שתף קטע נבחר

למרות התנגדות שמעון מזרחי, זאב קורן הודח

הנהלת איגוד הכדורסל אישררה את הצעת יושב הראש להדיח את יו"ר איגוד השופטים. שמעון מזרחי ניסה להפוך את ההחלטה, ללא הצלחה. מזרחי: "כולם אמרו שלא מדובר במהלך תקין"

יו"ר אגוד הכדורסל, שי שני, עמד היום (ג') בהצלחה במבחן המנהיגות שהעמיד לו יו"ר מכבי תל אביב, עו"ד שמעון מזרחי. בדיון ארוך שנערך היום באיגוד הכדורסל, אישרה הנהלת האיגוד את החלטת שני להדיח את זאב קורן מתפקידו כיו"ר איגוד השופטים.

 

מזרחי הביע התנגדות נחרצת למהלך וביקש להביא להצבעה שתי הצעות, כאשר הראשונה היא ששי שני יבקש להתפטר מתפקידו, כיוון שעל פי עו"ד מזרחי הוא קיבל החלטה בניגוד לתקנון. ההצעה השנייה של מזרחי היא להחזיר את המצב לקדמותו ולהשיב את זאב קורן לתפקידו.


שמעון מזרחי: "איך אפשר לעשות דבר כזה?" (צילום: אלי אלגרט)

 

לאחר דיון ארוך אישררה הנהלת איגוד הכדורסל את הצעתו של שני ואישרה את בקשתו, בשיתוף עם יו"ר הוועדה המקצועית איתן רוב. ההצעה התקבלה ברוב של 17 חברים מול תשעה חברים. מזרחי: "כל אלה שהצביעו בעד אשרור ההצעה, אמרו שזה לא היה בנוהל תקין וזה לא נכון להביא את העניין לאישור בדיעבד. איך אפשר לאשרר דבר כזה, כשעדיין עומד ערעורו של קורן בבית הדין העליון של האיגוד על המהלך".

 

שי שני: "הנושא מאחורינו וטוב שכך. אני מצר על העובדה שהפכו נושא עקרוני לעניין פוליטי, אך יחד עם זאת אני מעריך מאוד את העובדה שהנהלת איגוד הכדורסל נתנה לי גיבוי מלא למהלכים באיגוד השופטים. בסופו של דבר ברור לכל שהדברים נעשו אך ורק לטובת הכדורסל". לגבי הצעתו של עו"ד מזרחי אמר שני: "איני מתעסק בזה. את כל האנרגיות שלי אני משקיע בקידום מטרות רציניות העומדות בפני איגוד הכדורסל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים