יום שני, 03.02.2025 שעה 03:22
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אייל ברקוביץ'

אל תספרו שתיקו זו תוצאה טובה

אייל ברקוביץ' בטור אישי ל-ONE: נמאס מהנמכת הציפיות. ישראל צריכה לצאת מאוכזבת מהתוצאה אך לא מהמשחק. הקמפיין גמור, אבל יש נקודות אור

נמאס כבר מהנמכת הציפיות. אל תספרו לי שתיקו זו תוצאה טובה. נבחרת ישראל צריכה לצאת מאוכזבת מהתוצאה אבל לא מהמשחק. פורטוגל שלטה וב-90 אחוז מהזמן הכדור היה בשליטה שלה. לפי יחסי הכוחות תיקו זו תוצאה שדי משקפת, ככה שהאכזבה היא מהתוצאה בלבד.

פורטוגל מורכבת מכריסטיאנו רונאלדו ועוד עשרה שחקנים טובים, אך לא גדולים. היא נבחרת שנמצאת במומנטום לא טוב וראו שהיה לה קשה מול הבונקר שלנו. גם לליאו מסי קשה לשחק נגד בונקר של 11 שחקנים.

כשראיתי משחק של ריאל מדריד, ראיתי את ז'וזה מוריניו מכניס שני קשרים אחוריים בדקה ה-80 כדי לנצח משחק. גם אלי גוטמן היה צריך לעשות זאת. למרות זאת מגיעות כמה מילים טובות למאמן הלאומי. תוכנית המשחק שלו עבדה מצוין ורק חוסר עירנות בשניות הסיום וטעות קשה של דודו אוואט גרמו לנו לאבד שתי נקודות יקרות.

יוסי בניון מאוכזב (יוסי ציפקיס)
יוסי בניון מאוכזב (יוסי ציפקיס)
 

נכון, ההגנה שלנו זקוקה לשיפור גדול, אבל ההחלטה לפתוח עם רמי גרשון ושרן ייני הוכיחה את עצמה. כל הכבוד לגוטמן. בנוסף גם ההחלטה שלו לצוות את תומר חמד ועדן בן בסט הייתה טובה. אגב חמד, אני חושב שהייתה טעות להוציא אותו. הוא היחיד שיודע לשמור על הכדור ולשחק עם הגב לשער. מאור מליקסון היה המצטיין מבחינתי בנבחרת הישראלית.

לסיום, הייתה חוויה נהדרת בר"ג. אמנם כולם ציפו מרונאלדו שיעשה קסמים, אבל הוא היה רחוק מזה. הוא הציג את אחד המשחקים החלשים שלו בזמן האחרון, אבל למרות זאת כולם נהנו מהחוויה.

קואנטראו חוגג (יוסי ציפקיס)
קואנטראו חוגג את שער השוויון הדרמטי של פורטוגל (יוסי ציפקיס)
 

לעניות דעתי רוסיה תעלה מהמקום הראשון בבית. אנחנו מתחרים עם פורטוגל על המקום השני וניצחון היה נותן לנו מקדמה ענקית. בשלישי תפגוש ישראל את צפון אירלנד, שהיא פחות טובה מאיתנו. אבל אל תצפו לטיול קל במשחק החוץ בבלפסט. מזג האוויר יהיה קשה וזה ישפיע. ישראל תצטרך לשנות את סגנון המשחק שלה ולתקוף. לא משנה שמות השחקנים אלא השיטה. צריך לתקוף כדי להשיג הכרעה.

המצב שלנו בקמפיין הוא אמנם לא טוב, אבל לפחות ניצחון בבלפסט ישפר את מצב הרוח, למרות שהסיכויים להעפיל למונדיאל נגמרו. איך אפשר להעפיל לשלב הבא אם לא מנצחים את רוסיה ופורטוגל בבית?

לכתבה זו התפרסמו 218 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 219 תגובות ב-159 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
159
ברקו08/04/13, 09:46
ברקו המלך
השב   •  00
158
אורן26/03/13, 20:34
נמאס
השב   •  00
157
בן26/03/13, 18:21
גוטמן תודה
כול הכבוד גוטמן ניצחון על צפון אירלנד בשתי המשחקים יעלה אותנו להצלבה
השב   •  00
156
טל25/03/13, 13:40
ברקו הווינר היחידי
בעצם לא רק ברקוביץ גם שלמה שרף חוץ מהם הכדורגל הישראלי יש לו מנטליות של לוזרים
השב   •  00
155
ביתר"י25/03/13, 12:36
תפסיקו להיות לוזרים
תיקו זאת לא תוצאה טובה נבחרת ישראל עם 40 אלף צופים מאחוריה יכלה לנצח את פורטוגל נמאס מכל המאמנים הלוזרים גרנט גוטמן וכל האפסים שמשחקים בונקר ומשיגים אולי תיקו ואז מתפארים בזה הם לוזרים ולא ראויים לאמן את נבחרת ישראל אני מעדיף להפסיד 3 0 ולשחק התקפי מאשר לשחק כמו פחדן ולעשות תיקו כך או קח לא נעלה אז לפחות לנסות רק ברקוביץ'' לנבחרת וזה ברור צריך מאמן עם ביצים התיקוים האלה לא יובילו אותנו לשום מקום נבחרת של לוזרים !
השב   •  00
154
דוד רביבו25/03/13, 00:34
ניתוח יפה
השב   •  00
153
צהוב ירוק בדם25/03/13, 00:17
ברקו אין עליך!
אחד שמבין יודע לפרגן ולהעביר ביקורת במקביל היינו חייבים לנצח את המשחק נגל פורטוגל זה כבר היה בידיים שלנו ושאף אחד לא יספר לי סיפורים ראיתי את המשחק לאבד יתרון של 3:1 בדקה ה 70? זה כבר מוגזם חוסר אחריות של השחקנים בדקות הסיום היה מזעזע הם העיפו כל כדור שהגיע אליהם לאוויר זה היה נראה כמו מטווח כדורים ישראלי. אכזבה גדולה רק שלא יתלוננו עוד על זה שהאוהדים לא באים.
השב   •  00
152
איצי24/03/13, 22:29
ניבחרת ישראל
כל הכבוד לגוטמןן תפסיקו לבלבל תמוח
השב   •  10
151
ניר23/03/13, 22:48
חאלס בונקר והרחקות! מה נהיה??
אוואט רק מגביה לשום מקום.. תתקפו, שיחקתם טוב!! ברקוביץ'' בוא תאמן בבקשה..
השב   •  00
150
מר פ23/03/13, 22:45
הכל נכון חוץ מזה שהקמפיין גמור.
תודה אלי גוטמן, מההתחלה האמנתי בך.
השב   •  11
149
ישראל23/03/13, 22:43
כל הכבוד גוטמן
כל הכבוד לנבחרת אבל אלי גוטמן חייב להביא אולי יועץ מבחוץ שיעבוד על הדיוק של השחקנים מעיפים כדורים שמזמינים צרות ובקיצור יש עוד מלא לשפר במהירות, טכניקה, אגרסיביות, ובעיקר ההגבהות הסתמיות !
השב   •  10
148
שמעון23/03/13, 21:31
גוטמן- חילופים של הפסד
אינני מבין מדוע בצעת חילופים
הרי זה שטות גמורה לומר ששחקן אירופאי מתעייף לקראת הסיום
חבל מאד קבלת במתנה מפרטוגל את הנצחון בידיים
אל תשכח את הקורה שלהם
ועוד מספר החמצות
אתה עשית 3 גולים מכלום
השב   •  20
ניר24/03/13, 00:10
דעתי
היא בדיוק כמו שלך.במשחקים מסוג זה מרוב מול קבוצה כל כך גדולה כמות האדרנלין שיש בגוף מעלימה את תחושת העייפות שלא מורגשת ולא מראה סימנים.לא היה צריך לבצע חילופים כלל,כל ה11 הראשונים היו מצויינים ובאקסטזה..בתור אוהד שרף של אלירן עטר אני מודה שהוא היה חלש ואיטי ביותר וכך גם רפאלוב. לתומר חמד היה אסור לצאת
השב   •  10
147
תכנון23/03/13, 21:27
להחתים את גוטמן לעוד קדנציה עכשיו!
יש לו צורה ותכנון ואלו השחקנים שלנו לשנים הבאות אז שבנה שלד קבו ומגובש. להזכירכם ביורו הקרוב 24 נבחרות. כדאי להתחיל להתכונן מעכשיו
השב   •  20
146
מרקו23/03/13, 20:12
השחקן החלש בנבחרת ישראל
היה ייני אין ספק שהשחקן ירד ללא טיפת זיעה מהמגרש
השב   •  12
145
מני23/03/13, 16:04
טור מקצועי
טור נכון
השב   •  50
144
אייל23/03/13, 14:22
ברקוביץ = מאמן הנבחרת
רק אייל ברקוביץ מסוגל להביא את הנבחרת להשגים, איפה שכולם טעו הוא יצליח בגדול , בדוק!
השב   •  61
143
ניר23/03/13, 13:52
המנצח הגדול מהמשחק הוא
שרן ייני..הופעת בכורה שלו בנבחרת,היה מצוין ..ביטל לחלוטין את כריסטיאנו רונאלדו עם 3 חטיפות ו4-5 תיקולים..שרן אוהבים אותך!
השב   •  61
מרקו23/03/13, 20:12
ליקוק דוחה המשפחה ממשיכה לעבוד שעות נוספות
השב   •  02
ניר24/03/13, 00:07
שום משפחה ושום כלום
מודה שמכבי תל אביב בראש ובנשמה שלי לאורך כל יום ויום אבל התגובה שלי לא היתה שונה גם אם היתי אוהד חיפה למשל.ואני חושב שכל אוהד בארץ לאו דווקא של מכבי יסכים איתי ששרן היה ענק,אחד השחקנים הלוחמנים ביותר שראיתי בנבחרת בקמפיין האחרון.לתשומת לבכם טל בן חיים ואיתן טיבי. 80 אחוז מההיעלמות של רונאלדו במשחק היא המשחק האישי של שרן ייני עליו וכמה שזה ישמע מופקע זאת האמת
השב   •  00
142
אייל23/03/13, 12:26
ברקוביץ אתה תותח!
אומר את האמת כמו שצריך בלי צביעות וליקוקים
השב   •  10
141
אייל23/03/13, 12:19
סוף סוף את האמת ברקוביץ!
הגיע הזמן שידעו שהנבחרת שלנו לוזרית גדולה ,ושזה לא פעם ראשונה שאנחנו חוטפים גול בתוספת זמן , בקיצור: ״לכו תמכרו עגבניות בשוק״
השב   •  40
ישראל24/03/13, 17:53
איזה שוק ?
שוק מחנה יהודה או שוק הכרמל ?
השב   •  10
140
מוטי23/03/13, 11:31
בקרוביץ המאמן הבא
השב   •  00
139
עילי23/03/13, 11:04
היה גולים יפים יפים אך לבסוף מאכזב
הנבחרת החזיקה אבל לדעתי צריך לשפר את הכושר כי ראו שבסוף חטפו גול מאכזב!
השוער צריך להתאמן כי ככה אני לא מבין למה הוא בספרד.
השב   •  10
138
צהוב בנשמה23/03/13, 11:00
שקט
כל פעם אתה מחפש את הרע בארץ ובנבחרת.
השב   •  20
137
שלמה23/03/13, 09:42
לא לנבחרת
אם כל הכבוד לאלירן עטר היום
ראינו שבדקות שהוא שיחק משחק נבחרת זה לא עוד משחק ליגה במכבי. פשוט
שחקן שכונה
השב   •  10
136
דור ברטל23/03/13, 09:36
כל מתחיל ונגמר בתומר חמד!!
תאמינו! כל מי שטורח לעקוב אחריי חמד במיורקה, ואני רואה את כל המשחקים שלהם! עד הדקה האחרונה, למרות שהכדורגל שלהם הוא בערך באותה רמה של בניי יהודה או קריית שמונה.
ודווקא בגלל הנחיתות הברורה של הקבוצה מול מרבית יריבותיה בליגה הספרדית אני יכול להעיד על שני דברים מאד מרכזיים שאולי רב האוהדים פיספסו כשראו את המשחק הזה.
א'' אוואט הוא נכון לעכשיו השוער הכי טוב שיש לנו, צריך רק לראות כמה שקט הוא נותן להגנה המבולבלת של מיורקה, כמה מנהיגות הוא מפגין, וכמה פעמים הוא מציל אותם כשהם עושים שטויות, אמנם הוא ספג השנה יותר שערים מברב העונות שלו, אבל הוא הסיבה היחידה שמיורקה עוד לא הלכה לים כבר בשלב המוקדם הזה, טוב כמעט הסיבה היחידה, וזה מוביל אותי לתומר חמד.
תקשיבו ותקשיבו לי טוב! לא אוואט גמר את המשחק, גם לא שפונגין, לשניהם היה משחק לא רע פרט לטעות אחת גורלית! גוטמן שדווקא הכין את הקבוצה כלכך טקטית בצורה מושלמת! הרס הכל כשהוציא את חמד והכניס את עטר. חמד זה שחקן שתורם לקבוצה בדקות הסיום וכשהקבוצה צריכה להתגונן ולשמור על ייתרון, אולי יותר מכל שחקן אחר שיש לנו בסגל! צריך לראות מה הוא עושה למיורקה כשהוא נכנס בדקה ה70 כדיי להבין כמה חמור ומטומטם זה להוציא אותו, ועוד להכניס במקומו את האנטיטזה המושלמת שלו- חמד חזק ברמות אדירת נותן את כל הנשמה עד טיפת האנרגיה האחרונה בריצה להגנה, ראשון לכל כדור גובה במיוחד בדקות האחרונות, אבל הכי חשוב הוא מסוגל להשתלט על כדורים אבודים, לשמור אותם בחלק המגרש הקדמי, ולסחוט המון עבירות!
עטר לאומת זאת, עצלן מפונק חלש פיזית ובכושר מזעזע, בזמן שגוטמן היה צריך לחשוב איך לא לספוק ולהשאר במשחק, הוא חשב כבר על איך לגנוב את ה4-1 במתפרצת, היומרנות הזו גמרה לנו את המשחק! חמד הוא באופן בולט ובארור הכוכב הבלתי מעורער של הנבחרת בקמפיין הזה ולא רק בגלל השערים, הוא לא צריך להפסיד אפילו חצי דקת משחק! ובשבוע הבא הוא יושב בחוץ 90 דק'' לדעתי. אין לו שום תחליף (אולי אולי ארביטמן) היחידי עם איכויות משחק שאפילו רק דומות. ולדעתי בלעדיו מצבנו יהיה אנוש, וצריך להתפלל לנס כדיי לנצח בצפון אירלנד עם כל הכוח הפיזי האגרסיביות והגובה שלהם, לאף אחד חוצמי חמד אין שום סיכוי נגדם!
השב   •  31
135
יוסי צ. - מכבי יפו23/03/13, 09:23
באמת חילופים הזויים
להוציא את חמד ובן בסט - למה?
מי לא הרים גבה על החילופים האלה. גוטמן מילא את הדלי ובעט בו !
השב   •  40
ניר23/03/13, 12:27
עטר חלש מאד
גם עטר לא עשה כלום, לא נלחם והיה מאד חלש (המעמד היה גדול עליו)..בניון שיחק טוב ונלחם
השב   •  00
134
יוסי צ. - מכבי יפו23/03/13, 09:17
ברקו - התשובה לשאלתך האחרונה - כנס
איך אפשר להעפיל לשלב הבא אם לא מנצחים את רוסיה ופורטוגל בבית?
תשובה - מנצחים אותם בחוץ !
לקח זמן לנבחרת להתגבש ולמצא את ההרכב המתאים - ישראל משתפרת ממשחק למשחק - וקרו דברים מעולם - אפשר לנצח גם בחוץ ואם נאמין מספיק ביכולת זה גם יקרה !
השב   •  71
133
אלי23/03/13, 08:50
בטורנירים מבחן התוצאה קובעת ולא חשוב
איך אתה משחק העיקר המטרה למרות הכל פורטוגל טובה מישראל אפילו בבית אתה עוד לא יכול לשחק שווה בשווה מול פורטוגל תאורטית זה נחמד מה שאתה אומר אבל לא מעשית מעניין שלא השכרת את שני השערים שאוואט קיבל גם הראשון וגם האחרון למה אם היינו מנצחים היינו מדברים אחרת
השב   •  20
132
Uri23/03/13, 08:26
הזכיר לי את המשחקים של בראסה
ממל לא משנה אם היריבה מובילה, ברגע ששחקני ברצלונה "שוכבים" על היריבה מריחים את הגול באוויר !!.
וזה מה שקרה פה.
הפורטוגלים לא ראו עין בעין התכניות של גוטמן לגנוב ניצחון.
רק עוד 5 דקות משחק והמהפך היה מושלם. יש לנו מזל שהסתיים כך.
השב   •  10
131
אבי23/03/13, 08:16
חצי שיה לא עברנו תחצי
אחרי הגול השלישי שכבשנו בסוף כל התקפה של הפורטוגלים פשוט העפנו אליהם בחזרה את הכדור כדי שיתחילו עוד התקפה. אז שיחק לנו המזל ופעם זה עובר ליד השער, פעם משקוף, פעם זה ליד אבל בסוף זה נכנס. אם אנחנו נראים ככה בבית שלנו אז עדיף שלא נעלה.
השב   •  10
130
זאב23/03/13, 07:07
נבחרת
כן אכזבה גדולה מהתוצאה
יוסי בן עיון בנבחרת מהווה לחץ גדול על המאמן שמרגיש שחייב לשתפו בכל מחיר
וכך ראינו חילוף שהיה מוכן מהבית ולא שיקף את הצרכים במגרש
השב   •  10
129
פרנקו23/03/13, 06:40
קיים ידע ושחקנים טובים אך ברמות האלו.
מלווה אותנו במשך השנים תחושת תסכול כמעט בכל קמפיין , התובנה שלי אחרי מחשבה מעט יותר מעמיקה היא שברמות האלו פשוט ישנן מספר נבחרות שלהן רמה יותר גבוהה בכל הקשור לכושר גופני , רמת אימון , מסורת ולכן על מנת להצליח צריך לעשות משהו חריג , לשדרג עוד יותר את כמות האימון של הקבוצה בעיקר לדעתי , בקיצור התחרות כבדה וגם אם יש שיפור קשה לו לבוא לידי ביטוי כי מן הסתם גם לאותן נבחרות מתקדמות במקביל
השב   •  20
מיכאל23/03/13, 08:36
הכל בראש אחי השחקנים ששיחקו היום רובם משחקים ומתאמנים בקבוצות אירופאיות
אוואט בן חיים שפונגין גרשון כיאל נאטכו מליקסון חמד בן בסט רפאלוב בניון
הם פשוט לא תפסו את זה שהם מובילים ורצו לגמור את המשחק לפני הזמן אבל דודו היה בלי רגליים גבול האחרון מה זה במקום להיכנס בשחקן הוא פחד ממנו חבל
השב   •  00
יוסי23/03/13, 08:45
יש שחקן מדהים
בשם ברק איפרגן ראיתי אותו משחק הייתי בשוק אם הוא בנבחרת ישראל היא שתי רמות מעל
השב   •  00
128
גיל23/03/13, 06:34
אייל אתה המלך
עד שאתה לא תאמן את נבחרת ישראל אנחנו בחיים לא נעלה
כבר 40 שנה אותו מנחוס
הגישה שלך היא הגישה הנכונה
לא להוריד את הראש בפני אף אחד
וזה נכון גם לחיים
השב   •  00
127
ירוקי23/03/13, 04:34
אם היינו תוקפים במקום לברוח
אחורה , שזאת תכונה של גוטמן , היינו מנצחים גם 5 :1 , אבל זה גוטמן וככה גם שיחק שאימן בהפועל. אווט מספיק כבר , לך הביתה , אתה אחד השוערים שהביא לי את המזכרות הכי נוראיות. לא שוכח לך את השער במכבי חיפה שעבר לך מתחת לרגל. שער שהרס אליפות.
השב   •  40
126
ישראל23/03/13, 04:31
גאון וזהו
תגידו מה שתגידו על ברקו אבל הבן אדם צודק הוא מבין יותר מכל פרקן סוג ז'' שיש בארץ ישראל פשוט לא יכולה להראות ככה בביית ואם נמשיך להראות ככה ביית גם ב 2040 לא ניהיה במונדיאל!! ברקו אתה צודק
השב   •  00
125
ישראל23/03/13, 04:24
סוף סוף
אתה כל כך צודק ברקו כדורגל כזה אין לו מקום בשום מקום לא משנה כמה הבקענו
השב   •  00
124
ביתר בדם23/03/13, 02:47
אייל - כמה שאתה צודק !
מאמן פשוט פחדן ביום כזה של פורטוגל היינו חייבים לסיים עם 3 נקודות אלי גוטמן הביא חילופים מהבית ולא שלף מהכובע בזמן השתלשלות העניינים במשחק ! פשוט מאמן פחדן שילך עכשיו לבכות לשופטים כמו החבר שלו יוסי אבוקסיס - גועל נפש !
אה ודרך אגב - טל בן חיים, בירם כיאל, דודו אוואט OUT
יוסי בניון, אריאל הרוש, דקל קינן IN
השב   •  20
123
אט23/03/13, 01:52
ברקוביץ יש לי שאלה.
אני מקווה שאתה קורה תתגובה. למה לא בחרת בסוף הקרירה לשחק בליגה בברזיל? אתה לדעתי גדול שחקני ישראל.. נראה לי מכובד שהיו מכירים אותך בארץ הכדורגל.. כול הקרירה באי הבריטי עם הכדורגל הקר והמשעמם..? למה לא לעבור לאיזה קורינטיאנס או פלאמנגו כי לדעתי היית אחד הטובים בעולם והיו מקבלים אותך שם..היית משחק שם היית מבין למה המדינה הזאת ייצרה את השחקנים הכי טובים , הנבחרות הכי טובות(5 מונדיאלים, ואת קבוצות הכדורגל הכי טובות(10 מונדיאלים לקבוצות..) ברזיל בכדורגל זה הארצות הברית של הכדורסל.(אירופה זה רק הכסף)
השב   •  51
122
צהוב23/03/13, 01:27
הפיתרון- לגייר את אניימה.
השב   •  20
121
ברקו לנבחרת23/03/13, 01:17
כל עוד נמשיך עם הבלנדרים התבוסתנים לא נעלה
ברקו לנבחרת!
השב   •  00
120
אלי23/03/13, 00:04
צודק
אפסים
השב   •  00
119
איציק יעקובוביץ22/03/13, 23:52
איל
כל מילה בונבוניירה,צודק אייל הכוס המלאה הייתה בידיינו ,חבל ,חבל
השב   •  20
118
D.i.l.l..i.G.A.F22/03/13, 23:29
הטעות? להוציא את חמד ולהכניס את עטר
ואני אומר את זה בתור שחקן ואוהד מכבי שרוף

חמד ובן בסט מכירים שנים ויש ביניהם כימיה טובה והם עובדים טוב עם כל שאר השחקנים ועטר בלי קשר לזה שהוא שחקן ענק לא מכיר ממש את הקבוצה ובגלל זה זאת היתה טעות

וחוץ מזה למה להוציא את חמד דווקא שהוא בשוונג? נתן הצגה ענקית

צריך לשחק ביום שלישי עם אותו הרכב עד הסוף אבל רק רפאלוב כמחליף לחמד לא אף אחד אחר בטח לא בלוף כמו שכטר,ויהיה טוב.
השב   •  120
117
חסונב22/03/13, 23:12
חבל על הזמן
אם 3:1 לא מספיק אז לכדורגל בישראל יש בעיה רצינית ,, ישראל לא תגיע למונדיאל יש ,
השב   •  10
116
הנמר מהצפון22/03/13, 22:50
למנות את רוני לוי
ראדי ואלברמן היו צריכים להחליף את מילקסון וחמד
השב   •  04
אלעד23/03/13, 00:36
מה ניראה לךך
השחקנים הכי מרכזיים בישראל מי זה ראדי ןאלברמן בכלל
השב   •  00
115
אמיר22/03/13, 22:45
אלי גוטמן
עשה טעות עם החילופים שעשה תומר חמד היה מצוין למה הוא הוציא אותו גם לא היה צריך לשטף את יוסי עם כל הכבוד ליוסי הוא היה שחקן מצוין בעבר ושמות לא משחקות ואני חושב אחרי שהוביל שלוש אפס הוא היה חייב להכניס קשר אחורי לחזק אמצע המגרש כמו אלברמן או ראדי ולשמור על התוצאה ולגבי דודו הוא היה שוער טוב לפני כמה שנים בהתלת דרכו צריך לחפש שוער צעיר שיוכיח את עצמו
השב   •  50
114
דודי22/03/13, 22:41
הקמפיין לא גמור!!
שום דבר לא גמור .
אנחנו בנתיים אם אותם נקודות כמו פורטוגל , פורטוגל אומרים שהם לא יהיו כבר במקום הראשון , הם שואפים לסיים שני ומשם לפלייאוף על העלייה.
אז למה אנחנו אומרים נגמר הקמפיין? אפשר לעשות את זה!!
השב   •  12
113
יעקב22/03/13, 22:32
גוטמן פחדן
גוטמן היהה צריך לשחק עם ראדי במקום כיאל מתחילת המשחק. הרכב היה סביר אבל אווט עשה 2 טעויות שוער קריטיות בתור שוער מנוסה ברחבת חמש היה חייב לצאת . לתת צאנס לשוער אחר.
השב   •  30
112
המגיב המגניב22/03/13, 22:24
דודו אוואט - הכי חלש בנבחרת. וגוטמן.
כמה שאתה פחדן וחרטטן.
השב   •  41
111
אוהד22/03/13, 22:22
ולאן הגענו איתו?
השב   •  10
110
רוני מקרוני22/03/13, 21:54
מאמן פחדן! אם חמד על המגרש זה נגמר
4-1 וצפונה..
מה חשבת לך שבונקר כל החצי יעבור לך בשלום??
עוד 5 דקות ואנחנו מפסידים את המשחק.
ודודו.. אין מה לעשות.. זה דודו!!
השב   •  80
109
אורי22/03/13, 21:53
תעזבו את אוואט
רפאלוב שאיבד את הכדור לא אשם בגול ? שפונגין לא אשם בגול ? בן חיים לא אשם בגול ?
קל להאשים את אוואט לדעתי הוא היה לא רע, טעות שלו בגול אבל לא בגללו הפסדנו, הפסדנו בגלל מאמן פחדן, בלי שמץ של מושג בכדורגל, חילופיים הזויים.
השב   •  45
אוהד22/03/13, 22:22
הוא אשם גם בשער הראשון.
השב   •  01
108
יעקב22/03/13, 21:50
יכולת פושרת הספיקה לפורטוגל
אני מסכים עם אייל צריך להודות בעובדות פורטוגל החזיקה ושלטה במרבית דקות המשחק למעט דקות טובות של ישראל שגם תורגמו לניצול שערים ייאמר מיד לאור הבדלי ויחסי הכוחות בין שתי הנבחרות ישראל צריכה לראות עצמה מרוצה גם מהתוצאה וגם מהעובדה שפורטוגל שיחקה ביכולת פושרת ובינונית וזה הספיק לה מבחינת תוצאה שהיה נדמה שזה גמור במצב של שלוש אחת!!
השב   •  10
107
יוסי22/03/13, 21:49
השאלה היחידה שאני רוצה לשאול, היא:
איפה כל אותם אוהדי הפועל חיפה החוכמולוגים, שטענו כל השנים שאוואט טוב יותר מדוידוביץ''? ראינו את הטענה הזו מתרסקת להם בפרצוף היום - Big Time!
השב   •  81
עומר22/03/13, 23:30
שניהם שוערים בינוניים שמשום מה מנפחים אותם יותר מדי
השב   •  12
106
אבירם22/03/13, 21:45
מסכים עם ברקו.
כשאתה מוביל 3-1 אתה צריך להגיע לרמת ריכוז עוד יותר גבוהה במשחק. ברגע שהנבחרת הבקיעה את השלישי, השחקנים התחילו לזלזל כי הם הובילו 3-1 וחשבו שהמשחק כבר גמור. כנראה שבאותו רגע הם לא הבינו שהם משחקים נגד פורטוגל. בגלל טעויות טיפשיות המשחק חמק לנו מהידיים. ניצחון היה יכול להיות דבר שייזכר לדורות.
השב   •  30
105
חיים22/03/13, 21:37
ברקו צודק מאה אחוז
אחלה ברקו
השב   •  10
104
ברקו22/03/13, 21:25
פליימקר הטוב בעולם!כמה שאתה חסר לנו
וכמה חסר לנו שחקן ווינר כמוך שלא פוחד לומר : "אנחנו באים לנצח!" מלך! אין עלייך ולא יהיה!
השב   •  40
103
גיא22/03/13, 21:23
תיקו שהוא כולו הפסד !היה צריך לשמור על התוצאה בשיניים ולא לרצות אותכם השדרים שצריך להכניס את בניון.
השב   •  10
102
גיא22/03/13, 21:18
לא ראיתי מספיק נחישות בסיום מצד השחקנים במיוחד מאלו שניכנסו :בניון ועטר
השב   •  10
101
yossi22/03/13, 21:01
גוטמן וליצן החצר יוסי אבוקסיס
למה כולם באים על דודו אוואט
מה טל בן חיים הוא לא אשם בשני גולים
מה טל בן חיים עושה הרכיב בחלל
10 שנים ישבה על הספסל קוראים לזה שחקן
ומה אם אלי גוטמן וליצן החצר יוסי אבוקסיס
חילופים של פחדן משחק בשיטה של לפני 40 שנה
בנקריס הציתה את תומר חמד שהיה הכי טוב על המגרש
חולצה שלא נגע בכדור פעם 1 הציתה את עדן בן בסט הכנסתה את יוסי בניון דקה 80 שה יוסי חלוד ובקושי זז צריך להיכנס דקה 55 שהגוף שלא יתחיל לתפקד כמו שצריך הו שחקן מבוגר לוקח זמן להיכנס למשחק פשוט אלי גוטמן כך את הליצן הולך הבית
תעסה טובה לעם ישראל
השב   •  31
100
קובי22/03/13, 20:59
ככה חושב ווינר
הוא צודק במיליון אחוז ככה חושב ווינר ולא דור המאמנים האפס שיש לנו פה .כל מי שלא אוהב את אייל ברקוביץ ושלמה שרף אלה אנשים שלא אוהבים לשמוע את האמת בפנים ומה לעשות אבל האמת לא תמיד נעימה
השב   •  80
אוהד23/03/13, 08:25
צודק
השב   •  00
99
דור22/03/13, 20:34
מליקסון ? היה הכי חלש על המגרש
הפתעת אותי
השב   •  46
גיא22/03/13, 21:25
ממש לא נכון .שחקן יצירתי בטירוף
השב   •  20
98
4:3:322/03/13, 20:33
נבחרת הגנה לישראל
שלוש השערים יכולים לבלבל ולהדחיק את העובדה שלנבחרת אין משחק התקפה קבוצתי. לתכנן התקפות עם שלושה שחקנים זה בושה ועוד בבית. להגן כקבוצה זה לא קל אבל להתקיף כקבוצה זה מורכב שבעתיים. לא פלא שעטר לא ידע מה לעשות בחצי השעה האחרונה, כי פשוט לא היה מה לעשות. בונקר שעד עכשיו לא מובן איך הצליח לייצר 3 שערים. אולי רק בגלל שפורטוגל היא כל כך בינונית ורכה ולמעט הכישרון ברגליים לא מביאה שום דבר מאירופה.
השב   •  10
97
טל22/03/13, 20:33
להוציא את כיאל ולא את חמד
את כיאל צריך להעיף דחוף יחד עם אוואט וטל בן חיים
השב   •  30
96
בדואי22/03/13, 20:32
אייל אתה צודק
גם הקמביין נגמר אתה המאמן הבא
השב   •  31
95
אוהד22/03/13, 20:27
דודו OUT
השב   •  50
עופר22/03/13, 20:49
האמת היא שברק לוי או קליימן צריכים להיות השוערים של הנבחרת
השב   •  11
94
עופר22/03/13, 20:06
ברקו צודק 100אחוז
הנבחרת כקבוצה נראתה רע וצריכים לומר תודה שלא הפסדנו כי למרות ה3-1 השחקים פחדו לדעת בכדור ולשלוט במשחק . אם פורטוגל היו מנצלים חצי מהמצבים התוצאה היתה 6-3 להם. אוואט צריך ללכת הביתה וגם בן חיים וקיאל. יש שחקנים שלא משנה היכולת שלהם , המאמן תמיד יכניס אותם להרכב. כל הכבוד על השערים היפים , לפחות זו נקודת האור של הנבחרת אבל הדרך עוד ארוכה כדי שנראה כמו קבוצה
השב   •  01
93
אהוד22/03/13, 20:05
חורים ברגלים
לא יכולים עד הסוף
השב   •  00
92
אריק הפועלחיפהלעד22/03/13, 19:59
אייל אני אגיד לך למה זו כן תוצאה טובה. גם בגלל הדברים הנכונים שכתבת
וגם משום שאיש בעולם לא ציפה ששחקני ומאמן פורטוגל יתחבקו לאחר שער השוויון כאילו הבקיעו נגד ספרד לפחות.
ישראל לא ניצחה בתוצאה אבל ניצחה בכל מה שקשור לכבודה כנבחרת וליכולת ההרתעה שלה במשחקיה הבאים.
השב   •  52
91
אבו עלי22/03/13, 19:57
זה מה שקורה כש.
זה מה שקורה כשבונקריסט מקבל מתנת אליפות מלוזון ומשלה את עצמו ואת כולם שהוא מאמן אמיתי כאשר בעצם הוא פחדן.
השב   •  10
90
רוני22/03/13, 19:53
לוזרים
למה תמיד זה קורה לנו?
השב   •  40
צהוב צהוב22/03/13, 20:39
לשירי
הם לא לוזרים אבל הם גם לא יצאו ווינרים או משהו
השב   •  01
פוצה מימוצה23/03/13, 06:00
אני אגיד לך
תסתכל על מככי חיפה באירופה אתה זוכר ברמת גן נגד קבוצה מסקנדינביה עם ארבייטמן ,אתה זוכר את מכבי חיפה באירופה 0 נק. 0 שערים
השב   •  00
89
מכבי ת״א22/03/13, 19:53
אין על ברקוביץ
מאמן הנבחרת הבא
השב   •  43
88
4:022/03/13, 19:50
כשנפסיד בבלפסט
כולם יחזרו לכך שכל הכדורגל מיסודו רקוב
אין השקעה בנוער, אין מתקנים(אכסטידיון רמת גן עדיין קיים!) ואין מאמני כושר ששמים דגש על כושר
השב   •  60
87
אלי22/03/13, 19:43
אם המטרה להגיע למונדיאל התיקו לא טוב
צודק אייל המטרה להגיע למונדיאל לכן חייבים לנצח ולא משנה מי היריבה(גם אם זו נבחרת ספרד)
תיקו לא משרת את המטרה
כיוון שלנבחרת פורטוגל נשארו משחקים קלים לעומת נבחרת ישראל
השב   •  21
86
יובל22/03/13, 19:42
אייל כרגיל תמיד צודק ואומר את האמת
הכואבת בפרצוף של כל לקקני התחת שלא יגידו דברים אמיתיים.
השב   •  11
85
שלומי יציע גימל 10 0 אליפות כוכבית כהן22/03/13, 19:42
מכבי חיפה מקקי תא
10 0
השב   •  20
84
אייל22/03/13, 19:42
למרות שהוא מעצבן אותי הוא צודק
יש לו גישה של ווינר
השב   •  21
83
היידה מכביי22/03/13, 19:29
הכל בגלל שריר הירך האחורי
תזכירו לי מי מאמן הכושר של הנבחרתjQuery151003268715739250183_1363973218374 אהה דרור שמשון..איך קורה שכבר בדקה ה70 מחליפים שחקנים שהתעייפו חוסר מקצוענות..ישראל יכלה לקחת את המשחק הזה בהליכה..שנותנים לך תיקח..אני עדיין חושב שיש סיכוי לנבחרת בתנאי שגוטמן ילמד מהטעויות..שבת שלום עם ישראל!
השב   •  40
82
אלי ב22/03/13, 19:22
חוות דעת של אייל
אייל אתה צודק גם מה שאמרתה בשידור נשבר כבר מכל העסקנים שמנסים לשכנע שתיקו בבית זה טוב זה כישלון
השב   •  21
81
ניסו22/03/13, 19:22
כל כך צודק ברקו.
כזה משחק מעשמם לא ראיתי כבר שנים פשוט משחק של קבוצה מליגה ג׳ לבין קבוצה מליגת העל
השב   •  13
80
עטלף כחול שחור22/03/13, 19:21
תיקו אחלה תוצאה..
אף אחד לא ציפה לתיקו.. אבל מלבד לכל החלק האחורי היה משחק טוב של הנבחרת.. כמה טעויות של גוטמן, לא היה צריך לשים את אוואט, יש שוערים טובים יותר. בן חיים זה הימור ולמרות שהלך לו טוב אני לא חושב שכדאי שהוא ישחק בנבחרת (כי הוא לא משחק בקבוצה שלו..) ושפונגין שחקן פח.. יש יופי של מגנים ימניים ישראלים אחרים.. אבל מה, יתעקשו על ליגיונר מסריח.. וכיאל מה? גם הוא לא מרבה לשחק, בניון היה חייב לפתוח.. פאקינג השחקן הכי טוב לא משחק..

חמד שחקן תותח, בן בסט תותח ומליקסון גם הוא.. בן בסט ומליקסון קיבלו כזה זינוק ברמה ועוד בגילאים שלהשתפר בהם זה מאוד מאוד מאוד קשה.
השב   •  22
79
טוב22/03/13, 19:17
יה מעצבנים תמיד הגול המעצבן הזה בזמן פציעות
די מספיק כואב הלב
אבל גאה בלחימה
השב   •  90
78
ראולה22/03/13, 19:16
אם את האומר שהקמפיין נגמר,אז אתה מנמיך ציפיות!
אתה סותר את עצמך.
אם אתה אומר שהקמפיין נגמר אז אתה מנמיך ציפיות.
נכון שיש לנו משחקים קשים בחוץ,אבל בספורט הכל יכול להיות.
אם לא היינו סופגים בדקה האחרונה כל הפרשנים היו מהללים את גוטמן והנבחרת.
השב   •  51
77
זוכר מקצועי22/03/13, 19:14
תגידו יש לכם זיכרון בכלל מהמשחק??
עדן בן בסט שיחק מעולה והתעייף דקה 80 היה סחוט!
בניון משנכנס חטף המון כדורים והוביל מספר התקפות
השב   •  20
76
יניב22/03/13, 19:14
עוד על "הנמכת ציפיות"
ברבע השעה - 20 דקות האחרונות ראינו את הנבחרת הישנה והרעה. למרבה העצבים, השדרים שיקפו את אותה לוזריות מאוסה (בצורת עידוד לאוואט ולמוציאי כדורי חוץ לעשות הכל לאט).

מה שהיה ב20 דקות האלו זו הישתפנות עלובה. נבחרת ישראל ויתרה על להיות צד שווה במשחק, והזמינה עליה בליץ של התקפות. מעבר לאספקט הלוזרי שבכך, הרי יש גם שיקול פרקטי טהור למה זה לא טוב:
ידוע שאחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר לקבוצה מובילה להעביר זמן היא דווקא להתפרש במגרש, ולייצר איומים על שער היריבה. ליזום התקפות (איטיות), שיאלצו את היריב להיות עם חלק מהשחקנים בהגנה.
אחרת אתה מקבל עשרה שחקנים שתוקפים אותך, ולפי חוקי ההסתברות הבסיסיים ביותר, אם תיתן לקבוצה שטובה ממך בדרגה או שניים לתקוף עם מספיק שחקנים מספיק פעמים, בסוף הכדור ייכנס. אלא אם כן אתה משכיב אוטובוס על השער, אבל יצויין שגם אז זה לא תמיד עוזר בהכרח.

ה 20 דקות האחרונות הוציאו שוב לאור את הכשל המנטלי הידוע של הכדורגלן הישראלי. נבחרת שמובילה 3-1 במשחק בית 15 דק'' לסיום ולא מאמינה בכוחה לנצח את המשחק. ועל זה נאמר "נבואה שמגשימה את עצמה".
השב   •  260
חביבי22/03/13, 22:14
משחק בית?? בר"ג??
אולי רק בשביל אנשי ההתאחדות, גועל נפש של מגרש, בלי אוירה מינימלית של כדורגל.
רק בגלל שאפשר להכניס בו 40,000 צופים בלחץ נותנים למבנה המכוער הזה עדיין לגיטימציה.
יש מגרש יפה מאוד בלוקסמבורג שהוא נדמה לי אולימפי, אבל בנוי הרבה יותר מודרני מבחינת זוית הצפיה, לא חסרים מגרשים אחרים(כולל אפילו זה של ווסטהאם ה"ענייה" בלונדון) עם קיבולת קהל של 40-45 אלף צופים בעולם שיכולים להיות תחליף ראוי למגרש הזה, ולא במיליארד שקל.. אפילו פחות מחצי מזה.
לא ברור למה בשנת 2013 עדיין מרשים לדבר הזה לעמוד על תילו.
אל תלכו על דברים יותר מדי גרנדיוזים, תבנו מגרש כמו בלומפילד עם 2 קומות וגג מעל הכל, זה אחלה בית בשביל נבחרת כמו ישראל.
השב   •  30
75
בן22/03/13, 19:13
גינזבורג ליצן
גינזבורג הזה ליצן מה הוא חושב שהוא בקונצרט נבחרת החלשה ביותר ב30 שנה האחרונות
השב   •  21
74
סיימון22/03/13, 19:12
צודק. מליקסון וחמד המצטיינים.אסור היה להחליפם.
השב   •  10
73
בוא נראה אותך מאמן22/03/13, 19:12
למה אתה מפחד לאמן ? אתה מפחד מכישלון ??
השב   •  60
72
אלן22/03/13, 19:07
הכל אפשרי גם לנבחרת ישראל..
אני ייענה לך ברקוביץ.. כמו שפוטוגל לא הצליחה לנצח כאן וכמעט הפסידו כן כמעט הפסידו, ישראל יכולה לנצח את פורטוגל בחוץ וגם להפתיע את רוסיה בחוץ.. אני חושב שיש לנו השנה אחלה של קבוצה עם אחלה מאמן וזה עדיין אפשרי כרגע אנחנו מקום שני לא לשכוח!
השב   •  20
71
חבר הנהלה22/03/13, 19:05
פה גדול! קודם תאמן בליגת העל
פה גדול! קודם תאמן בליגת העל, או בנבחרות הנערים,
תראה שאתה יודע גם לעשות ולא רק לדבר, תלמד מאלי אוחנה או טל בנין.
השב   •  61
70
לא ברור22/03/13, 19:03
למה אלירן עטר כזה היה חושך? ולמה ראדי לא שותף??
עטר היה פשוט חושך. הוא לא הגיע למשחק.

ראדי בכושר מדהים ונלחן תמיד, ובהיעדר מליקסון היה חייב להיכנס
השב   •  31
69
אבי22/03/13, 19:01
אמרת שאין סיכוי אחרי רוסיה
ומאז צברנו הרבה נקודות ונראים יותר טוב ממשחק למשחק שום דבר לא גמור כלום למעשה אני בטוח שנעלה
השב   •  31
68
שמעון22/03/13, 19:01
ברקוביץ
עדיין לא קראתי את הטור שלך וישר עברתי לתגובות לפי הכותרת שלך אתה צודק במיליון אחוז בושה וחרפה של נבחרת שלא מצליחה לנצח למרות יתרון 2 הטעות האיומה של בן חיים, לאן הוא רץjQuery15108522379123605788_1363971483444!?! אוואט טעות שלו אומללה אבל יכלו לתקן את הטעות אם הטיפש של שפונגין היה מעיף הצידה ולא ישר לרגל שלהם!!
השב   •  10
67
מנטליות אחרת22/03/13, 18:58
באיזה סרט אתם חיים
תפרגנו ,תוצאה מעולה ומשחק מעולה , חוסר הפירגון של האנשים בארץ בעצם גם המצב הכללי כזה , סתמו ת׳פה , תגידו תודה על מה שטוב
השב   •  32
יניב22/03/13, 19:36
מה הקשר לחוסר פירגון?
אנשים מאוכזבים שהנבחרת לא מסוגלת להחזיק יתרון של שני שערים במשחק בית, מול קבוצה לא גדולה.

זה לא ה''מה'', זה ה''איך''.
השב   •  12
המיוחד22/03/13, 20:54
לזכרוני פורטוגל קבוצה די גדולה.
עם שחקנים מהטופ האירופאי שמשחקים באלופת ספרד הנוכחית, ובליגות החזקות באירופה. נבחרת שעם הרכב דומה מאוד הגיעה לחצי גמר היורו והפסידה רק אחרי 120 דקות וגם זה בפנדלים. פורטוגל נבחרת מצויינת, ותיקו 3 איתם זה הרבה יותר ממה שהיה צפוי לישראל.
השב   •  21
66
יוסי22/03/13, 18:57
גם הבונקר לא עזר
השב   •  10
65
מכבי22/03/13, 18:48
אל תספר לי שאתה עדיין ממשיך במסע לדרוך על כולם כדי להיות מאמן נבחרת ישראל
השב   •  91
64
אלא22/03/13, 18:44
הלוזר בניון ושחקני צכבי
למה להכניס את הפנסיונר אחראי המגבות וה תה מצלסי ? ךמה 6 לוזרים ממכבי תא בסגל ?
השב   •  45
גלעד22/03/13, 19:07
בכיין מגעיל, נשבר מאנשים כמוך
השב   •  01
63
רון22/03/13, 18:39
עזוב אייל, אין עם מי לדבר, כולם לוזרים, לא מבין את זה!
סהכ כדורגל וכל זמן מדברים כאילו אנחנו יוצאים עם חייל אחד מול צבא שלם, די עם זה כבר, זה כדורגל, 11 מול 11 מתחיל ב0-0! מה התבוסתנות הזאת כל הזמן?? אם היינו ניגשים למשחק הזה כווינרים, גם היינו יוצאים ממנו ככה!
השב   •  110
62
רובי22/03/13, 18:39
למה מגיע לו?
מה הוא עשה עד היום כמאמן חוץ מללכת מכות עם אבא של אחד מהשחקנים שלו?
חוץ מלדבר אין לו שום מושג, איתו היינו מפסידים היום 5-0.
השב   •  41
61
גר בנשר22/03/13, 18:38
אייל, עבר הרבה זמן מאז הפרישה, אולי תתחיל לאמן?
ולא קבוצת ילדים ב''?
ממה אתה מפחד?
אתה חושב שאתה טוב?
תראה תוצאות.
קח קבוצה כמו קריית שמונה או משהו בסגנון, ותעשה ממנה קבוצה עם מסורת באירופה, זה כבר יביא לך ניסיון.
בינתיים אתה רק מבלבל את השכל הרבה.
כולם יצאו עם טעם מר מהנבחרת הזאת לאורך כל השנים האחרונות, תוכיח שזה מגיע לך.
להיות מאמן זה לא כמו להיות שחקן.
השב   •  113
60
טכנאי טלויזיה22/03/13, 18:38
הטלויזיה רעדה מהברכיים שרעדו לעטר, רפאלוב ובניון
ההרכב שפתח ידע מה הוא רצה. החלפתם של חמד, בן בסט ומליקסון בעטר, רפאלוב ובנעיון גרמה להתמוטטות המערך של גוטמן עם 3 שחקנים שלא ידעו מה הם מחפשים במגרש.
השב   •  51
59
זה שהרס את המשחק.22/03/13, 18:37
השער השלישי של הנבחרת
דווקא השער השלישי של הנבחרת הביא לזה שפורטוגל הצליחו לחזור כי בגלל התוצאה 3:1 השחקנים התחילו לשחק בצורה נאיווית וחלמו בהגנה כי עד אז הם היו די מרוכזים וסגרו טוב.
השב   •  10
58
אלעד22/03/13, 18:34
אוואט
למה אוואט למה איפה ארושש
השב   •  11
57
ההוא22/03/13, 18:34
אם 2 גולים בתיבת ה-5.זה לא אשמת השוער
אז באמת שאף אחד לא מבין בכדורגל
השב   •  10
56
דותן22/03/13, 18:34
הגולים
שימו לב: השער הראשון אחרי שתי דקות של משחק השער האחרון בדקה האחרונה של המשחק והשער השני דקה אחרי הגול השלישי שכבשנו. מה זה אומר? זה אומר שהנבחרת שלנו נתנה יותר מדי כבוד ליריבה דבר שהביא אותה לעשות טעויות של חוסר ריכוז בדקות קריטיות של המשחק. אם הנבחרת הייתה מטמינה בעצמה ועולה עם בטחון היא לא הייתה עושה טעויות של מתחילים בדקות הכי חשובות של המשחק!
השב   •  20
55
מאור22/03/13, 18:33
ברקו הגיע זמנך לנבחרת
תמיד אותו בולשיט תמיד נביא תירוצים שלפני המשחק היינו חותמים על תוצאת תיקו,ואני אומר שבגישה הזאת אנחנו לעולם לא נראה את ישראל במונדיאל נמאס מהמאמנים הפחדנים שלנו מהלוזריות בדקות האחרונות משערים במצבים נייחים,מפחדנים כמו אבי נמני שבושה שהוא בכלל פרשן כדרוגל.אבל הכי מתסכל זה שפורטוגל נבחרת פשוט חלשה אנחנו הגענו למצב מדהים 3-1 די בקלות ופשוט ביזיון במיוחד אלי גוטמן זה שדפק 3-0 עם הפועל תא על ליון התחיל להשתפן כמו כל מאמן בנבחרת, טעות ענקית שראדי שחקן מצויין שלא פתח ואפילו לא נכנס כמחליף חמד היה מצויין למה הוא החליף אותו. בקיצור עוד קמפיין נגמר כבר אחרי חמישה משחקים וזה לא בציניות הקמפיין גמור ולא בגלל השחקנים בגלל אנשים כמו נמני ,אבי רצון,אלי גוטמן,חיים רביבו ועוד הרבה.
השב   •  20
54
לא אוהדת כדורגל.22/03/13, 18:31
לא צריך להיות שחקן כדורגל או מאמן כדי להבין.
שכדי שנוכל לנצח משחקים אנחנו צריכים לשחק על נק'' החוזק שלנו ולא לשחק לידי היריב!
אנחנו לא צריכים לשחק כדורגל גרמני או אנגלי שבו מעיפים כדורים לגובה כי שם נפסיד! האירופאים חזקים מאיתנו,פיזית ,גבוהים מאיתנו וזה הסגנון הנוח להם! אין לנו סיכוי שכדורי גובה להיות ביתקון עליהם!
אנחנו צריכים לשחק משחק בגנון ספרדי שם היתרון שלנו. והיות והשחקנים שלנו לא יודעים למסור כדורים ארוכים מדוייקים אנחנו צריכים לשחק פשוט וחכם,לפי היתרונות והיכולות שלנו.כמו שמכבי ת"א משחקת. מסירות מרגל לרגל כשכל שחקן מוסר לשחקן שהוא פנוי ויקבל את הכדור ואז שחקן אחר שנכנס לחורים בהנגה של היריב ומתפנה לקבל מסירה וככה לאט לאט מתקדמים לעבר השער ועם " חלוץ חד" כמו עטר או פריצה(במקרה שלנו חמד.) כש-2 החלוצים מוסרים אחד לשני אם מפריעים להם בהגנה והשחקן השני מתפנה לקבל את הכדור לשער קל.
זה פשוט הגיון פשוט! לא צריך להיות כדוגלן ולא מנתח מוח!
אנחנו הפדנו כי אחרי ה-:31 במקום למסור ולהניע כדור בזהירות ובאחריות,אפילו אם צריך מסירות קצרות- העפנו כדורים לגובה, בלי כתובת והכתובת הית על הקיר. ההתקפה האחרונה שהביאה לשיוויון היתה מכדור שאאוואט בעט רחוק לקצה השני, לכיוון השוער הפורטוגלי,כשכל השחקנים שלנו היו עסוקים במגננה ולכן היו שם פורטוגלים שמיד לקחו את הכדור שהעיף אוואט ודחפו להתקפה.זה היה עוד לפני השער ה-3 של השייויון שאאואט העיף כדורים במקום כמו במכבי- למסור לשחקן פנוי ולדחוף את ההתקפה קדימה ע"י מסירות לשחקנים פנויים.
זה כ"כ פשוט והגיוני.
צריך להראות זאת בכל תכניות הספורט את כל העפת הכדורים לגובה כולל של אוואט שהביא לגול שחטף וחטפנו.
השב   •  00
53
מוטי22/03/13, 18:28
רק אני ראיתי ששפונגין הרחיק לא טוב??
נכון שאוואט אשם אבל מה עם שפונגין שהרחיק למרכז במקום הצידה ולכן סביר היה שהכדור יפגע בשחקן שלהם.
השב   •  10
52
תותחן22/03/13, 18:24
על מה הוא מדבר?! מליקסון היה חושך!
השב   •  23
51
סיימון22/03/13, 18:20
ברקוביץ צודק. נימני ראה משחק אחר. פורטוגל נבחרת חלשה מאוד ולמזלה יש לנו מאמן בונקריסט
השב   •  51
50
אז בוכים נגד פורטוגל.22/03/13, 18:20
כשלא מנצחים את אזרבייג''ן
זו הבעיה שהנבחרת לא מנצחת כשהיא צריכה ודווקא נגד נבחרות חזקות על הנייר פתאום אנחנו יותר טובים.
קודם שידעו לא לפשל נגד אזרבייג''ן ואחר כך שיחפשו לנצח את פורטוגל.
השב   •  00
49
Jonathan dos Santos22/03/13, 18:19
לא האמנתם וזה מה שהיה
פורטוגל עוד תאבד נקודות, אנחנו עדיין מעליהם, אנחנו רק צריכים לנצח משחקים, אם ננצח את כל הקטנות נעלה, פורטוגל לא מנצחת את אזרבייג''ן, תרשמו!
השב   •  40
עומר22/03/13, 20:47
יש סיכוי שהם לא ינצחו את אזרבייז''אן
מדובר בנבחרת מאוד ביתית.
השב   •  00
48
אוהד22/03/13, 18:18
כה זה כשאין כושר ל-90 דק''.
יפה שהצליחו 70 דק'' להראות שווים ואפילו טובים יותר אבל תמיד הנבחרת סופגת בסיום וחלק מזה זה בגלל כושר לקוי כי אנחנו ארץ החפיף ושחקנים מתאמנים בצורה חובבנית ולא סתם נראים בסיום סחוטים מעייפות.איך ירדפו אחרי היריב אם אין להם כוח?איך תצא בעיטה טובה אם הרגל בקושי זזה מרוב עייפות?איך יקפצו לכדור גובה אם הם רק רוצים לימצוא כיסא ולנוח?
השב   •  00
47
מכבי תא22/03/13, 18:18
לפני המשחק הייתי חותם תיקו
אבל שמובילים ב2 שערים 15 דקות לסיום זה אכזבה שירן ייני היה מצוין גם איתן טיבי שיחק טוב
השב   •  50
העצבני22/03/13, 18:48
שכחת
ועטר .
השב   •  02
יניב קטן הוא המלך של חיפה!22/03/13, 21:13
עטר שחק נוראי
ייני וטיבי היו באמת מצויינים.
השב   •  20
46
מסי22/03/13, 18:17
עם מי החליף רונאלדו חולצה?
השב   •  21
מישהו22/03/13, 19:18
עם אף אחד
השב   •  20
אוהד22/03/13, 22:23
עם אובמה.
השב   •  30
45
אוהד22/03/13, 18:14
עד שההתקפה טובה ההגנה פח
והשוער גרוטאה.
השב   •  20
44
סיימון22/03/13, 18:13
שפונגין ובן חיים אשמים בשני שערים שספגנו יותר מכל שחקן אחר.
השב   •  20
מרקו23/03/13, 20:14
ייני האשם המרכזי! איפה הוא התחבא?
השב   •  00
43
אפי22/03/13, 18:12
הגיע הזמן.
עד מתי דודו אוואט ימכור אותנו במשחקים? דיי הוא לא ראוי יותר להיות השוער הראשון. הוא חוטף 4 ו5 כל שבוע בספרד. מספיק! צריך להגיד בקול רם דודו תפרוש! אני לא חושב שאף שוער אחר (חיימוב קליימן הרוש עמוס) יכול להיות יותר חלש מהתצוגות של אוואט ב5 שנים האחרונות. יאללה תנו לצעירים את האפודה מס'' 1!
השב   •  80
42
/22/03/13, 18:10
עטר לא נלחם - לעומת חמד שכן נלחם
השב   •  30
41
אדום אדום22/03/13, 18:08
ברקוביץ לא פחדן
הוא לא פוחד להגיד תאמת אנחנו שיחקנו קודם בשביל לא להפסיד כרגיל ואת זה עד שלא ישנו כאן בארץ לא יגיעו לכלום אני אישית מעדיף כדורגל אטרקטיבי ושחקנים כמו בפורטוגל על פני קבוצה הגנתית בלי יצירתיות בלי משחק התקפי בקיצור הצעירה היתה מפרקת את פורטוגל כמו שהם שיחקו אתמול ותכלס ברקוביץ צודק בכל מילה שלו
השב   •  31
40
אוהד22/03/13, 18:06
רפאלוב ואלירן עטר רק הפריעו.
רפאלוב בכלל חלם בכל פעם שהכדור הגיע אליו.
השב   •  50
39
אוהד22/03/13, 18:04
לפני המשחק תיקו היה מתקבל
אבל כשמובילים 3:1 במקום להיות מרוכזים עושים את כל הטעויות האפשריות(גם מצד המאמן) כדי שפורטוגל ישוו.
השב   •  20
38
סיימון22/03/13, 18:03
גוטמן עשה מפורטוגל החלשה, גדולה עם החילופים המוזרים.
מליקסון היה הטוב במשחק. חבל שגוטמן הבונקריסט פחדן.
השב   •  71
37
אבנר22/03/13, 18:02
צודק אייל
חוץ ממלחמה לא ראינו מהנבחרת כדורגל
השב   •  30
36
סיימון22/03/13, 18:01
הטעות הגדולה- החלפת מליקסון הענק שידע להחזיק בכדור בביטחון ולמסור נכון
בניון? לא נגע בכדור ולו פעם אחת. החילופים של גוטמן לא היו נכונים ואם היו משחקים עוד דקה נוספת היינו מפסידים.
השב   •  80
35
מיקי22/03/13, 18:00
ומי אמר שאי אפשר לנצח את רוסיה בחוץ?
למה סתם לגמור קמפיין? אם פורטוגל היו מנצחים כאן היית יכול לומר בכיף שהקמפיין גמור. אבל עדיין גם לישראל וגם לפורטוגל אותו מספר נקודות. פורטוגל נבחרת הרבה יותר טובה מרוסיה וראו את זה בבירור. רוסיה עוד צריכה לבוא לפורטוגל, וישראל עוד צריכה לנסוע לרוסיה. וגם רוסיה וגם פורטוגל עוד צריכות לשחק בצפון אירלנד ובאזרבייג''אן. ככה שכלום עוד לא גמור, אייל
השב   •  13
תותחן ירוק מהכרמל22/03/13, 18:14
רוסיה נתנו לנו 4 בבית אז אתה רוצה בחוץ לנצח?
השב   •  20
מיקי22/03/13, 18:42
רוסיה לא נתנה לנו 4 בבית
אנחנו נתנו להם לשים לנו 4
השב   •  10
מבין בכדורגל22/03/13, 19:06
אתה רציני?
רוסיה הביסה אותנו 4-0 בבית ואתה אומר שאנחנו יכולים לצמח אותה בחוץ? איפה אתה חיjQuery15109985330258496106_1363971921733?
השב   •  00
34
גדבאן רמי22/03/13, 18:00
רציתם אוואט קיבלתם אאוט כנסו
רציתם אוואט קיבלתם אאוט

ח ח ח מדינה כובשת זמנכם הולך ואוזל
אני הבן אדם הכי שמח בעולם, גם לא ניצחתם וגם רונלדו הסמרטוט שעשיתם ממנו גיבור לא כבש ושיחק על הפנים כהרגלו, אוי היכן אתה מסי שלי היית לבד תוקע לחבורת שנואי העולם כמה חתיכות ברשת..
לא נורא גם כך עפתם מהמונדיאל יא אפסים אוי איזה חגיגה
השב   •  126
ציוניסט22/03/13, 18:29
ח
לפחות יש לנו מדינה בשביל להתחרות יזלמה. עכשיו לך תכין לבנה ואל תשכח את החריף. שבת שלום ומבורכת מישראל.
השב   •  110
כדורגל22/03/13, 18:47
פאטמה תכנסי
סע בחזרה הביתה שלך.. ביום שרונאלדו יבעט כדור לכיוון הנבחרת שלך תדבר
השב   •  80
שער 522/03/13, 18:49
כנס כנס
יאללה סתום ת''פה, לך תעודד את סכנין קבוצה פח יאפס.
מה לכם ולכדורגל ?! אפילו שחקן אחד מהקבוצת פח שלכם לא היה בנבחרת אז כדאי שתוריד ת''ראש !
השב   •  40
שגב שלום22/03/13, 18:50
לא נעים
תתביש לך . אתה לא חייב לאהוב את הנבחרת אבל בלי להשתלח . אגב גם אני שמחתי בשער השוויון .
השב   •  26
אורי22/03/13, 18:55
אמרתי לך חומוס וצ''יפס לשולחן 7.
ואחרי זה תסייד לי את הקיר!
השב   •  71
גדבאן רמי22/03/13, 19:04
שגב שלום לך תחליף את הסמל כי זה
כי זה לא מוסיף לנו כבוד אלא ההפך ואל תשכח ללבוש כחול לבן יא חתיכת אפס
השב   •  14
גדבאן רמי22/03/13, 19:07
שער חמש מה שלום הרביעיה שקיבלתם מ
ממכבי ת"א ? עדיין צורבת לכם?

יש לך ד"ש ממהראן ראדי ששיחק בנבחרת גם ממוחמד כליבאת ומחמד גנאיים.. נבחרת צעירה אדון זיכרון קצר יאללא פינלנד תעשי את שלך ח ח ח
השב   •  13
גדבאן רמי22/03/13, 19:18
חיפאי איך זה לחטוף מסכנין 0-2 ו 3-1 ח ח ח
השב   •  12
עומר22/03/13, 20:46
תגיד רמי, מאיזה מדינה אתה?
תמשיכו להיות מתוסכלים שהמדינה הזאת נמצאת בשליטתנו וככה זה יהיה תמיד.
השב   •  32
גדבאן רמי23/03/13, 00:09
אני מערבי ה 1948 שבקרוב תחזור להיות בשליטתנו עזרת השם
השב   •  12
יוסי23/03/13, 13:51
מתי הנכבשים ילמדו לשחק בכדור
השב   •  00
33
הראל22/03/13, 17:59
אלי גוטמן
מכבי חיפה הקבוצה הכי טובה בארץ עם שחקן אחד בסגל ביזיון
השב   •  20
32
יוסי22/03/13, 17:58
סקר מתי נעלה למונדיאל
כחול עוד 200 שנה
אדום עוד 500 שנה
השב   •  129
31
ג''וני22/03/13, 17:56
הנבחרת עשתה מה שהיא צריכה לעשות
אוואט לא בא מהטיסה ברחבת ה5 הוא לא תופס כדור ?
תטפס על השחקן הזה תעיף אותו קיבינמט
נראה אשכרה שקנו את אוואט במשחק הזה , שוער שמשחק בספרד צריך לדעת טוב יותר .
השב   •  22
30
דודי22/03/13, 17:53
הקמפיין לא גמור
שום דבר לא גמור .
למה אתה אומר שזה גמור אם יש לנו אותם נקודות כמו לפורטוגל ואנחנו מתמודדים איתם ראש בראש על המקום השני?.
ניצחון שלנו באירלנד והפסד או תיקו של פורטוגל באזרבייג''ן ומה תגיד אז ? שהכל גמור ואין סיכוי?
בספורט הכל אפשרי וזה לא נגמר עד שזה לא ניגמר
השב   •  50
29
פרימו22/03/13, 17:53
בן זקן
תמיד אתה אנםרסים אתה לא מוסגל לאמן נוער
גוטמן מאמן טוב אבל פחדן לא צריך בניון ולא דודו הם הורסים חדר הלבשה צריך שחקן כמו שירן יאני ראדי חמד טיבי בן בסט
השב   •  20
28
תומר22/03/13, 17:53
זה פשוט נאחס
כבר הרבה זמן הנבחרת לא ניצחה נבחרת מדרגים מעלייה.אם זאת אנגליה,שוויץ,צרפת,קרואטיה,יוון,פורטוגל ורוסיה זה לא הגיוני
השב   •  00
27
קובי22/03/13, 17:52
גינצבורג הזה מאוס לאללה
מה הוא משחק אותה בעל גינונים של סר מאנגליה - יאללה תלך!
השב   •  93
שי22/03/13, 18:12
ח אשכרה!
השב   •  10
26
שיר. א22/03/13, 17:52
ברור שהנבחרת שלנו מאוכזבת
מהתוצאה אחרי שהובילה 3-2 עד לדקה 90, אבל לפני המשחק אני בטוחה שהמאמן היה קונה תיקו, הוא חשש מתבוסה.

אני אישית מאוד נהניתי למרות התיקו , מי יודע עם קצת מזל והנבחרת תעפיל למונדיאל,

אייל תפרגן קצת לנבחרת מגיע לה הבקיעה 3 שערים לפורטוגל זה לא דבר של מה בכך..
השב   •  43
שי22/03/13, 18:09
את תהיי בשקט
אין לך מושג אייל אומר בדיוק את האמת
השב   •  62
25
טוני22/03/13, 17:50
חייבים לבזבז יותר זמן.
אנחנו לא מספיק "רעים"
השב   •  21
24
ינון22/03/13, 17:49
ברקוביץ
מסכים עם כל מילה של ברקוביץ לא סתם פורטוגל יצאו תיקו עם צפון אירלנד וניצחו בשיניים את לוכסמבורג הם בינוניים ואנחנו גם נגדם עשינו ב90 אחוז מהמשחק בונקר בבית נבחרת מגעילה ובראשם המאמן הכי מלוקק בעולם להעיף את גוטמן מחר
השב   •  82
23
עדי22/03/13, 17:47
אייל אתה חייב.
אבל חייב לאמן תנבחרת הקו מחשבה שלך של ווניר בנשמה ולא של לוזר ( אבי רצון שמסתפק בתיקו וגם נמני) אמונה ומחשבה חיובית + מחשבה התקפית במיוחד בבית כושר גופני גבוה ואת כל אלה להחדיר לדור הצעיר . אנחנו מדינה של לוזרים
השב   •  113
22
אפ22/03/13, 17:46
צודק בעניין חמד
חמד דומה במשחק לפריצה (למרות שפחות טוב). הייתי מכניס את עטר דווקא במקום בן בסט ומשאיר את חמד. מליקסון היה חייב להישאר. רפאלו לא חזכיר אותו (חלש כמו גולסה אתמול)= אולי היה נכון להכניס את ראדי במקום בניון
השב   •  46
גל22/03/13, 18:19
כנס
איך אתה אומר שגולסה היה חלש אתמול. הוא היה הכי טוב על המגרש ואפילו המאמן ההולנדי אמר שהוא התרשם ממנו
השב   •  21
f_totti22/03/13, 18:30
מי אמר שפריצה יותר טוב מחמד?
אני ממש אוהב את פריצה, אבל איך אתה יכול לעשות בכלל את ההשוואה?
היום, חמד היה השחקן מספר אחד במגרש, נלחם ושיחק כמו שחקן ברמה עולמית.
לפי דעתי ראדי היה צריך להיכנס במקום בניון, ועטר היה המאכזב בשבילי. שחקן שמשחק בנבחרת, אסור שיראה ככה.
הוא לא רץ לכדורים, לא עושה תנועה. הפעם היחידה שראיתי אותו רץ היה כשהכדור היה אצלו והוא ניסה לכדרר..
השב   •  00
אבי22/03/13, 18:59
מה קשור פריצה יאומלל
הוא זר שיעזוב אתכם שנה הבאה מה אתה מדבר אליו כאילו הוא אחיך,פרגן לחמד חלוץ גדול,ישראלי בליגה הספרדית ובניגוד לזהבי גם מבקיע שם וגולים יפים נגד קבוצות חזקות,מה קשור פריצה?
השב   •  12
21
דם כתום,לב כתום,ראש כחול(המקורי)22/03/13, 17:44
צודק אבל..
עדיין לא גמור שום דבר אבל אני מאוכזב מהתיקו
השב   •  41
שי22/03/13, 17:59
לא גמור?
זה האמא של הגמורים
השב   •  11
20
אורי22/03/13, 17:43
אף אחד לא אומר שתיקו זה תוצאה טובה, אבל אם תסכם את כותרות העיתונים והאינטרנט מהשבוע האחרון, תגלה שקיבלנו 5% סיכוי לניצחון ו 10% סיכוי לתיקו. כך שהתוצאה טובה, למרות שע"פ התפתחות המשחק היא מאכזבת.
השב   •  10
19
הגיע הזמן לחילופי משמרות בשער22/03/13, 17:43
גיא חיימוב לשער הנבחרת
הוא השוער הכי יציב היום וגוטמן לא סופר אותו
השב   •  42
18
ירוק ירוק ירוק22/03/13, 17:43
3:3
אייל צודק. התוצאה לא טובה. יכולנו לנצח ולנצל את ההזדמנות לנצח בפער 3-1 אבל שבמחצית שניה שומרים על התוצאה ולא מנסים להמשיך לתקוף זה מה שיוצא בסוף. מי שלא תוקף מקבל בסוף שער. עד עכשיו אני לא מאמין איך פספסנו נצחון ענק.
השב   •  21
17
עדי.ב22/03/13, 17:43
מאוכזב
אתה כל כך צודק , ואני חושב שהיום היינו יכולים לעשות את זה בגדול , החזקת הכדור של הנבחרת מתחת לכל ביקורת על זה לא דיברתם בשידור , כל כדור מעיפים כאילו אין מחר , הנעת כדור נכונה ושמירה על הכדור הייתה מייאשת אותם והיינו מרוויחים דקות יקרות ! בהצלחה יום שלישי מול קבוצה שתעשה לנו חיים יותר קשים מפורטוגל !
השב   •  10
16
ניר22/03/13, 17:42
אין להם כושר לרוץ 90 דקות
דקה 70 גמורים
השב   •  30
15
רונלדו22/03/13, 17:42
Wintip
השב   •  00
14
בושה22/03/13, 17:40
עכשיו
כל היפי נפש יבלבלו שגם תיקו זה מכובד אבל התיקו היום היה יותר גרוע מהפסד. לא הגענו להזדמנויות ולמעט שהגענו ניצלנו אותם לשערים. עד כאן הכל בסדר אבל אם בדקה 70 שאתה ביתרון שני שערים אתה לא יודע לשמור על המשחק ולנצח אז כלום לא שווה! אין הבדל בין תיקו 3 לתיקו 0 !! שום דבר לא מכובד פה כי זה היה פוקס של הנבחרת !!
השב   •  62
רובי22/03/13, 18:40
אוהד בית"ר ממוצע
אני מת שתסביר לי איך בדיוק התיקו הזה יותר גרוע מהפסד.
השב   •  10
ברק22/03/13, 19:31
רובי,
איבוד הנקודות. לזה התכוון הבחור, לדעתי. תיקו והפסד הם אותו הדבר מבחינת המשמעות שלהם. ניצחון היה משאיר סיכוי להצלבה.
השב   •  00
13
יציע מזרחי22/03/13, 17:40
מספיק אוואט תודה לך אבל תפרוש
הרוש חייב לפתוח מול צפון אירלנד דודו עשה את שלו מספיק
השב   •  184
דש22/03/13, 17:50
הרוש שוער בין נכה לבינוני אין לו מקום בכלל
השב   •  52
יובל22/03/13, 19:47
לא הרוש בחיים-דני עמוס או אפילו דודו גורש
השב   •  00
12
נדב22/03/13, 17:40
מי שמסתגר, בסוף חוטף
אחרי הגול השלישי, במקום להמשיך לשחק כמקודם, ישראל הסתגרה. כל כדור שנחת אצל שחקן ישראלי עבר מיד חזרה לפורטוגלים שפתחו בהתקפה נוספת.
אני אף פעם לא מבין למה קבוצה שעד דקה מסויימת שיחקה בצורה טובה והצליחה, משנה פתאום את הגישה ומזמינה על עצמה התקפות חוזרות ונשנות.
השב   •  80
בדיוק.22/03/13, 18:20
שוב מנטליות הישראלית! השחקנים נכנסו לאופוריה
יחד עם הקהל ובמקום להעשת וגם המאמן "לסדר להם את הראש ולצעוק להם מיד לשמור על הכדור"
הם שיחקו בעודף בטחון וישר ידעת שתחטוף.וכך היה.
אחרי שער צריך לדאוג רק שהכדור יהיה ברגליים שלך ולמסור הזהירות מרגל לרגל ובעיקר להיות רחוקים מהשער שלך,שלא יחטפו לך כדור ויפתיעו.
רולנאדלו היה מאוכזב וראית שהוא רוצה מיד לחזור למשחק עם שער והוא אמנם לקח את הכדור, משך את ההגנה ובישל לשחקן אחר. זה יה כ"כ צפוי ועדיין השחקנים הסתומים שלנו לא היו עסוקים ולהרגיש "היי במקום לרדת מיד לקרקע ולשמור על הכדור ברגליים שלנו.
השב   •  10
11
שי22/03/13, 17:39
ברקו לאימון הנבחרת
נמאס מהמאמנים הלוזרים
השב   •  2318
בדיוק.22/03/13, 18:22
הפעם אני מצטרפת.
צריך אותו או ליד גוטמן או במקומו!
גוטמן יודע ללמד הגנה כמו בלאט במכבי אבל כמו שבלאט צריך את גרשון לידו במכבי ככה גוטמן צריך את ברקוביץ''
השב   •  12
10
רון22/03/13, 17:38
אנחנו נבחרת חלשה
איכס
השב   •  11
9
palermo22/03/13, 17:38
כל מילה בסלע!
אני אמרתי לפני המשחק שאנחנו ננצח בגלל שפורטוגל בכל 3 הקמפיינים האחרונים השיגה מספר תוצאות חלשות, מול יריבות יותר חלשות מישראל.
כשאתה מוביל 3-1 בבית גם מול ברצלונה אסור לך להפסיד-אופי חלש.
כשהכדור גובה עלה לכיוון אוואט צעקתי אוי דוידוביץ''. ככה קופצים לכדור? מה זה?
אוואט עשית את שלך לך הביתה!
גם אם היינו מנצחים לא היינו עולים.אבל שוב פעם ימכרו לנו את האשליה שיש סיכוי,
אז ב-3-1 היה סיכוי. ברגע שהכדור גובה עלה -נגמר!
השב   •  41
8
בארסה22/03/13, 17:36
תמיד קבוצה ישראלית סופגת דקה לפני הסיום
שימו לב לז,ה
השב   •  21
אבירם22/03/13, 21:45
קוראים לזה
"לוזריות".
השב   •  00
7
נתן22/03/13, 17:35
חבל מאוד דודו
חבל מאוד דודו אווט נמצא כבר תקופה רבה בכושר לא טוב מי שראה את המשחקים האחרונים שלו במיורקה הבין על מה מדובר דודו פשוט עושה הרבה טעויות בזמן האחרון פשוט לא טוב !! הרבה אנשים אמרו את זה לפני המשחק גם עכשיו זה כבר עבר !! חבל מאוד !!
השב   •  51
6
ירוק בנשמה22/03/13, 17:33
חוסר העירנות הוא זה שדופק את ישראל
בכל משחק מחדש, אבל לא בכל משחק ובטח שלא בכל משחק מול פורטוגל, ישראל עושה מהפך עם שני גולים (ועוד איזה גולים) לאחר פיגור 1:0 בדקה השנייה, עולה ל-3:1 מעוד שער מצוין (וממצב נייח, חשוב להדגיש). נכון, ספגנו שער שכפה שיוויון דרמטי, אבל אל תשכחו שספרד הייתה צריכה דו קרב פנדלים כדי להדיח את פורטוגל בחצי גמר היורו, אז היא לא בינונית כל כך. אני חושב שאנחנו צריכים להיות מרוצים מהמשחק הזה. ביום שלישי משחק מול צפון אירלנד, שעושה קמפיין טוב, הוציאה תיקו חוץ מול פורטוגל וגם היא בתמונת העלייה להצלבה. יש לה יתרון ביתיות ומזג האוויר ישחק עבורה, אסור לזלזל בה וחייבים להגיע מוכנים. פסח שמח לכולם.
השב   •  70
5
המלשן22/03/13, 17:32
גיא חימוב במקום דודו אווט.
השב   •  93
צהוב צהוב22/03/13, 20:42
צודק מאה אחוז
שוער ענק אני רואה משחקים שלו דרך האינטרנט שוער שלדעתי קמפיין הבא יהיה שוער ראשון ואם לא הוא אני לא יודע מה
השב   •  30
4
דוד22/03/13, 17:31
מליקסון שחקן ענק
ומסכים איתך ברקו,אבל לפני המשחק אף אחד לא ציפה שכך תהיה התוצאה..כולם חשבו שנקבל כאן תבוסה
שאפו לשחקנים על משחק לחימה,בסופו של דבר אנחנו יצאנו מאוכזבים מגול שספגנו בדקה ה92
אין מה לעשות הדור של היום הוא דור של שחקנים חלשים ולכן אנחנו לא משחקים כדורגל טוב,אבל מי יזכור איזה כדורגל אנחנו משחקים?שורה תחתונה יזכרו את התוצאה ואת זה שעלינו מהבית ושאנחנו במונדיאל
השב   •  170
פופאי הנוקמים מהמכתש22/03/13, 17:35
מליקסון שחקן הכי חלש אולי אתה עיוור
מאבד כדורים כמו טירון
אולי נגד שחקנים חלשים הוא טוב
השב   •  03
שיר22/03/13, 17:44
מליקסון חלש מאוד
איזה ענק חלש מאוד אין לא מקום אפילו בנבחרת החלשה הזו של ישראל לגבי התוצאה תוצאה טובה לאור מה שקרה במגרש שלוש הזדמנויות שלוש גולים מחצית שנייה לא חיברנו שתי פסים בונקר של שנות השבעים נבחרת חלשה מאוד שסחטה תיקו מנבחרת בינונית
השב   •  02
מכבי מכבי22/03/13, 17:55
מליקסון גרוע ביותר
בגללו הגול השני, חושב שהוא מסי, לא הצליח לעבור אף אחד,הוא ניסה להעביר שני שחקנים הם חטפו ויצאו למתפרצת
השב   •  02
3
צור22/03/13, 17:31
גוטמן זרק את אובארוב כשנכנס לתפקיד
והיום שני גולים ישירים באשמת השוער!!
חבל
השב   •  351
שטויות22/03/13, 19:25
ממתי שוער בספרד צריך מאמן שוערים?
השב   •  19
2
yair_m1422/03/13, 17:29
ישראל
הקמפיין גמור ישראל ביישתם אותנו
השב   •  331
גיא22/03/13, 17:42
ביישתם?
הם לא ביישו. זה נכון, שער של לוזרים (השחקנים לוזרים, ההגנה צולעת, רמי גרשון גרוע ואוואט כבר צריך לפרוש) אבל בושות הם לא עשו. אתה חי בסרט. יום טוב נשמה
השב   •  36
אליהו23/03/13, 09:22
ואתה מבייש את אוהדי מנצ''סטר
ישראל הייתה מעולה, רק חוסר מזל וחילופים רעים מנעו מאיתנו לנצח את המשחק הזה, כנראה שהפעם דוד יצא ביתקו עם גוליית.
השב   •  20
1
מכביסטט22/03/13, 17:27
אייל אתה תותח!!
אם כל הפרשנים הסמרטוטים היו מדברים לפני המשחק כמוך הנבחרת הייתה עולה אחרת ולא מקבלת גול תוך 2 דקות!!

שמור על דרך ארץ פעם הבאה ח
בוני הרג אותי!!
השב   •  4619
אסור לפספס
נגןלבריאות: הרכש החדש והנוצץ של ערן זהבי
לבריאות: הרכש החדש והנוצץ של ערן זהבי
נגןזאת פסגת האומץ? הליכה בין שמיים לארץ
זאת פסגת האומץ? הליכה בין שמיים לארץ
נגןמוגזם או מושלם? לתפור קעקוע של הקבוצה
מוגזם או מושלם? לתפור קעקוע של הקבוצה
נגןאת השיא המטורלל הזה אתם חייבים להכיר
את שיא גינס המטורלל הזה אתם חייבים להכיר
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
המשחקים הפראלימפיים
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר