שתף קטע נבחר

פאר הודחה ביחידות, עלתה לחצי גמר הזוגות

אינדיאן וולס: הטניסאית הישראלית לא הצליחה להמשיך את המסע המרשים שלה בטורניר, כשנוצחה בשמינית הגמר מול הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה (11 בעולם) 7:5, 6:4. הפיצוי הגיע עם העפלה לחצי גמר הזוגות

הטניסאית הישראלית שחר פאר (מדורגת 49 בעולם) הצליחה להמשיך באופן חלקי את המסע המוצלח שלה בטורניר אינדיאן וולס. אחרי שלושה נצחונות יפים בטורניר הענק בקליפורניה (פרסים בסך 4.5 מיליון דולר), הפסידה אמש (ג') פאר בשמינית הגמר לבלארוסית ויקטוריה אזרנקה (11 בעולם) 7:5, 6:4. 

 

אחרי שניצחה את אלנה בונדרנקו, מריון ברטולי ואנה צ'קווטאדזה, פאר בת ה-21 נוצחה בשתי מערכות נגד יריבתה בת ה-19, אשר תפגוש כנראה בשלב הבא את המדורגת ראשונה (שניה בעולם), הרוסיה דינארה סאפינה. סאפינה צפויה לעבור את האמריקנית ג'יל קרייבאס.


ויקטוריה אזרנקה. שמה קץ לחלום של פאר (צילום: AFP)

 

המנצחת הבטיחה לעצמה 250 נקודות דירוג ופרס כספי של 64,700 דולר. פאר תסתפק ב-140 נקודות ופרס של 32 אלף דולר. כעת היא תמשיך בטורניר הזוגות ותתחיל בהכנות לטורניר מיאמי בשבוע הבא.

 

שתי הטניסאיות הצליחו לשמור על ההגשות שלהן בחמשת המשחקונים הראשונים. את המשחקון התשיעי איבדה פאר, כאשר אזרנקה שברה ללא כל מאמץ ועלתה ליתרון 4:5. שחר התאוששה מהר, ושברה בגיים הבא כשהיא עם הגב לקיר בדרך לשיוויון 5:5.

 

במשחקון ה-11, שהיה ארוך וממושך במיוחד, הצליחה אזרנקה לשבור את מכות ההגשה של פאר ולעלות ליתרון 5:6, כשלאחר מכן שמרה על מכות ההגשה שלה וניצחה במערכה הראשונה 5:7.


שחר פאר. תקווה לצאת מהטורניר עם תואר 'אלופת הזוגות' (צילום: AFP)

 

במערכה השניה הצליחה פאר לשבור פעמיים את מכות ההגשה של יריבתה ולעלות ליתרון 1:3, לפני שהבלארוסית ביצעה מהפך עם ניצחון בשלושה משחקונים רצופים, בדרך לזכיה 4:6 במערכה וניצחון במשחק כולו.

 

דולקו ופאר כבר בחצי הגמר

הפיצוי עבור שחר הגיע מטורניר הזוגות, שם היא משתפת פעולה עם ג'יסלה דולקו הארגנטינאית. בתום מותחן, הצמד גבר 1:2 במערכות על איווטה בנסובה

ובארבורה סטריקובה הצ'כיות ויפגוש את המנצחות במשחק רבע הגמר בין מאשונה וושינגטון ובאטנל מאטק סאנדס האמריקאיות לנוריה ביבס ומריה חוסה סאנצ'ס הספרדיות. 

 

המערכה הראשונה היתה דווקא של הצ'כיות, שניצחו 5:7, אך הארגנטינאית והישראלית התעשתו ואחרי שהצליחו להשוות ל-1:1 במערכות (3:6 בשנייה) גילו אופי עם 12:14 במערכה המכרעת ומקום בחצי הגמר.


פורסם לראשונה 17/03/2009 22:08

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים