שתף קטע נבחר

ידידות: רוסיה סיימה ב-1:1 עם ברזיל

מוליכת הבית הישראלי במוקדמות המונדיאל הייתה קרובה לגבור על מארחת גביע העולם לאחר שהובילה משער של פייזולין (73) אך פרד השווה בדקה ה-90 במשחק שנערך בסטמפורד ברידג'

מוליכת הבית הישראלי במוקדמות המונדיאל, רוסיה נראית בדרך הבטוחה למונדיאל 2014 ואמש (ב') היא סיימה ב-1:1 מול מי שתארח את גביע העולם הבא, ברזיל במשחק ידידות שנערך בלונדון, באצטדיונה של צ'לסי, סטמפורד ברידג'.

 

פסח ב-ynet ספורט:

הנבחרת של פאביו קאפלו הייתה טובה יותר בפתיחה כשכבר בדקה השליישת ג'וליו סזאר הציל בעיטה חופשית מסוכנת של ויקטור פאיוזלין. בדקה העשירית הכדור נגע בידו של פרננדו בתוך הרחבה, אבל השופט אל הצביע על הנקודה הלבנה.

 

פייזולין חוגג את השער של הרוסים (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
פייזולין חוגג את השער של הרוסים(צילום: GettyImages)

 

לקראת סוף המחצית הראשונה ברזיל החלה להשתלט על כר הדשא והגיעה להזדמנות טובה כשניימאר ופרד החמיצו לאחר כדור רוחב טוב שקיבלו בתוך הרחבה. בדקה ה-73 נפל השער הראשון במשחק, מרסלו הרחיק מהקו לאחר ערבוביה ברחבה אך ניסיון נוסף של רוסיה באותה ההתקפה הסתיים ברשת הברזילאית כשפייזולין בעט כדור שהשאיר לו היטב רומן

שירוקוב.

 

דויד לואיז משתעשע עם הכדור (צילום: EPA) (צילום: EPA)
דויד לואיז משתעשע עם הכדור(צילום: EPA)
 

בדקה ה-90 ברזיל הצליחה להשוות, האלק קיבל מסירה ממרסלו, הטעה היטב את שחקן ההגנה הרוסי ומסר חזרה למגן השמאלי שהרים כדור מצוין לפרד. כל שנשאר לחלוץ הוא רק לגעת כדי לכבוש ולקבוע שיוויון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
קאקה משגיח על גלושקוב
צילום: AFP
מומלצים