שתף קטע נבחר

בדרך לדרבי ישראלי בגמר? וינטרוב וסלע ניצחו

צ'לנג'ר לאון במכסיקו: דודי ניצל פרישה של אלכס בוגומלוב ג'וניור והעפיל לחצי הגמר, אמיר גבר 2:6, 3:6 על יוצ'י סוגיטה, והשניים עשויים להיפגש בקרב על התואר

בדרך לדרבי ישראלי? הישג נהדר לטניסאים דודי סלע ואמיר וינטרוב, שעלו הלילה (ש') לחצי גמר צ'לנג'ר לאון שבמכסיקו. ויינטרוב (175 בעולם) עשה זאת נגד יוצ'י סוגיטה עם 2:6, 3:6 ואילו יריבו של סלע פרש. במידה ששניהם ינצחו, הם כמובן יפגשו לדרבי ישראלי בגמר.

 

וינטרוב היה הראשון לעלות למגרש, כאשר מולו התייצב סוגיטה היפני (מדורג 141 בעולם), אותו מעולם לא פגש. מהפתיחה היה אפשר לראות את פערי הכוחות, כאשר המערכה הראשונה הלכה בקלות לטובתו של הישראלי עם 2:6. 

 

דודי סלע. מפגש מול ג'ימי וונג מטיפאי בחצי הגמר (צילום: EPA) (צילום: EPA)
דודי סלע. מפגש מול ג'ימי וונג מטיפאי בחצי הגמר(צילום: EPA)

 

המערכה השנייה נפתחה עם שוויון 2:2, אבל אז וינטרוב לחץ על הגז, העלה את אחוזי ההגשה הראשונים שלו ל-70 וניצח 3:6, במשחק שארך בסך הכול 64 דקות.

ההישג יעלה את וינטרוב כעשרה מקומות נוספים בדירוג העולמי, כאשר היריב הבא שממתין לו יהיה דונאלנד יאנג האמריקאי (194 בעולם), שהפתיע את המדורג ראשון בטורניר, ין הסו לו (74 בעולם).

 

אצל סלע המשימה היתה הרבה יותר פשוטה, לאחר שיריבו אלכס בוגומולוב ג'וניור, שניצח את הישראלי הבכיר בשני המפגשים האחרונים ביניהם, פרש וסלע עלה לחצי הגמר, שם יפגוש את ג'ימי וונג מטיפאי. כאמור, במידה שהוא ינצח וכך גם וינטרוב, נזכה לראות בגמר דרבי ישראלי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אמיר וינטרוב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים