שתף קטע נבחר

ציון ויצמן לשחקני עכו: "אני גאה בכם"

היו"ר לשעבר, שמתקשה להתנתק מהקבוצה, בירך את חניכיו של יובל נעים על ה-2:2 מול בית"ר. מצוקת בלמים לקראת סכנין

לאחר ה-2:2 הדרמטי שסחטה הפועל עכו בתוספת הזמן מבית"ר ירושלים, שבה הבוקר (ד') הקבוצה לאימונים. ציון ויצמן מתקשה להיפרד מהקבוצה ולאחר התיקו, היו"ר לשעבר, שנחשב אדם מאופק בדרך כלל, שיבח את שחקניו ואמר להם בחדר ההלבשה: "כל הכבוד לכם, אתם חבורה של גברים. אני גאה בכם". היו"ר החדש, יהודה ברששת, ממשיך להתלוות לוויצמן לאימונים ולמשחקים ונראה כי השניים משתפים פעולה.

 

לפני האימון, ערך המאמן יובל נעים אסיפה והעיר לקשר אמייה טגה על תפקודו במשחק מול בית"ר. הקשר ענה לנעים, שהתעצבן והעיף את טגה מהאימון. האחרון התלבש ועזב את מתחם האימונים, ומחר בבוקר הוא צפוי לשוחח עם המאמן. במידה שיתנצל, צפוי טגה לחזור לאימונים, אך אם לא, עתידו יוכרע בהתאם להחלטת נעים.

 

הבוקר בדקו בעכו באתר ההתאחדות לכדורגל והתברר להם כי מושיקו מישאלוף צבר צהוב תשיעי ויחמיץ את קרב התחתית החשוב בשבת מול בני סכנין.

בנוסף, הבלם אדי גוטליב מתקשה להחלים מהפציעה אחרי שמשקולת נפלה על רגלו, וגם הוא צפוי להיעדר. מדובר במכה קשה להגנת עכו, ונעים צפוי לפתוח עם הבלם הסרבי, סרדה קזנביץ', ודימאקו פידליס, שלא שיחק תקופה ארוכה.

 

בעכו מקווים שלפחות 2,500 צופים יגיעו לעודד את הקבוצה במשחק הגורלי. בסכנין שלחו מסרים לעכו כי 1,500 אוהדים צפויים להגיע לעודד את קבוצתם השכנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
ציון ויצמן
צילום: ראובן כהן
מומלצים