שתף קטע נבחר

דקל קינן צפוי לפתוח מול בני יהודה

הבלם התאושש מהפציעה, יחזור אחרי היעדרות של שבועיים ויזכה למעקב של מאמן הנבחרת, אלי גוטמן. אם עטר יתמנה למאמן נתניה, חיפה תשלים את שכרו רק ל-180 אלף דולר לעונה

בלמה של מכבי חיפה, דקל קינן החלים מהפציעה ברגל וצפוי לפתוח הערב (א', 20:50) במשחק מול בני יהודה אחרי היעדרות של שבועיים. קינן יהיה תחת מעקב של מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן הבונה עליו להרכב לקראת פורטוגל.

 

צפו בתקצירים ב-ynet ספורט:

 

גם הקשר, אביחי ידין ישוב לסגל אחרי היעדרות של כחודשיים עקב שבר ביד. תמיר כהן, דלה ימפולסקי ועודד אלקיים לא נכללו בסגל והם עשויים לעזוב בסיום העונה לאחר שיגיעו להבנות עם ראשי חיפה. כזכור, בני יהודה היא הקבוצה שהנחילה לאריק בנאדו את ההפסד הראשון כמאמן מכבי חיפה.

 

בנושא אחר, אם המאמן המפוטר, ראובן עטר ימונה למאמן מכבי נתניה במקום טל בנין, חיפה רק תשלים את שכרו ל-180 אלף דולר לעונה, תלוי בגובה השכר שנתניה תוכל לשלם, בניגוד לסיכום שהושג לאחר הפרידה מעטר על פיו הוא יקבל את מלוא השכר לעונה הקרובה ולעונה הבאה, סכום של 360 אלף דולר.

 

אגב בנאדו שהחליף את עטר וימשיך גם בעונה הבאה משתכר כ-130 אלף דולר לעונה לאחר ששכרו שודרג לנוכח שביעות הרצון ממנו.

 

אנדלובו. זומן לסגל נבחרת דרום אפריקה (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
אנדלובו. זומן לסגל נבחרת דרום אפריקה(צילום: גיל נחושתן)

 

חלוץ הירוקים, דינו אנדלובו זומן לנבחרת דרום אפרקה שתשחק השבוע מול נבחרת מרכז אפריקה במסגרת מוקדמות המונדיאל לברזיל 2014

 

הרכב משוער: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אנדרי פילייאבסקי, טאלב טוואטחה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, חזן עזרא, וויאם עמאשה, אלון תורג'מן (דינו אנדלובו)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
דקל קינן. חוזר להרכב
צילום: ראובן כהן
מומלצים