שתף קטע נבחר

0:0 בין ארסנל לאברטון, קארדיף בפרמייר-ליג

שתי הקבוצות שהיו זקוקות לנקודות במאבק על הכרטיס למפעלים האירופיים סיימו בתיקו מאופס ב'אמירויות'. קארדיף הבטיחה את מקומה בליגה הבכירה בפעם הראשונה מאז 1962

המאבק על אירופה פתוח לגמרי. ארסנל ואברטון נפגשו הערב (שלישי) באצטדיון האמירויות כשהן יודעות - ניצחון של התותחנים יקרב אותם מאוד לכרטיס לאירופה בעונה הבאה, שלוש נקודות של אברטון יפתחו לגמרי את המאבק על מקומות 3-4-5. עם כל הרצון הטוב של שתי הקבוצות - קיבלנו 0:0 די מאכזב, במסגרת משחק דחוי מהמחזור ה-29 בפרמייר-ליג.

 

חגיגת יום עצמאות ב-ynet ספורט:

  

שתי הקבוצות לא הגיעו חדות למשחק הזה, ואפשר היה לראות זאת כבר בדקה השישית: סטיבן פינאר התגנב מאחורי הגנת ארסנל וקיבל הזדמנות פז להעלות את אברטון ליתרון מפתיע, אבל בעט גבוה מדי. בדקה ה-42 גם ארסנל קיבלה צ'אנס אדיר, עם כדור רוחב מדויק של ארון רמזי לאוליבייה ג'ירו - הצרפתי מתח את הרגל והגיע - אבל שלח את הכדור החוצה.

 

ג'ק ווילשייר משתטח במאבק על הכדור (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ג'ק ווילשייר משתטח במאבק על הכדור(צילום: AFP)

 

המשחק המאוזן המשיך גם במחצית השנייה: בארקלי הצעיר ניסה להפתיע את שצ'סני בבעיטה מסובבת, שחמקה סנטימטרים ליד הקורה. ג'ירו רצה להכריע את המשחק בדקה ה-80, אבל בעיטה שלו ממצב טוב בתוך הרחבה הלכה גבוה מדי.

 

בסיום, תיקו מאופס שלא ממש עוזר לקבוצות במאבק על אירופה. ארסנל כרגע נמצאת במקום השלישי עם 60 נקודות (33 משחקים), ואחריה אורבות צ'לסי עם 58 נק' (31 משחקים) וטוטנהאם עם 58 נק' (32 משחקים). אברטון עדיין חזק במאבק עם 56 נק' (33 משחקים).

 

אוהדי קארדיף. סיבה למסיבה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אוהדי קארדיף. סיבה למסיבה(צילום: AFP)

 

קארדיף העפילה לפרמייר-ליג

קארדיף העפילה הערב לפרמייר-ליג אחרי שסיימה ב-0:0 עם צ'רלטון במסגרת המחזור ה-43 בצ'מפיונשיפ. הוולשים הבטיחו את מקומם בין שתי הראשונות בטבלה, שלושה מחזורים לסיום העונה.

 

קארדיף, שהחמיצה את העליה בשלוש העונות האחרונות עם הפסדים כואבים בפלייאוף, תשחק סוף סוף בליגה הבכירה באנגליה - בפעם הראשונה מאז 1962.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
סניה מול פינאר
צילום: רויטרס
מומלצים