שתף קטע נבחר

מונטה קרלו: נאדאל ומארי טיילו, ג'וקוביץ' התקשה

הספרדי החל במסע לעבר תואר שמיני ברציפות בטורניר לאחר שהביס 1:6, 2:6 את מאטוסביץ' האוסטרלי. המדורג 1 בעולם חזר מפיגור מערכה לניצחון על מיכאל יוז'ני. האלוף האולימפי גבר על אדוארדו רוז'ר וסלין

רפאל נאדאל פתח היום (ד') ברגל ימין את הופעותיו בטורניר מונטה קרלו, בו זכה בשמונה השנים האחרונות. הספרדי (5 בעולם) טייל לשמינית הגמר אחרי שהביס 1:6, 2:6 את מרינקו מאטוסביץ' האוסטרלי (54 בעולם), שהפתיע את פרננדו ורדסקו בסיבוב הקודם, ובכך רשם את ניצחונו ה-43 ברציפות על החימר במונאקו.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

השור ממאיורקה, שנוצח פעם אחת בלבד מאז שב מהיעדרות בת 8 חודשים, יפגוש בשלב הבא את פיליפ קולשרייבר הגרמני וינסה לעשות צעד נוסף לעבר זכייה בתואר רביעי ב-2013.

 

זה הלך קשה. ג'וקוביץ' (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
זה הלך קשה. ג'וקוביץ'(צילום: Gettyimages)

 

המדורג 1 בעולם, נובאק ג'וקוביץ', איבד מערכה מול מיכאל יוז'ני הרוסי אך הצליח להתאושש ולנצח 6:4, 1:6 ו-4:6, למרות כאבים בקרסול, זכר למפגש מול ארה"ב בגביע דייויס. גם אנדי מארי (2) לא נתקל ביותר מדי בעיות וניצח 1:6, 4:6 את אדוארדו רוז'ר וסלין הצרפתי.

 

 

תומאס ברדיך (6) גבר 5:7, 4:6 על מרסל גרנולרס הצ'כי. ירקו ניימינן הפיני (47) הדיח במפתיע את המדורג 12, מילוש ראוניץ' הקנדי עם 3:6, 6:1 ו-6:7 (3). מריאן צ'יליץ' (9) השיג גם כן את הכרטיס לשלב הבא אחרי 2:6, 3:6 על קווין אנדרסון. סטניסלס וואוורניקה (13) איבד שני משחקונים בלבד וניצח 1:6, 1:6 את אלברט מונטאנס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים