שתף קטע נבחר

כדורעף: מטה אשר קרובה לאליפות

הקבוצה של נועם כץ חזרה מ-2:0 ל-2:3 דרמטי על מכבי ת"א בהדר יוסף ועלתה ל-0:2 בסדרת גמר הפלייאוף. ניצחון ביום חמישי הבא בנעמן על הצהובים יבטיח לה את התואר

הפועל מטה אשר/עכו קרובה מאוד לזכות בתואר האליפות בכדורעף, עשר שנים לאחר האליפות האחרונה. אחרי ניצחון במשחק הראשון, היא הגיע היום (ד') להדר יוסף בביטחון מופרז, ופיגרה 2:0 במערכות. לרגע נדמה היה שסדרת הגמר תהיה ארוכה, אבל הקבוצה של נועם כץ ביצעה מהפך מושלם, ובמשחק דרמטי גברה על האלופה 2:3 בהדר יוסף (25:22, 25:20, 20:25, 23:25, 12:15). עם יתרון 0:2 מבטיח, הכל ערוך ומוכן לחגיגות האליפות בנעמן, במשחק השלישי שייערך ביום חמישי הבא.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

לפני המפגש התחוללה שערורייה, כשאיגוד השופטים לא שלח למשחק חשוב על האליפות ארבעה שופטי קו, והמשחק התנהל רק עם שני שופטים ראשיים. השופטים הביעו בכך מחאה על חוב כספי שהם ממתינים לקבל. מאיגוד הכדורעף נמסר: "מדובר באיחור של מספר ימים במשכורת ינואר, ועל זה לא היו צריכים למחות. זה פוגע בענף".

 

יכולים לחגוג אליפות ביום חמישי הבא. אוהדי מטה אשר (צילום: עמית שיסל) (צילום: עמית שיסל)
יכולים לחגוג אליפות ביום חמישי הבא. אוהדי מטה אשר(צילום: עמית שיסל)
 

לאחר שמטה אשר צמצמה ל-2:1 במערכות, הדרמה התרחשה במערכה הרביעית. אחרי שמטה אשר שלטה עד לנקודה ה-19, מכבי הישוותה ל-19:19. מטה אשר שוב ברחו ל-20:23. מכבי ת"א עם הרבה אופי שוב השוותה ל-23:23, אבל כמו לאורך כל המערכה, ברגע האמת התעלה סלבה בצ'קלה בן ה-18 של מטה אשר. שלושה בלוקים, בנקודות האחרונות, הביאו לקבוצתו ניצחון 23:25.

 

מכבי ת"א פתחה טוב את המערכה החמישית 0:2 ו- 2:3, אבל אז מטה אשר המשיכה במומנטום משתי המערכות הקודמות וביצעה מהפך. לקראת סיום המערכה, גיא בן גל (20 נק') וסלבה בצ'קלה (15) סחבו את מטה אשר לפלוס שלוש, למהפך מושלם ולניצחון במשחק כולו.

 

עוד הפסד למטה אשר. בר נצר (צילום: דרור עינב) (צילום: דרור עינב)
עוד הפסד למטה אשר. בר נצר(צילום: דרור עינב)

 

מאמן מטה אשר, נועם כץ, סיפר בסיום: "לא היינו בשיאנו, אבל רשמנו ניצחון גדול. בשנים האחרונות התפרקנו בהדר יוסף, ואני גאה בשחקנים שידעו לעשות שינוי מנטאלי, ויצאו מהקבר. ביום חמישי הבא זה יהיה משחק שיכול לשנות את פני המועדון, ואני קורא לאוהדים למלא את נעמן".

 

סלבה בצ'קלה: "באנו שאננים מדי ותפסנו את עצמנו רק בפיגור 2:0. אם נצחנו כזה משחק, כנראה שזו העונה של מטה אשר ושל הקהל הנפלא שהגיע מהצפון. בחמישי הבא אנחנו חייבים להשלים את המשימה". יו"ר מכבי ת"א, שרגא שמש, סיכם: "זה יום עצוב. התרגלנו לזכות באליפויות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
שחקני מטה אשר
צילום: זהר שחר
מומלצים