שתף קטע נבחר

סך הפרסים בפלאשינג מדו יעלה ל-50 מיליון דולר

מארגני אליפות ארה"ב הפתוחה החליטו להגדיל את הפרסים בהדרגתיות עד ל-2017 בעקבות העלייה בהכנסות. מחירי הכרטיסים לא יעלו. החל מ-2015 יקוצר הטורניר ביום

מארגני אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס, הגראנד סלאם האחרון של העונה, החליטו להגדיל את הפרסים הכספיים בהדרגה עד ל-50 מיליון דולרים בשנת 2017, כמעט כפול ביחס לפרסים שהוענקו בשנה שעברה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

ההחלטה על העלאת הפרסים הגיעה בעקבות בקשת השחקנים שדרשו להנות מהנתח עקב עלייה בהכנסות המארגנים. עם זאת, חובבי הטניס יכולים להישאר רגועים, המארגנים הבטיחו כי חרף העלאת סכומי הפרסים לא תהיה עלייה במחירי הכרטיסים.

 

אנדי מארי חוגג בארה"ב. בקרוב זה יהיה שווה לו יותר כסף (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אנדי מארי חוגג בארה"ב. בקרוב זה יהיה שווה לו יותר כסף(צילום: AFP)

 

בנוסף, הטורניר יקוצר כבר השנה ביום אחד מ-15 ימים ל-14. על פי לוח הזמנים החדש, חצאי הגמר של הנשים ישוחקו ביום חמישי בשבוע השני של האליפות, חצאי הגמר לגברים יתקיימו יחדיו בשישי

 

שינוי נוסף שייכנס ב--2015, יהיה קיצור ביום אחד של הטורניר ל-14 יום במקום 15, כאשר לפי הלוח זמנים החדש, חצאי גמר של הנשים ישוחקו ביום חמישי בשבוע השני של האליפות, חצאי גמר של הגברים ייתקימו יחדיו בשישי, גמר הנשים בשבת והגברים בראשון. "הפורמט שליווה אותנו ב-30 השנים האחרונות מסכן את הספורטאים", הסביר גורדון סמית', מנכ"ל איגוד הטניס האמריקאי ויו"ר האיגוד, דייויד הקרטי הוסיף, "מקווה שגם בגראנד-סלאמים האחרים ינהגו באופן דומה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
אנדי מארי באליפות ארה"ב האחרונה
צילום: AFP
מומלצים