שתף קטע נבחר

הפועל מאיימת: לא נופיע למשחק מול נתניה

ברק נתניה הודיעה כי לא תמכור כרטיסים לאדומים בשל דרישות מופרזות לטענתה לכוחות האבטחה, הפועל מצידה איימה לא להופיע. יו"ר המינהלת, שמואל פרנקל פנה בנושא לח"כ דוד צור ולמפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו

ממשיכות הבעיות סביב המשחק בין ברק נתניה להפועל ת"א במחזור הבא של ליגת ווינר-סל. אמש (ג') ביקשה הקבוצה של דני פרנקו לארח את המשחק ללא קהל  בשל דרישת המשטרה ל-60 שוטרים ומאבטחים לעומת 18 בדרך כלל באולם ישורון. 

 

עוד בynet ספורט:

  

המשחק בין שתי הקבוצות נחשב לטעון בשל המאבק הישיר ביניהן על המקום בפלייאוף העליון ובשל אירועי המשחק בין השתיים בסיבוב הקודם שכללו הזזת סלים על ידי האוהדים.   היום הודיעה נתניה להנהלת הפועל ת"א כי איננה מתכוונת למכור כרטיסים לאוהדי הקבוצה כלל, זאת בניגוד לתקנון ולהוראות מינהלת הליגה. בתגובה לכך איימה הנהלת הפועל תל אביב כי לא תופיע למשחק אם לא תתאפשר מכירת הכרטיסים לאוהדיה. ״הליגה הזו קיימת בשביל האוהדים, אם אין אפשרות לאוהדים לצפות במשחק אז אין סיבה לקיים אותו כלל״, אמרו בהפועל.

 

במינהלת הליגה גם לא אהבו את דרישות המשטרה והבהירו: "המינהלת מבינה את משמעות שמירת הסדר והביטחון באירועי הכדורסל ומגבה את משטרת ישראל. המינהלת מבקשת כי כמות השורטים במשחקי הכדורסל תהיה מידתית. למשחק הליגה הקרוב נקבעה כמות של 60 אנשי אבטחה על 70 אוהדי הפועל שאמורים להגיע. זו כמות אבסורדית".

 

שמואל פרנקל. פנה לח"כ דוד צור (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שמואל פרנקל. פנה לח"כ דוד צור(צילום: עוז מועלם)
 

למרות הפגישה שנערכה היום במשטרת נתניה בהשתתפות הבעלים של נתניה צביקה ליבר ומנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס, העניין לא נפתר וכמות אנשי הביטחון שנדרשה לא ירדה. יו"ר מינהלת הליגה, שמואל פרנקל, פנה לחבר הכנסת, ניצב בדימוס, דוד צור, יו"ר השדולה למניעת האלימות בספורט, לבקשת לעזרה בנושא זה וכן שלח מברק דחוף למפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי הפועל. יוכלו להגיע למשחק בנתניה?
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים