באולם הפחים. לאחר ההפסד, חולון עדיין לא הבטיחה סופית את מקומה בליגה אך נוכח מצבה העגום של אליצור אשקלון היא צפויה להישאר.

 

ברק נתניה ניצחה את מכבי חיפה 94:99

חיפה פתחה חזק עם שתי שלשות של גל מקל, אבל נתניה התעוררה ואחרי חמש דקות לוח התוצאות הראה שוויון 9:9. המשחק המשיך להיות צמוד ובסיום הרבע נתניה ביתרון מינימלי, 22:23
 
שלשות של אייל שולמן ויהוא אורלנד הקפיצו את נתניה ליתרון, 31:38 ברבע השני אבל מקל הראה שגם לו יש מה למכור מחוץ לקשת. מאמן חיפה, בראד גרינברג ספג טכנית ונתניה ניסתה לברוח בעזרת אורלנד וקילינגסוורת', שהורידו אותה להפסקה ביתרון 46:54.
 
בראדלי המשיך לחגוג על חשבון חיפה ונתניה כבר עלתה ליתרון דו ספרתי, 51:62, חמש דקות לסיום הרבע. חיפה פשוט לא בעניינים ושלשה גדולה של דראפיץ' על הבאזר סגרה את הרבע ביתרון צהוב, 63:77. 
 
עידו קוז'יקרו תקוע (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עידו קוז'יקרו תקוע(צילום: ראובן שוורץ)
 
למרות ההרחקה של המאמן הירוק בראד גרינברג בתחילת הרבע, חיפה עשתה קולות של חזרה והורידה למינוס חמש פחות מדקה לסיום, אך נתניה התעשתה ברגע האמת וניצחה לבסוף, 94:99

 

 

הפועל אילת הביסה 76:95 את מכבי ראשל"צ

אילת פתחה טוב ובמצב של 2:4, ריצה של 0:5 סידרה לה יתרון 2:9 עם נקודות של ג'רום טילמן ואלי הולמן. הולמן המשיך ביכולת המצוינת ועם 8 נקודות ברבע הראשון הוביל את המארחת ליתרון 16:25. האילתים אף הצליחו להגדיל את היתרון ברבע השני עם יכולת טובה של אפיק ניסים. להפסקה הקבוצות ירדו ב-37:49 לטובת הקבוצה של עודד קטש.

 

לראשל"צ פשוט לא היו כלים מול אילת הערב והקבוצה של קטש רק הגדילה את ההפרש ועלתה ל-56:74 בסיום הרבע השלישי עם יכולת טובה של ניסים, הופסון וטילמן. הרבע האחרון כבר היה ג'ארבג' טיים והפועל אילת ניצחה בסיום 76:95.

 

אפיק ניסים הצטיין באילת עם 20 נקודות, אלי הולמן הוסיף 19, טילמן 18 והופסון 16. אדריאן יוטר הצטיין אצל המפסידה עם 17 נקודות.

 

 

מכבי אשדוד ניצחה בחולון 79:83

חולון מצאה ראשונה את הסל לאחר שתי דקות מפתיחת המשחק, בהן שתי הקבוצות החטיאו מכל מצב. שלשה של הרוש, העלתה את הסגולים ל- 4:9, שש דק' לסיום הרבע ה- 1. מיד לאחר מכן, (5:50 לסיום הרבע) עופר ברקוביץ' שמחה על כך שהשופטים לא שרקו פאול לטובת הקבוצה שלו, נכנס לתוך תחומי המגרש וצעק על השופטים ספג שתי עבירות טכניות והורחק מהמגרש.  באשדוד כעסו על החלטת השופטים להרחיק את המאמן והבהירו כי ברקוביץ' לא קילל אלא אמר 'שרוק פאול' וכי אכן הגיעה לו עבירה טכנית על כניסתו למגרש, אך לא סימון של שתי עבירות ששלחו אותו מחוץ למגרש. הסגולים עשו מההרחקה שש נקודות והעלו את ההפרש ל- 4:15.

 

הרוש והיל המשיכו לצלוף מהשלוש. 3:50 דקות לסיום הרבע ההפרש עלה כבר ל-10:23. השחקנים של אשדוד התאוששו לקראת סיום הרבע, הורידו את ההפרש ל-26:20, תוצאת הסיום של הרבע הראשון.

 

אשדוד המשיכה את המומנטום ההתקפי גם ברבע השני וצמצמה כבר ל-28:26, אבל לא היתה מרוכזת בהגנה או בריבאונד, הסגולים ובעיקר ג'רום דייסון שנכנס לעניינים ברבע השני, המשיכו ליהנות ושש דקות לסיום המחצית הראשונה, 26:35 לחולון. טעויות של זאק רוזן ושלומי הרוש, החזירו את הקבוצה האשדודית שוב למשחק, 2:40 לסיום המחצית, ההפרש שוב הצטמצם 34:39 לסגולים. 20 שניות לסיום המחצית הראשונה, דרור חג'ג' דאג לשיוויון 39:39, דן שמיר הזעיק את שחקניו לפסק זמן אך זה לא עזר להם והמחצית הסתיימה בשיוויון.

 

עופר ברקוביץ' לאחר הרחקתו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
עופר ברקוביץ' לאחר הרחקתו(צילום: עוז מועלם)

אשדוד עלתה ליתרון ראשון במשחק עם פתיחת המחצית השניה, סימפסון קבע 39:41, 4 דקות מפתיחת הרבע השלישי, עבודה טובה של דייסון והאסל (שכבר עלה לדאבל-דאבל) יחד עם שלשה של הרוש החזירו את היתרון לסגולים 49:51. התוצאה המשיכה להתנדנד ושוב היה זה שלומי הרוש ששלשה שלו הקפיצה את הקהל ואת הקבוצה שלו ל-54:59. אם ההרחקה של עופר ברקוביץ' היתה תמוהה, תצוגת השיפוט במחצית השניה היתה תמוהה עוד יותר. בסיום הרבע היתרון סגול, 56:61.

 

המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע האחרון, 4 דקות מפתיחת הרבע, אשדוד עלתה שוב ליתרון 63:65. במצב של 72:73 לחולון, 2:15 דקות לסיום דרור חג'ג' קלע לשתיים והעביר את היתרון לאשדוד. דקה וחצי לסיום, לורנס היל השווה ל-77:77. במצב של 79:81 לאשדוד, פרימן עלה לסל, 11 שניות לסיום, חולון לא הצליחה לייצר סל בהתקפה הבאה ונכנעה 83:79.

 

מאמנה של הפועל חולון, דן שמיר אמר בסיום: "אין לי טוענות לשחקנים שלי ברמת המשחק נגמר לנו הדלק ברבע הרביעי וזה התבטא בצד ההגנתי.אנחנו מצפים מעצמנו ליותר".

 

דורון ג'מצ'י וארל וויליאמס הגיעו לצפות במשחק (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
דורון ג'מצ'י וארל וויליאמס הגיעו לצפות במשחק(צילום: עוז מועלם)

 

ליאור רוזן עוזרו של עופר ברקוביץ' שהחליף אותו על הקווים אמר בסיום: "נהניתי ולא התרגשתי. מה שחשוב כעת הוא לשפר את הסיכויים לסיים במקום השביעי". 

 

 

השתתפו בהכנת הידיעה: יעל שחרור, אור בוקר ויאיר שגיא


פורסם לראשונה 18/04/2013 19:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גרינברג רותח על הקווים
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים