שתף קטע נבחר

ליגה איטלקית: 1:2 ליובנטוס על פסקרה

מחזור 31: המוליכה נאלצה להתאמץ, אבל הצליחה לגבור על האחרונה בזכות צמד של מירקו ווצ'יניץ' (73 בפנדל ו-78), שפשט את מכנסיו לאחר שכבש. קאשיונה צימק (83). בולוניה וטורינו סיימו בתיקו 2:2

זה הלך קשה, אבל בסופו של דבר יובנטוס הצליחה לנצח. אחרי שהפסידה 2:0 לבאיירן מינכן במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, ועוד לפני הגומלין במגרשה, ניצחה הערב (ש') מוליכת הליגה האיטלקית לנצח 1:2 תוך מאמץ גדול את האחרונה פסקרה במחזור ה-31 בליגה האיטלקית.

 

 

אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט:

 

עד הדקה ה-73 לא הצליחו הביאנקונרי למצוא את הרשת, אבל אז תפס ג'וזפה ריצו את ארתורו וידאל ברחבה והורחק. השופט פסק כמובן על בעיטת 11 מטרים ומירקו ווצ'יניץ' בעט פנימה מהנקודה הלבנה.

 

עולם תחתון. מירקו ווצ'יניץ' מתפשט אחרי השער (צילום: AP) (צילום: AP)
עולם תחתון. מירקו ווצ'יניץ' מתפשט אחרי השער(צילום: AP)

 

כעבור חמש דקות השלים ווצ'יניץ' צמד כשביצע סיבוב ברחבה ובעט לפינה הרחוקה. אמנואל קאשיונה צימק (83) בבעיטה אדירה מרחוק לחיבורים. ווצ'יניץ' פשט את מכנסיו לאחר שכבש והניף אותם בכיוון האוהדים.

 

פאביו קוואליירלה. יובנטוס לא ניצחה בקלות את האחרונה (רויטרס) (רויטרס)
פאביו קוואליירלה. יובנטוס לא ניצחה בקלות את האחרונה(רויטרס)

 

במשחק נוסף שהתקיים הערב סיימו בולוניה וטורינו בתיקו 2:2. פאול ויטו בארטו (25) ורונאלדו ביאנצ'י (94) הבקיעו לטורינו, פניוליס קונה (65) וטיבריו גוארנטה (86) לבולוניה.

 

משחקי יום א': פיורנטינה - מילאן, קטאניה - קליארי, סמפדוריה - פאלרמו, סיינה - פארמה, אודינזה - קייבו, אינטר - אטאלנטה, נאפולי - גנואה. ביום ב': רומא - לאציו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים