שתף קטע נבחר

ליגת ווינר: אילת ניצחה - ועלתה למקום השני

אחרי סיום השביתה, הכדורסלנים חזרו למגרשים. החבורה של קטש גברה 79:84 על הפועל ירושלים וזקוקה להפסד חיפני כדי להבטיח את הסגנות בסיום העונה הסדרה. בתחתית: הפועל ת"א וחולון התרחקו מאשקלון

נכון, היא לא תלויה בעצמה, אבל הפועל אילת תוכל לסיים את העונה הסדירה במקום השני. הקבוצה של עודד קטש גברה הערב (ד') על הפועל ירושלים 79:84 וזקוקה להפסד של מכבי חיפה (שתשחק מחר מול מכבי ראשל"צ) כדי להבטיח מיקום טוב יותר לקראת הפלייאוף העליון.

 

 

בתחתית: הפועל ת"א (88:92 דרמטי על מכבי אשדוד) והפועל חולון (58:67 בבית מול נתניה) השיגו ניצחונות חשובים והתרחקו עוד יותר מעירוני אשקלון.

 

הפועל אילת - הפועל ירושלים 79:84

לסטטיסטיקה המלאה לחצו כאן

 

משחק צמוד מהפתיחה, שהבליט שני שחקנים: ג'רום טילמן (100 אחוזי הצלחה מהשדה ברבע הראשון) מאילת ורביב

 לימונד מירושלים. לארי אובאנון היה הערך המוסף וסל שלו קבע את תוצאת הרבע, 19:22 למקומיים. 

 

טילמן המשיך להיות הכוח ההתקפי של קטש, אבל המקומיים לא הצליחו לברוח. וזאת למרות העובדה שלימונד לא קלע נקודה לרפואה ברבע השני. בהפסקה: 43:46 לאילת.

 

ירושלים, שנותרה כל הזמן בתמונה, הצליחה לצמק כבר עד ל-67:66, אבל סל של קולמן ועוד ליי-אפ מצד הולמן סגרו את הרבע השלישי ביתרון 66:71 לאילת.

 

דאנקן שומר על הולמן (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
דאנקן שומר על הולמן(צילום: יאיר שגיא)

 

אובאנון השתלט על המשחק ברבע האחרון. דאנק אדיר ושתי קליעות עונשין העניקו לאילת יתרון 76:82, 15 שניות לבאזר, פיגור ממנו ירושלים כבר לא יכלה לחזור. 79:84 לקטש בסיום.

 

דרור חג'ג' צופה בבר טימור (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
דרור חג'ג' צופה בבר טימור(צילום: יובל חן)

 

הפועל תל אביב - מכבי אשדוד 88:92

לסטטיסטיקה המלאה לחצו כאן

 

קרטיס קלי (3 מ-3 משתיים) ויותן שולדנבראנד (3 מ-4) להטו כבר בפתיחה, אבל המשחק נותר צמוד לאורך כל 10 הדקות הראשונות. בעיקר תודות למארדי קולינס (9 נק'), שהשאיר את אשדוד צמוד-צמוד לאדומים. 20:22 להפועל ת"א.

 

סימפסון לא מצליח לעצור את שולדבראנד (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
סימפסון לא מצליח לעצור את שולדבראנד(צילום: יובל חן)

 

בדקה ה-14 עוד נרשם שוויון 29:29, אבל מאז האדומים לא הסתכלו לאחור. ריצת 9:19 מרשימה הורידה את ארז אדלשטיין וחניכיו להפסקה ביתרון דו ספרתי, 38:48. אנותני גודס כיכב עם 12 נקודות ו-17 נקודות מדד ב-13 דקות.

 

קליעת עונשין של קלי הקפיצה את הפער ל-45:60, אבל מאותו רגע אשדוד חזרה בהדרגה למשחק. אם תרצו לקרוא לזה כך. ריצת 2:10 צימק למינוס שבע בלבד, אבל גודס ושות' סיימו את הרבע השלישי ב-61:70.

 

אוהדי הפועל ת"א עם תפאורה אדירה ב'בית מכבי' (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
אוהדי הפועל ת"א עם תפאורה אדירה ב'בית מכבי'(צילום: יובל חן)

 

הדרמה הגדולה נרשמה ברבע האחרון. אשדוד חזרה מבור גדול עד ל-89:87, 15 שניות לסיום. קולינס נשלח לקו וקלע רק אחת. לאחר מכן ניתנה לו שוב אפשרות להשוות, אבל הפעם החטיא פעמיים. מתן נאור לא נכשל בצד השני וקבע את תוצאת המשחק: 88:92 להפועל ת"א.

 

רוזן מנסה לחטוף לקילינגסוורת' (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
רוזן מנסה לחטוף לקילינגסוורת'(צילום: עוז מועלם)

 

הפועל חולון - ברק נתניה 58:67

לסטטיסטיקה המלאה לחצו כאן

 

אולי זו הפגרה הארוכה, אבל שחקני שתי הקבוצות עלו לפרקט מעט מבולבלים ופתחו את המשחק עם סדרת החטאות ואיבודים. פרנק האסל ולורנס היל הצטיינו, הראשון אף קלע את הסל האחרון ברבע הראשון, 12:16 לחולון.

 

בתחילת הרבע השני זה כבר היה נראה קצת אחרת, השחקנים התחילו להתעורר והמשחק נהיה יותר ויותר אגרסיבי באזור הצבע. נתניה עוד השוותה ל-18:18, אבל מאותו רגע חולון לא הסתכלה לאחור. שמונה נקודות רצופות של דייסון סחפו את קבוצתו ל-26:34 בהפסקה.

 

דרון וושינגטון מתעופף באולם הפחים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
דרון וושינגטון מתעופף באולם הפחים(צילום: עוז מועלם)

 

שחקניו של דן שמיר הצליחו לשתק את האורחים, שלא מצאו את הסל במשך 3 דקות (26:37). המזל של דני פרנקו שהיה לו את מרקו קילינגסוורת'

. האחרון נלחם על כל כדור והצליח להשאיר את קבוצתו בתמונת המשחק, בעוד דייסון עשה ככל העולה על רוחו על הפרקט. עשר דקות לסיום חולון כבר ביתרון דו-ספרתי, 38:49.

 

דייסון, בערב שיא, המשיך להיות השחקן הטוב ביותר על המגרש. היתרון של חולון לא הוטל בספק והגארד האמריקני חתם משחק של 30 נקודות (16 מ-19 מהקו). 58:67 לחולון בסיום.

 

השתתפו בהכנת הידיעה: אפרת עמורבן ויאיר שגיא


פורסם לראשונה 10/04/2013 18:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
דאנקן מחפש את הכדור
צילום: יאיר שגיא
מומלצים