שתף קטע נבחר

מאמן הפועל ראשל"צ, פרנקל: "הגמר תלוי בנו"

גמר גביע המדינה בכדוריד בפתח (ג', 19:45) ולמאמן האדומים אין ספק בסיכויי קבוצתו. מאמן מכבי ראשל"צ, בוטנקו: "אין פייבוריטית, שתי הקבוצות שוות"

העיר ראשל"צ נכנסה למתח גבוה לקראת אירוע השיא עד כה של עונת הכדוריד, הדרבי של עיר היין בגמר גביע המדינה ה-51 בין הפועל למכבי (ג, 19:45). היום (ב') נערכה מסיבת עיתונאים לקראת האירוע במסעדה של עידן מימון בראשל"צ, "השמן והרזה".

 

צפו בתקצירים ב-ynet ספורט:

 

על הנייר, סגל השחקנים של הפועל ראשל"צ עדיף במקצת, מה שגרם למאמן סער פרנקל להצהיר:"אנחנו מאמינים שהגמר תלוי בנו. כמובן שמולנו תעמוד יריבה מצויינת, אבל אם נשחק את המשחק שלנו ונעשה את הדברים נכון אין לי ספק שאנחנו יכולים לנצח".

 

המאמנים, הקפטנים, היו"ר והגביע (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
המאמנים, הקפטנים, היו"ר והגביע(צילום: אורן אהרוני)

 

מנגד, מכבי ראשל"צ מגיעה בכושר טוב יותר אחרי שניצחה את כל המשחקים שלה העונה ומגיעה להתמודדות עם מאזן נקי מהפסדים. "בתחילת העונה אמרו שאנחנו לא פייבוריטים לזכות בתארים, אבל הוכחנו הפוך", אמר המאמן, אולג בוטנקו והוסיף, "שתי הקבוצות שוות ביכולת ואני לא חושב שיש פייבוריטית. מי שתעשה את הדברים יותר נכון תנצח".

 

הקפטן של הפועל, עידן מימון, שבגיל 38 רוצה להניף את הגביע ה-11 שלו, אמר: "שתי הקבוצות מכירות אחת את השניה מצוין, ובמשחקים מהסוג הזה כל תוצאה אפשרית כי אין חוקים".

 

עידן מימון. "אין חוקים" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
עידן מימון. "אין חוקים"(צילום: אורן אהרוני)

 

קפטן מכבי, יואב נאמן סיכם: "הדרבי של ראשל"צ, בייחוד במעמד כמו גמר גביע, זה דבר מרגש, ואנחנו כולנו לא יכולים כבר לחכות לשריקת הפתיחה. כמובן שיהיה משחק חזק ואגרסיבי עם הרבה דרמות, אבל כולנו רוצים שהמשחק יתנהל באווירה ספורטיבית ולא יחרוג מגבולות הטעם הטוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
סער פרנקל ואולג בוטנקו לוחצים יד
צילום: אורן אהרוני
מומלצים