שתף קטע נבחר

לואיס פרננדז: בארסה תנצח, פ.ס.ז' לא מלוכדת

מאמן נבחרת ישראל לשעבר משוכנע שליונל מסי וחבריו פייבוריטים הערב ברבע גמר ליגת האלופות: "הם מאורגנים יותר ובעלי תבנית משחק. אם יהיו במיטבם - פריז סן ז'רמן תוכל לעשות מעט מאוד"

התגעגעתם? לואיס פרננדז שוב מדבר. הכדורגל הצרפתי והספרדי נערך לקראת העימות הגדול הערב בין פריז סן ז'רמן לברצלונה במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. בעיתון הספרדי "מארקה" לא שכחו שמאמן נבחרת ישראל לשעבר היה האיש האחרון שניצח את בארסה עם קבוצה צרפתית.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

זה קרה בשנת 1995. אז שימש פרננדז כמאמנה של פריז סן ז'רמן והדיח מליגת האלופות את בארסה של יוהאן קרויף. לנוכח עובדה זו שאלו הכתבים מהעיתון את פרננדז מה הוא צופה לקראת המשחק הערב.

 

"פ.ס.ז' עדיין בתהליך בניה". לואיס פרננדז (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"פ.ס.ז' עדיין בתהליך בניה". לואיס פרננדז(צילום: ראובן שוורץ)
 

אותו הפסד 2:1 בפארק דה פראנס סימן את סוף עידן הדרים טים הבלתי נשכח, למרות שפרננדז מסרב להשלים עם קביעה זו: "עובדה שרואים

עד היום את הפילוסופיה של ברצלונה בחיים, זה בסך הכל היה רגע של שינוי עבורם".  

 

פרננדז משוכנע שברצלונה תנצח: "היא קבוצה יותר מלוכדת ומאורגנת, עם תוכנית משחק. בסן ז'רמן יש הרבה צעירים וזה מועדון בתהליך של בניה. הם קנו הרבה שחקנים ברמה גבוהה, אבל עדיין צריכים ליצור קבוצה. לצ'לסי לקח תשע שנים עד שהצליחה לזכות בליגת האלופות. לפני זה היא הוציאה הרבה כסף בשוק.

 

ליונל מסי ושחקני ברצלונה (צילום: AP) (צילום: AP)
ליונל מסי ושחקני ברצלונה(צילום: AP)

 

"יש לפריז סן ז'רמן הרבה שחקנים טובים כמו איברהימוביץ', טיאגו סילבה ולאבצי, אבל זו עדיין לא קבוצה מלוכדת במאה אחוז. על מנת לזכות בהכרה

עולמית היא תצטרך לזכות בליגת האלופות, מכיוון שבליגה הצרפתית אין קבוצות חזקות. אם נשים בליגה הזו את ריאל מדריד או צ'לסי או בארסה הן יזכו ב-70 נקודות".

 

 

פרננדז הוסיף: "לאיברהימוביץ' יש כריזמה והרבה יכולת, אבל לבד הוא לא יספיק ואם ברצלונה לא תבצע טעויות - היא תנצח. אני מאמין שהם למדו את הלקח מההפסד למילאן בסן סירו ואם הם יהיו במיטבם - פריז סן ז'רמן תוכל לעשות מעט מאוד".

 

איברהימוביץ'. פרננדז: "לבד הוא לא יספיק" (צילום: רויטרס ) (צילום: רויטרס )
איברהימוביץ'. פרננדז: "לבד הוא לא יספיק"(צילום: רויטרס )

 

יו"ר פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, שאתמול הודה שהוא מעוניין להאריך את החוזה של דייויד בקהאם, אמר היום שהוא רוצה לצרף את וויין רוני ממנצ'סטר יונייטד: "הוא שחקן גדול, אחד החלוצים הטובים ביותר בעולם. כל אחד היה רוצה אותו, אבל האמת היא שלא פנינו אליו".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לואיס פרננדז
צילום: עוז מועלם
מומלצים